NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 6:17 pm

ei wapa
vaig a fer un parell de recadets, a la nit me torno al foro,....que es tot un vici, estic enganxada, jejejej
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 6:18 pm

jejejeje, ja hu has adivinat ja... per aixo son les uniques que no tinc jijiji

60 cm 240 cm = 63 euros i aixo per 4 mes o menys es lo que se fa i aixi quede be. Tu posa 300 euros, mes la instal.lacio, riels,guies,etc...

Mes o menys.... aixi que jejeje :-) me toque esperar.. que la economia esta una mica malament i amb la boda aprop menos...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 7:13 pm

cuca lleida ha escrit:ei wapa
vaig a fer un parell de recadets, a la nit me torno al foro,....que es tot un vici, estic enganxada, jejejej

un vici total!!!!!

fins a la nit!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 8:47 pm

ola boniques!!!
volia quedarme una estoneta al ordena pero nenes estic morta!!!! tic mol cansada....avui he tingut molta feineta amb els nenes i a més porto tot el cansansi de la setmana. Me sap greu, pero intentare conectarme el cap de setmana a veure si teu per aki.
Ja us pasare novetats del restaurant (que pesada que soc..jejej soc monotematica..)
Bueno reines que tingeu molt bona nit i x si de cas bon CAP DE SETMANA!!!!!!

PD: ja nomes us keden 2 paginetes de no res...jejejeje
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 9:53 am

cuca lleida ha escrit:ola boniques!!!
volia quedarme una estoneta al ordena pero nenes estic morta!!!! tic mol cansada....avui he tingut molta feineta amb els nenes i a més porto tot el cansansi de la setmana. Me sap greu, pero intentare conectarme el cap de setmana a veure si teu per aki.
Ja us pasare novetats del restaurant (que pesada que soc..jejej soc monotematica..)

Cuca, que tu també hi has participat!!!! Per mi si vols venir al sopar tens tan dret com qualsevol de nosaltres i així també et coneixem!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
I tranquil·la per això del restaurant!!!!! el diumenge a la nit ens diràs que ja el teniu!!! :-)) :-)) i si no és així es continua amb la busqueda!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:02 am

Bon dissabte!!!!!!!!!!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:03 am

Ei xul·la!!! :-)) :-)) m'he conectat un moment des de la feina que estic esperant un client i no acaba d'arrivar!!! :-/
ise

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:06 am

jejejeje bon dia wapisssima *.-o-o.*

No pares mai de treballar eh!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:08 am

és el que hi ha! :-/ :-/ com que és una empresa familiar si s'ha de venir per un client, es fa!!! Ademés en l'època que estem el millor es tenir els clients contents!!!! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:15 am

ise ha escrit:és el que hi ha! :-/ :-/ com que és una empresa familiar si s'ha de venir per un client, es fa!!! Ademés en l'època que estem el millor es tenir els clients contents!!!! :-)) :-))

Sip, has de venir a treballar pero tu pensa que d´aqui a 20 dies els diras, espavileu-vos!!!!! jajajaj ja sabreu el que es bo ja!!! me trobareu a faltar i tot jijji
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:17 am

Segur que em trobaran a faltar!!! :-)) :-)) si fa 8 anys que treballo aquí no hi ha hagut cap any que no em truquessin durant les vacances!!! :-/ :-/ Que hi farem!!! :o-o:
ise

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:19 am

Te truquen i tot??? osti tu, ets la millor!!! pero si tu estas passant be ja te trenquen el rotllo....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:30 am

Ja estic acostumada... :o-o: :o-o:

Bueno reina, ja he acabat!!! :-)ok: :-)ok: Me'n vaig a rentar la Nina! :--=-)

Bon cap de setmana!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:39 am

ise ha escrit:Ja estic acostumada... :o-o: :o-o:

Bueno reina, ja he acabat!!! :-)ok: :-)ok: Me'n vaig a rentar la Nina! :--=-)

Bon cap de setmana!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

A pasar-s´ho be!!!!!!!!!!!!!!!! Deixala ben neteta jejeje!!!

Muacssssssssssssssssssssssssss wapetona *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » ds. oct. 04, 2008 2:04 pm

Hola wapes!!!!!! ara mateix acabo d'entrar i sort que estava asseguda sino caic a terra!!!!!! 98 PAAAAAAAGIIIIINNNNNNNESSSSSSSSS!!!! volia posar-me al dia però finalment he decidit saludar primer i poc a poc anire llegint tot allò que hi ha escrit!!! així que primer de tot: HOLAAAAAAAAAAAAAAA A TOTEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! he estat dos dies sense internet.......... però bueno...això ja està arreglat!
Com va tot??? tenim alguna novetat?? jo per part meva no hi ha res de nou, encara seguim igual, meditant a veure el restaurant on ho farem! dijous a la nit vam anar a la festa Custo a la Seu Vella i sabeu qui hi havia??? la senyora Prats! si senyor!!! ella i el seu fill! segons vaig entendre els invitats vip del desfile s'allotjaven al seu hotel i hi havia convocada una festa! avui despres de dinar marxem a Bcn, anem a veure l'espectacle Quidam del circ du solei, ja us explicaré si ha sigut bonic o que.... però abans de marxar i aprofitant que ja em torna a funcionar internet volia saludar-vos a totes i dir-vos que no m'oblido de vosaltres!!!!

