NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 01, 2008 9:33 pm

BONA NIT MIRIAMETA!!!
jo també tanco que sino el sopar...
que somieu totes amb els angelets...i la Miriameta am lo wapa que estara am el seu vestidet de princesa el dia de la boda...
MMMMMUUUUUAAAAAAKKKSSSSS
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 01, 2008 9:37 pm

cuca lleida ha escrit:BONA NIT MIRIAMETA!!!
jo també tanco que sino el sopar...
que somieu totes amb els angelets...i la Miriameta am lo wapa que estara am el seu vestidet de princesa el dia de la boda...
MMMMMUUUUUAAAAAAKKKSSSSS

muacssssssssssssssssssss, bona nit!!!!!! jejeje gràcies!!! igualment!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 6:45 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Sou totes del barça???????

Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!

el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!! :-)) :-))

jejeje doncs jo em posaré al bandol dels nois :o-o: :o-o: el futbol m'agrada més a mi que a ell! :-)) :-)) :-))

Per sort ahir vaig anar a dormir amb una rialla també! jejejeje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 6:49 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Al meu nene li encante el futbol!!! veu les noticies pero espere els esports, ahir va veure el futbol per la tarde i me va dir que marxes a paseo i que vingues quan acabes el futbol jajaja que hi farem!!!

el meu és igual que el teu... fanàtic del Barça amb crits i cops inclosos de vegades i ploreres intenses quan guanya el Barça la copa d'Europa què hi farem també!!! Ens unirem quan facin fútbol per contraatacar... a mi m'agrada força però si no el veig no passa res!!! :-)) :-))

Em passa igual a mi jjee, lo que passe que encara no he dit lo pitjor per vosaltres.... (Nosaltres som del Madrid!!!!) jijiji :o-o: pero no ens abarallem per rivalitats amb la gent eh, tenim amics del barça.

Ara ja l'hem cagat!!!! :-( :-( això no pot ser!!! :.0.-0.: :.0.-0.: Bueno per ser tu és pot perdonar! jejejejeje Hi ha d'haver gent de tots els equips però...ahir el Barça va tenir la sort que sempre té el Madrid!!!!jejejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 7:17 am

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Em passa igual a mi jjee, lo que passe que encara no he dit lo pitjor per vosaltres.... (Nosaltres som del Madrid!!!!) jijiji :o-o: pero no ens abarallem per rivalitats amb la gent eh, tenim amics del barça.

Ara ja l'hem cagat!!!! :-( :-( això no pot ser!!! :.0.-0.: :.0.-0.: Bueno per ser tu és pot perdonar! jejejejeje Hi ha d'haver gent de tots els equips però...ahir el Barça va tenir la sort que sempre té el Madrid!!!!jejejeje

Eii!! bon dia!! Jo sóc del BArça lo que passa que veure el futbol sola pos no m'agrada, abans el veia amb la cosina del jordi o el jordi però ara sola... pos passo no és lo mateix. :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 7:32 am

Bon dia guapa!!! Això a mi m'és igual! jejeje Quan vaig anar a viure sola tenia un gosset petit que era una passada i a la nit sempre m'ajeia al sofà a mirar la tele i ell al damunt meu però els dies que hi havia futbol el pobre ja es posava a l'altre sofà directamet. jejeje :o-o: :o-o:
Però jo sóc capaç d'anar fent zaping i trobar que fan un partit de futbol i quedar-me mirant-lo! jejeje
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 7:35 am

Nena, avui i demà estic sola a l'oficina! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* tinc a la jefa a Londres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:00 am

ise ha escrit:Nena, avui i demà estic sola a l'oficina! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* tinc a la jefa a Londres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Urra!!!!!!!!!!!!!! Jo no... i stik morta d'ahir.............. no sé pas si aguantaré aq ritme... el cap de setmana m'hauràn d'agafar amb agulles!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 8:05 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Nena, avui i demà estic sola a l'oficina! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* tinc a la jefa a Londres!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Urra!!!!!!!!!!!!!! Jo no... i stik morta d'ahir.............. no sé pas si aguantaré aq ritme... el cap de setmana m'hauràn d'agafar amb agulles!!!

Pobreta... has d'agafar el ritme!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:33 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Pobreta... has d'agafar el ritme!

X fii estik soleta... bno per una estona pq tot torna... però bno... al menys smbla ser q avui aniré a esmorzar!!! Es que 7 hores seguides aquí a dins em moro!!! >.-<: >.-<: a la tarda puc parlar més pq la cap no hi és, només estem dues soles i estik millor. Al matí hi ha més jaleo i faig el que puc procurant que no em vegin clar.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 8:43 am

jejeje tranquil·la, vigila que no t'enxampin!!!! :mu:: :mu::

Per mi estar sola a oficina és millor pq no he d'aguantar els seus mals humors però llavors algo més de feina tinc! :-/

Tia, quina setmana més llarga!! :-( :-( :-( El dilluns em pensava que era dimarts i tota la setmana igual. :--( el meu cap va un dia per davant! :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 8:47 am

ise ha escrit:jejeje tranquil·la, vigila que no t'enxampin!!!! :mu:: :mu::

Per mi estar sola a oficina és millor pq no he d'aguantar els seus mals humors però llavors algo més de feina tinc! :-/

Tia, quina setmana més llarga!! :-( :-( :-( El dilluns em pensava que era dimarts i tota la setmana igual. :--( el meu cap va un dia per davant! :-/ :-/

A mi también em passa!! Aq matí el jordi em diu tranquil.la que avui és divendres i jo hi havia algo q no em quadrava... clar és dijous!! Quina me... :-( :-( :-( no arriba el cap de setmana!!! Tu rai que am dos setmanes marxes!!! Mamona!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:05 am

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* 21 dies i marxem!!!! <-^^> <-^^> <-^^>
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:13 am

ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:19 am

ise ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* 21 dies i marxem!!!! <-^^> <-^^> <-^^>

Jo em ficaré a dins d'una maleteta..
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:21 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* 21 dies i marxem!!!! <-^^> <-^^> <-^^>

Jo em ficaré a dins d'una maleteta..

Jejejeje Vale, ja jo intentarem!!!! jajajaja *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:24 am

Va ser un dels meus millors viatges!!! Hem dit de tornar a fer-ni un... però per les illes gregues després de casar-nos clar! Qui sap al igual anem els 4!!! Mai se sap!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:30 am

siiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! jo vull anar per les illes gregues!!! :-///: :-///: :-///: l'Enric ja ho sap, és un dels meus viatges pendents!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Depres de la boda cap a menjar iogurt!!!! està boníssim!!! ni punt de comparació amb el que venen aquí!!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 02, 2008 9:34 am

ise ha escrit:siiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! jo vull anar per les illes gregues!!! :-///: :-///: :-///: l'Enric ja ho sap, és un dels meus viatges pendents!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Depres de la boda cap a menjar iogurt!!!! està boníssim!!! ni punt de comparació amb el que venen aquí!!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-)

Veus com tot són coincidències??? X cert, quan vegeu les fotos encara us agradarà més!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 02, 2008 9:42 am

Nena, el nostre és molt fort! jejeje :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise