Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:32 pm

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:35 pm
Tinc unes ganes d'anar-hi!!!

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:35 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:37 pm
ise ha escrit:La veritat no ens hem mirat res del creuer!!![]()
Ahir a la nit l'hi deia a l'Enric que ens ho haviem de mirar pq les excursions que organitzen des del creuer són cares i segur que hi ha coses que les podem mirar pel nostre compte!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:38 pm
Les cortines són una passada!!! Jo és una cosa que vull canviar! 
Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:40 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:La veritat no ens hem mirat res del creuer!!![]()
Ahir a la nit l'hi deia a l'Enric que ens ho haviem de mirar pq les excursions que organitzen des del creuer són cares i segur que hi ha coses que les podem mirar pel nostre compte!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja mu imagino que teniu ganetes jejeje, que romàntic!!!! quina enveja sana!!!!!!! pues teniu 21 dies per mirar les excursions!!! ja saps que els homes tot hu fan a ultima hora.....

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 5:41 pm

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:42 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:45 pm
ise ha escrit:nena, t'està quedant un pis molt bonic!!!Les cortines són una passada!!! Jo és una cosa que vull canviar!
On les has comprat???

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:46 pm
i d´aqui a poquet de vacancetes ehhhhh!!!!

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:48 pm
miriameta ha escrit:ise ha escrit:nena, t'està quedant un pis molt bonic!!!Les cortines són una passada!!! Jo és una cosa que vull canviar!
On les has comprat???
Pues cadascuna es d´un lloc diferent jejeje he anat comprant-les poc a poc.
La blava a la bauhaus, les turqueses al casa, les liles al mercadillo jeje i la del bany i la cuina vaig comprar a una botiga d´interiorisme la tela per 2 o 3 euros i mamare me les ha fet com li vaig dir que les volia.
Un popurri!!!

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:52 pm
ise ha escrit:miriameta ha escrit:ise ha escrit:nena, t'està quedant un pis molt bonic!!!Les cortines són una passada!!! Jo és una cosa que vull canviar!
On les has comprat???
Pues cadascuna es d´un lloc diferent jejeje he anat comprant-les poc a poc.
La blava a la bauhaus, les turqueses al casa, les liles al mercadillo jeje i la del bany i la cuina vaig comprar a una botiga d´interiorisme la tela per 2 o 3 euros i mamare me les ha fet com li vaig dir que les volia.
Un popurri!!!
Les que tinc jo són totes d'Ikea!!! jejeje El meu pis és ikea!

Autor: ise » dv. oct. 03, 2008 5:52 pm

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 5:53 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:53 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 5:55 pm
cuca lleida ha escrit:hola miriameta
jo les cortines de casa també les vull canviar..encara que de moment esperarem pq akestes van sortir gratis...bueno les va fer la sogra i no estan malament (millorables pero.....)
k tal heu passat el dia?'

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 5:56 pm
ise ha escrit:reines, marxo cap a casa!!! si no parlem més avui...que vagi molt bé el finde!!!!![]()
![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 5:58 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 6:03 pm

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 6:10 pm