Autor: masa » dc. oct. 01, 2008 6:28 pm

Autor: merce i albert » dc. oct. 01, 2008 9:09 pm

Autor: FRACRIS » dj. oct. 02, 2008 8:19 am
Autor: merce i albert » dj. oct. 02, 2008 6:04 pm

Autor: FRACRIS » dv. oct. 03, 2008 7:09 am
merce i albert ha escrit:Bones!!!
si si a les del post de granollers les tinc una mica intrigades, pero com ja els hi he explicat hi ha una mosca voltant pel foro, que no diu res pero si llegueix i no vull que sapiga res. Ja us ho explicare.
Cris jo per res tambè demano seguir tenint feina i que l'hipoteca no puji. Per demenar no perdem res, no????
Autor: masa » dv. oct. 03, 2008 8:54 am
Sento haver estat desconectada pero es que he tingut feina. Va que ja falta menys, si tot va be pel dia 19 o 20 d'aquet mes ja us podre dir alguna coseta, ok??? Ja falta menys.
Ostres Masa quina put... aixo de la feina. Si es que a tot arreu sents de gent que li han reduit la jornada, o que han de fer reduccio de personal... Jo a l'escola es nota perque l'any passat per les tardes teniem a forces nens i en canvi aquest any son 4 gats. Abans n'hi havia uns quants que feien tot el dia, ara la majoria nomes venen el mati i un parell que nomes venen a les tardes.![]()
I en el meu grup es van esborrar un parell per problemes economics. Aquesta crisi ens esta fent la punyeta a tots, a verure si s'acaba aviat.

Autor: masa » dv. oct. 03, 2008 8:55 am
FRACRIS ha escrit:Hola noies,
Doncs, Masa, a Xina fa un any que estic preparada!! je je
El dissabte faltará un mes i ademés coincideix que aquest dissabte es el sant del meu home i el meu sogre, i a que no us imagineu que farem????? DINAR FAMILIAR!!! per variar.![]()
![]()
Mercè, l'altra dia vaig entrar al post de granollers, i vaig veure que també las tens a totes esperant que diguis alguna coseta. A veure a veure...
Aquesta crisis, amb lo hipotecats que estem tots, la veritat es que fa por, només sents que foten gent al carrer, reduccions etc..
Només demano, que seguim amb feina, tant a la meva empresa com la del meu home y que poguem pagar. ah!! i també demano que l'any vinent no hem puji al hipoteca, tinc la esperansa de que el euribor anirá a la baixa. Sembla la carta als reis mags, tant de demanar je je je

Autor: masa » dl. oct. 06, 2008 5:55 pm

Autor: masa » dj. oct. 09, 2008 7:03 pm

Autor: FRACRIS » dv. oct. 10, 2008 8:02 am
masa ha escrit:Hola guapes!!
Avui estic una mica xof ..... torno a tenir infecció d'orina!!! i ja van 4 en 3 mesos ...
Autor: masa » dv. oct. 10, 2008 5:32 pm

Autor: merce i albert » dv. oct. 10, 2008 8:02 pm

Autor: masa » dg. oct. 12, 2008 10:01 am

Autor: merce i albert » dl. oct. 13, 2008 8:08 pm

Autor: FRACRIS » dt. oct. 14, 2008 9:17 am
Que tal el cap de setmana??? com ha anat el sofing???
Per cert ja tinc el meu facebook, ha sigut cosa de l'Albert... ja ja ja . Tots dos en tenim un, ara a veure em quants gent ens retrobem (de moment ja he trobat a dos d'aquells amics que van venir al casament i nunca mas se supo de ellos![]()
... no els hi he dit res.).