NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:15 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:bueno wapetones m'en vaig a fer el sopar i a treeure el gos una altra vegada....que de aqui una horeta tindre el meu nino per aki casa...
jo miriameta tambe tinc una gana ultimament.....ara nomes de parlar ja m'en agafa.....em sone la panxa...jejejeje
:-)ok:
bueno wapes anire a fer el sopar pero deixare l'ordinador ences i anire donant cops d'ull..jeje
per cert ise que tal el futbol??

Perd el Barça... has rebut allò?
Nosaltres a la boda serem uns 180!!! I això m'agobia un pèl però ma mare ha anat fent la llista i s'ha passat!!! Jo volia menys gent i sincerament espero que falli gent!! :-)ok:

si que ho he rebut, moltes gracies wapa...
180 és gent...eh?? ostres si tindreu 100 persones mes que nosaltres....
bueno jo ara de moment son els que he contat...falta que quan ho sapigui ma mare i la sogra comencin a dir gent i gent i gent....pot passar de tot :mu:: (m'encanta akesta vaqueta, jejee)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:16 pm

bno nenes!! Jo marxo cap a caseta... que ja tinc ganes de ser-hi
tinc una altra estanteria muntada i tinc ganes d'omplirar-la de llibres!!! Què guai!!! *.-o-o.* *.-o-o.* ens veiem dmà!! Força Barça.. encara q crec q perd pistonada.. Petons per totes. Espero cuca que ho hagis rebut pq sinó no sé a qui coi li he enviat!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:16 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:bueno wapetones m'en vaig a fer el sopar i a treeure el gos una altra vegada....que de aqui una horeta tindre el meu nino per aki casa...
jo miriameta tambe tinc una gana ultimament.....ara nomes de parlar ja m'en agafa.....em sone la panxa...jejejeje
bueno wapes anire a fer el sopar pero deixare l'ordinador ences i anire donant cops d'ull..jeje

Nosaltres a la boda serem uns 180!!! I això m'agobia un pèl però ma mare ha anat fent la llista i s'ha passat!!! Jo volia menys gent i sincerament espero que falli gent!! :-)ok:

180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osti tu!! nosaltres la llista l´hem fet els 2, els pares i la sogra no es casen, som nosaltres jeje.

I si fos per mi tinc clar a 2 persones que no invitaria i que estan invitades perque... s´ha de guardar l´educació...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:16 pm

85 PÀGINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UALAAAAAAAAAAAA SON MOLTES, JEJEJEJEJE *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:17 pm

cuca lleida ha escrit: 85 PÀGINES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
UALAAAAAAAAAAAA SON MOLTES, JEJEJEJEJE *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

sopar en 15 pàgines... tour de sopars!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:18 pm

lluneta29 ha escrit:bno nenes!! Jo marxo cap a caseta... que ja tinc ganes de ser-hi
tinc una altra estanteria muntada i tinc ganes d'omplirar-la de llibres!!! Què guai!!! *.-o-o.* *.-o-o.* ens veiem dmà!! Força Barça.. encara q crec q perd pistonada.. Petons per totes. Espero cuca que ho hagis rebut pq sinó no sé a qui coi li he enviat!!!

SI QUE HO HE REBUT.....

QUE VAGI BÉ WAPA I VISCA EL BARÇA!!!!
>.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:18 pm

Sou totes del barça???????

Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:18 pm

És que xarrem pels descosits.. es lo que tenen les dones... petonets... marxo kp a casa lo que el foro enganxa... enrecordeuvos de mi mentre no hi sóc :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:19 pm

lluneta29 ha escrit:

És que xarrem pels descosits.. es lo que tenen les dones... petonets... marxo kp a casa lo que el foro enganxa... enrecordeuvos de mi mentre no hi sóc :-( :-(

Et trobarem a faltar!!!! *.-o-o.* :-)ok: :-)(-:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:19 pm

miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????

Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!

el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:20 pm

aDeuuuuuu demà us llegeixo!!! Cuca espero que la informació et sigui útil, era lo que t'esperaves? Els preus no estàn malament no distancien molt del resquitx, el menjar molt bo i el lloc preciòs!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:20 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

180!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! osti tu!! nosaltres la llista l´hem fet els 2, els pares i la sogra no es casen, som nosaltres jeje.

I si fos per mi tinc clar a 2 persones que no invitaria i que estan invitades perque... s´ha de guardar l´educació...

JO no se que pasara quan els hi diguem als pares, pero espero que no es passin...la llista també la volem fer entre tots dos, pero a lo millor ens hem deixat gent que per educacio o per compromis o pq ens la hem oblidat haurem de convidar...es igual nena de totes maneres als 100 no arribem ni somiant...
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:21 pm

Tour, sopar, ñam ñam, gana... i jo que encara no he sopat.....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 01, 2008 9:22 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Et trobarem a faltar!!!! *.-o-o.* :-)ok: :-)(-:

jo també... ja kda menys pel sopar eh!!! jajajaja 15 pàgines!!! Bona nit wuapes, bona nit ise i bona nit miriameta!!! Que avui pots continuar somrient que ja tens vestit!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:23 pm

lluneta29 ha escrit:aDeuuuuuu demà us llegeixo!!! Cuca espero que la informació et sigui útil, era lo que t'esperaves? Els preus no estàn malament no distancien molt del resquitx, el menjar molt bo i el lloc preciòs!!! :-)ok:

si que era mes o menys el que esperava, pero aixo del minim de convidats....be ho parlare am el nino i ja us contare a veure que passe...jejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:24 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????

el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!! :-)) :-))

Em passa igual a mi jjee, lo que passe que encara no he dit lo pitjor per vosaltres.... (Nosaltres som del Madrid!!!!) jijiji :o-o: pero no ens abarallem per rivalitats amb la gent eh, tenim amics del barça.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dc. oct. 01, 2008 9:28 pm

Bueno guapes, tanco abans que trenqui alguna cosa amb els nervis! El visc massa el futbol! :-)) :-)) :-)) :-))

Petons i fins demà!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:28 pm

lluneta29 ha escrit:jo també... ja kda menys pel sopar eh!!! jajajaja 15 pàgines!!! Bona nit wuapes, bona nit ise i bona nit miriameta!!! Que avui pots continuar somrient que ja tens vestit!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Bona nit!!!!! wapaaaaa, ja saps que jo sempre rient, a tot arreu jejejej es defecte de fabrcica :hmm:: jijijiji
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:28 pm

ise ha escrit:Bueno guapes, tanco abans que trenqui alguna cosa amb els nervis! El visc massa el futbol! :-)) :-)) :-)) :-))

Petons i fins demà!

Muacsssssssssss!!!!!!!!!!!!!! bona nit wapa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:31 pm

ise ha escrit:Bueno guapes, tanco abans que trenqui alguna cosa amb els nervis! El visc massa el futbol! :-)) :-)) :-)) :-))

Petons i fins demà!

BONA NIT BONIQUETA
Imatge
cuca lleida

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants