ise ha escrit:Del Palau de Margalef hem sembla que encara tinc els papers per aqui casa![]()
els busco i t'els envio!
![]()
![]()
jo!!! de veritat no se com agrair-vos tot el que m'esteu ajudant....moltes moltes gracies

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:47 pm
ise ha escrit:Del Palau de Margalef hem sembla que encara tinc els papers per aqui casa![]()
els busco i t'els envio!
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:47 pm
cuca lleida ha escrit:EI WAPES JO SEGUEIXO AKI,
es que aixo del foro es nou per mi i me costa una miketa
Lluneta si pots ferme el favor de enviarm-ho te estare molt agraida...i sobretot si tinguessis el tlf....jo!! de veritat sou un sols

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:48 pm
ise ha escrit:Si que som privilegiades, si!![]()
![]()
![]()
![]()
i contentes que n'estem! jejejeje
MOLTES FELICITATS MIRIAMETA, JA TENS VESTIT!!!!!

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:48 pm

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:49 pm
cuca lleida ha escrit:MOLTES MOLTES MOLTES FELICITATS MIRIAMETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA TENS EL TEU VESTIDET DE PRINCESA........ que bé quina ilu nena!!!

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:52 pm

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:54 pm

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 8:54 pm
ise ha escrit:Per cert Lluneta, on ets??? que ets a casa dels papes????![]()

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 8:55 pm

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 8:56 pm
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Per cert Lluneta, on ets??? que ets a casa dels papes????![]()
quin remei vaig a sopar ara torno...

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 8:59 pm
cuca lleida ha escrit:Aixi també sou poquets??
pensava que era la unica que tenia poquets invitats , a tot arreu demanen 120 minim, més o menys.
nosaltres hem contat que podriem arribar fins a 90, pq com que encara no ho sap ningu de la family imaginem que els pares voldran convidar amics de la familia de tota la vida i ja hem contat de mes....pero tot hi aixi...no crec que arribem als 90

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:01 pm

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:02 pm
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Aixi també sou poquets??
pensava que era la unica que tenia poquets invitats , a tot arreu demanen 120 minim, més o menys.
nosaltres hem contat que podriem arribar fins a 90, pq com que encara no ho sap ningu de la family imaginem que els pares voldran convidar amics de la familia de tota la vida i ja hem contat de mes....pero tot hi aixi...no crec que arribem als 90
la pela es la pela jejej no som rics i aix que toque invitar nomes als mes allegats i directes, perque si haguessim d´invitar a tota la familia de monpare... arribariem als 150 invitats i no conec ni a la meitat, i comes un dia especial per mi i el meu nene, pues no hu vui aixo.
Es millor pocs i ben avinguts que molts perque son familia i bueno s´han d´invitar...jajaj

Autor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:05 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Aixi també sou poquets??
la pela es la pela jejej no som rics i aix que toque invitar nomes als mes allegats i directes, perque si haguessim d´invitar a tota la familia de monpare... arribariem als 150 invitats i no conec ni a la meitat, i comes un dia especial per mi i el meu nene, pues no hu vui aixo.
Es millor pocs i ben avinguts que molts perque son familia i bueno s´han d´invitar...jajaj
pos xiqueta nosaltres hem contat a tothom tothom crec que no ens hem deixat a ningu....i som poquets (jo nomes tinc dos tiets i el meu nino igual..aixi que ja me diras quina familia més curteta que tenim...jejeje

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:07 pm

Autor: ise » dc. oct. 01, 2008 9:09 pm

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:10 pm

Autor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:11 pm
ise ha escrit:El futbol, UNA MERDA!!!! va perden 1 a 0!![]()
![]()
![]()
Fes un sopar ben bó!![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:12 pm
cuca lleida ha escrit:bueno wapetones m'en vaig a fer el sopar i a treeure el gos una altra vegada....que de aqui una horeta tindre el meu nino per aki casa...
jo miriameta tambe tinc una gana ultimament.....ara nomes de parlar ja m'en agafa.....em sone la panxa...jejejeje
![]()
bueno wapes anire a fer el sopar pero deixare l'ordinador ences i anire donant cops d'ull..jeje
per cert ise que tal el futbol??