Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 7:35 am

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 7:46 am
miriameta ha escrit:ise ha escrit:Ei miriameta, demà hi aniràs igual a emprovar-te vestits????
Ja soc aqui.... vinc morta... aixo d´estudiar, cargar estanteries a la baca del cotxe, ves a alcoletge, descarrega, monta, truqeun de la feina, vineeee que no hi ha ningu sisplau.... venga cap a la feina, arriba a casa a les 11... prepara el sopar.... no puc mes!!!! I a sobre me barallat amb la recepcionista...... no la trago!!!!!
Isee!!!! t´has enrecordat jejejejque mona
![]()
pues si, probar es gratis, i fa ilusió, me probare 4 o 5 que he vist inclos el sal!!!!!!!!!! i aixi quedare feliç com un anís!!! jijiji![]()
![]()
I a demés no men podra agradar cap tant com el meu, perque nenes, ES MEU!!!! ja hu puc dir!!!!!
Ja us contare demá!!!
Muacssssssssss!!!!!!!!!! Nomes m´he conectat per veure la gran quantitat de missatges que heu escrit!!!!!!!!!!! i mareta meva.... sin comentarios jajaja millor pel nostre soparet!!! i ara mateix men vaig a momir!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![foto foto ::[]:-]]](./images/smilies/smile_photo.gif)

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:21 am
ise ha escrit:Per cert carinyet!que em podràs passar el de la teva fotografa???? és per tenir més ventall d'opcions!
![]()

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:22 am
ise ha escrit:miriameta ha escrit:ise ha escrit:Ei miriameta, demà hi aniràs igual a emprovar-te vestits????
Ja soc aqui.... vinc morta... aixo d´estudiar, cargar estanteries a la baca del cotxe, ves a alcoletge, descarrega, monta, truqeun de la feina, vineeee que no hi ha ningu sisplau.... venga cap a la feina, arriba a casa a les 11... prepara el sopar.... no puc mes!!!! I a sobre me barallat amb la recepcionista...... no la trago!!!!!
Isee!!!! t´has enrecordat jejejejque mona
![]()
pues si, probar es gratis, i fa ilusió, me probare 4 o 5 que he vist inclos el sal!!!!!!!!!! i aixi quedare feliç com un anís!!! jijiji![]()
![]()
I a demés no men podra agradar cap tant com el meu, perque nenes, ES MEU!!!! ja hu puc dir!!!!!
Ja us contare demá!!!
Muacssssssssss!!!!!!!!!! Nomes m´he conectat per veure la gran quantitat de missatges que heu escrit!!!!!!!!!!! i mareta meva.... sin comentarios jajaja millor pel nostre soparet!!! i ara mateix men vaig a momir!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Clar que ho recordat!!!! Va ser la primera botiga on vas demanar cita!!!![]()
![]()
Encara que ja tinguis vestit, volem que ens expliquis detalladament el que passa avui, eh!!! I si pots fer fotos millor!!!![]()

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:23 am
ise ha escrit:Doncs fem el sopar sense els futurs!!! Només les noies!! i quan el Jordi tingui festa n'organitzem un per tots!!!

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:27 am
cuca lleida ha escrit:hhola wapes!!!!
vieg que per aki esta tot molt parat.Ei nenes soc una "pendoona" he marxat a les cinc i mitja (aprox) i acabo de arribar.....jejejejje me encanta quedar per prendre algo i passar l'estoneta xerrant...
Sabeu que ma passat...encara no mu puc acabar!!!. Sabeu qque encara estem mirant restaurant, ahir a la nit vem parlar-ne i el nino diu que el Margalef li agrada molt...pos jo el vaig "axuxar"per a k trukes ell i kedes amb els del restaurant. Pos akesta tarda me truca desde la feina i mme diu que ha kedat el diumenge per anar a mirar el margalef.....no mu puc acabar!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
es que tots els restaaurants els he truucat jo...i avui encara estic flippant...me semble que quuan torni de treballar mel menjare a petoonnets...jejeje
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 8:31 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Per cert carinyet!que em podràs passar el de la teva fotografa???? és per tenir més ventall d'opcions!
![]()
Stik una mica dormida... però no sé de què em parles!! Quina foto? Perdona eh... jo stik stik fatal avui...
El que et demano són els preus que ets va donar! 
Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:33 am
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ho sento wapes peroo marxo!! a la nit tornare a veure que heu xerrat
molt molts xitos: mmmmuuuuuaaaaaa (com fan els meus nenes, jejeje)
Wuapaaaaaaaa! A la nit no hi seré, al estar en un poble amb cabres no tenim internet encara (és broma lo de les cabres, aveure què pensareu ara de mi!) però pensaré mooooooolt en vosaltres!!!!
que tinguuis mol bona nit,
trankila que nno mal pensare res del teu poble.
molts besitos i com que aixo ja ho veuras al mati espero que tinguis un molt bon divendres.....que ja arriba el finde!!!!!! VISCAAAAAAAAAA

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:38 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Per cert carinyet!que em podràs passar el de la teva fotografa???? és per tenir més ventall d'opcions!
![]()
Stik una mica dormida... però no sé de què em parles!! Quina foto? Perdona eh... jo stik stik fatal avui...
Tranquil·la guapíssima!!!El que et demano són els preus que ets va donar!

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 8:58 am
ise ha escrit:Moltes gràcies!!!!!
![]()
![]()

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 9:05 am
i jo volia anar a casa amb la Nina per banyar-la però si fot aquest fred potser ho faré després de dinar pq em podeu trobar allà congelada! jejeje. i després no se

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 9:14 am
ise ha escrit:Doncs em sembla que morir-nos de fàstic!![]()
Demà al mati l'Enric treballa
i jo volia anar a casa amb la Nina per banyar-la però si fot aquest fred potser ho faré després de dinar pq em podeu trobar allà congelada! jejeje. i després no se
![]()
suposo que anirem a fer una o dos o tres cerveses a algun lloc
![]()
![]()
i també em de veure l'ultima peli del woody allen!!! que nos e si la fan a Molle o a Tàrrega![]()
![]()
I ja està!!!!
I vosaltres?????? Tu el diumenge vas a buscar bolets, no?
Tinc unes ganes que passi el temps que és massa... i no passa...
Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 9:20 am

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 9:22 am
ise ha escrit:Bueno dona però segur que estarà bé l'excursió!![]()
![]()
Estic gelada avui!!!!!!
quin morro!!!
Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 9:23 am
ise ha escrit:Bueno dona però segur que estarà bé l'excursió!![]()
![]()
Estic gelada avui!!!!!!

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 9:32 am
ise ha escrit:enviales a pastar fang!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 9:34 am

Autor: lluneta29 » dv. oct. 03, 2008 9:39 am
ise ha escrit:tia, saps que ahir el xofer no va tornar amb tota la tarda???? te una coll*ns com un toro!!!