Molts Petonets a toteeeees!!! que tinc a l'Enric que crida per anar a dinar! avui ha cuinat ell!!! jejejje

Al llarg d'aquest finde anire llegint les novetats aixi podre opinar sobre el que heu anat parlant aquests dies, quan acabi de dinar us paso el meu movil per si arribem a la pagina 100 i es fa al soparet, que no vull pas faltar-hi!!!!

Petonets de nou boniqueeees!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:39 pm

gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!! ara mateix acabo d'entrar i sort que estava asseguda sino caic a terra!!!!!! 98 PAAAAAAAGIIIIINNNNNNNESSSSSSSSS!!!! volia posar-me al dia però finalment he decidit saludar primer i poc a poc anire llegint tot allò que hi ha escrit!!! així que primer de tot: HOLAAAAAAAAAAAAAAA A TOTEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! he estat dos dies sense internet.......... però bueno...això ja està arreglat!
Com va tot??? tenim alguna novetat?? jo per part meva no hi ha res de nou, encara seguim igual, meditant a veure el restaurant on ho farem! dijous a la nit vam anar a la festa Custo a la Seu Vella i sabeu qui hi havia??? la senyora Prats! si senyor!!! ella i el seu fill! segons vaig entendre els invitats vip del desfile s'allotjaven al seu hotel i hi havia convocada una festa! avui despres de dinar marxem a Bcn, anem a veure l'espectacle Quidam del circ du solei, ja us explicaré si ha sigut bonic o que.... però abans de marxar i aprofitant que ja em torna a funcionar internet volia saludar-vos a totes i dir-vos que no m'oblido de vosaltres!!!!

Molts Petonets a toteeeees!!! que tinc a l'Enric que crida per anar a dinar! avui ha cuinat ell!!! jejejje

Al llarg d'aquest finde anire llegint les novetats aixi podre opinar sobre el que heu anat parlant aquests dies, quan acabi de dinar us paso el meu movil per si arribem a la pagina 100 i es fa al soparet, que no vull pas faltar-hi!!!!

Petonets de nou boniqueeees!!!!!

Holaaaaaaaaaaaa!!! Ja te trobavem a faltar!!!!!!!!!!!!! Tranquil.la que no em dit res de l'altre món!!!! X cert, jo ja tinc el teu mòvil (me'l vas donar quan la kdada)!!! Així que si es fa el sopar ja te trucaré!!!! Tranqui!!! :-)) :-)) Jo vaig estar a punt d'anar a lo del custo però al final no vaig poder i això q tenia entrades!! Quina ràbia!!!! Tenia una amiga a sopar i tmpoc la podia fer fora!!! :-( :-( però em van dir que va estar super bé!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:41 pm

cuca lleida ha escrit:ola boniques!!!

Bon cap de setmana a tu també!!! I reitero lo de la ise... pots venir al sopar tant com nosaltres!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:49 pm

Sort que m'he connectat avui que sinó dilluns em trobo tot això per llegir!!! En fi... nem a pams.
Miriameta... les cortines moooooolt xul.les!!! Jo también en tinc a totes les habitacions menys una que és el despatx q està en construcció (Ikea total). Tinc panells japonesos al menjador - i cortines normals tipo store a les altres habitacions, ja ho veureu si veniu un dia... tmpoc és cosa de l'altre món però sta bé el piset. Això si poques llums tenim, encara anem amb bombetes. Creia que no tenies mobles al pis no? Es que ara he vist que hi havia un llit, pot ser???
Ise... holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, també te saludo en dissabte!! Al matí he nat a anglès un rato i ara ja festaaaaaaaaa x fi!!!!! Passa bon finde (t'ho he dit 50.000 vegades però mira...)
Gemma... conta'ns lo del circ du solei, jo vaig estar el finde passat tot els dies però no vam veure cap espectacle... m'han dit q està molt bé!!!!
Cuca... tranquil.la per les cortines, tothom els començaments són difícils i més quan s'és jove... jo tinc el pis encara a mitges però penso que ja ho faré. Els panells japonesos queden mltbé es veritat però són caríssims! Si ho voleu mirar on jo m'he comprat totes les cortines, està molt bé de preu, 500 e quatre panells amb tot inclòs, muntatge, roba i tot. És al món de ls cortines a Pardinyes. Nosé, és una opció!!! Digue'ns el restaurant también que has triat i com és el Palau eh... jo crec q t'encantarà!!
Fins ara wuapes!!!!!!!!!!!
Petonsssssssssss *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 4:40 pm

X cert nenes ja hi ha penjada a la pàgina web de Cymberline la nova col.lecció de vestits de núvia i alguns són xul.líssims!!! Hi ha el que es va emprovar la miriameta aquell dia amb els volants i tal... a mi em va agradar molt!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lanoelieta » ds. oct. 04, 2008 4:58 pm

98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Però que es això???!!!!! Sou unes màquines!!!!

Nosaltres aquest finde ens quedem a caseta, que l'economia no està per tonteries i aquest mes es presenta xungo,xungo...

Que us vaigi molt bé per Bcn, montanya i demés...!!!
Imatge
lanoelieta

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants