Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 6:17 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 6:18 pm

Autor: miriameta » dv. oct. 03, 2008 7:13 pm
cuca lleida ha escrit:ei wapa
vaig a fer un parell de recadets, a la nit me torno al foro,....que es tot un vici, estic enganxada, jejejej

Autor: cuca lleida » dv. oct. 03, 2008 8:47 pm

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 9:53 am
cuca lleida ha escrit:ola boniques!!!
volia quedarme una estoneta al ordena pero nenes estic morta!!!! tic mol cansada....avui he tingut molta feineta amb els nenes i a més porto tot el cansansi de la setmana. Me sap greu, pero intentare conectarme el cap de setmana a veure si teu per aki.
Ja us pasare novetats del restaurant (que pesada que soc..jejej soc monotematica..)
Bueno reines que tingeu molt bona nit i x si de cas bon CAP DE SETMANA!!!!!!
PD: ja nomes us keden 2 paginetes de no res...jejejeje
i si no és així es continua amb la busqueda!!!! 
Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:02 am

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:03 am
m'he conectat un moment des de la feina que estic esperant un client i no acaba d'arrivar!!! 
Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:06 am

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:08 am

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:15 am
ise ha escrit:és el que hi ha!![]()
com que és una empresa familiar si s'ha de venir per un client, es fa!!! Ademés en l'època que estem el millor es tenir els clients contents!!!!
![]()

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:17 am
si fa 8 anys que treballo aquí no hi ha hagut cap any que no em truquessin durant les vacances!!! 
Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:19 am

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:30 am

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:39 am
ise ha escrit:Ja estic acostumada...![]()
![]()
Bueno reina, ja he acabat!!!![]()
Me'n vaig a rentar la Nina!
![]()
Bon cap de setmana!!!![]()
![]()
![]()

Autor: gemma84 » ds. oct. 04, 2008 2:04 pm

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:39 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!! ara mateix acabo d'entrar i sort que estava asseguda sino caic a terra!!!!!! 98 PAAAAAAAGIIIIINNNNNNNESSSSSSSSS!!!! volia posar-me al dia però finalment he decidit saludar primer i poc a poc anire llegint tot allò que hi ha escrit!!! així que primer de tot: HOLAAAAAAAAAAAAAAA A TOTEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! he estat dos dies sense internet.......... però bueno...això ja està arreglat!
Com va tot??? tenim alguna novetat?? jo per part meva no hi ha res de nou, encara seguim igual, meditant a veure el restaurant on ho farem! dijous a la nit vam anar a la festa Custo a la Seu Vella i sabeu qui hi havia??? la senyora Prats! si senyor!!! ella i el seu fill! segons vaig entendre els invitats vip del desfile s'allotjaven al seu hotel i hi havia convocada una festa! avui despres de dinar marxem a Bcn, anem a veure l'espectacle Quidam del circ du solei, ja us explicaré si ha sigut bonic o que.... però abans de marxar i aprofitant que ja em torna a funcionar internet volia saludar-vos a totes i dir-vos que no m'oblido de vosaltres!!!!
Molts Petonets a toteeeees!!! que tinc a l'Enric que crida per anar a dinar! avui ha cuinat ell!!! jejejje
Al llarg d'aquest finde anire llegint les novetats aixi podre opinar sobre el que heu anat parlant aquests dies, quan acabi de dinar us paso el meu movil per si arribem a la pagina 100 i es fa al soparet, que no vull pas faltar-hi!!!!
Petonets de nou boniqueeees!!!!!
Jo vaig estar a punt d'anar a lo del custo però al final no vaig poder i això q tenia entrades!! Quina ràbia!!!! Tenia una amiga a sopar i tmpoc la podia fer fora!!!
però em van dir que va estar super bé!!!!
Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:41 pm
cuca lleida ha escrit:ola boniques!!!
volia quedarme una estoneta al ordena pero nenes estic morta!!!! tic mol cansada....avui he tingut molta feineta amb els nenes i a més porto tot el cansansi de la setmana. Me sap greu, pero intentare conectarme el cap de setmana a veure si teu per aki.
Ja us pasare novetats del restaurant (que pesada que soc..jejej soc monotematica..)
Bueno reines que tingeu molt bona nit i x si de cas bon CAP DE SETMANA!!!!!!
PD: ja nomes us keden 2 paginetes de no res...jejejeje

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 2:49 pm

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 4:40 pm

Autor: lanoelieta » ds. oct. 04, 2008 4:58 pm