Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:00 pm
lanoelieta ha escrit:98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Però que es això???!!!!! Sou unes màquines!!!!
Nosaltres aquest finde ens quedem a caseta, que l'economia no està per tonteries i aquest mes es presenta xungo,xungo...
Que us vaigi molt bé per Bcn, montanya i demés...!!!

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:01 pm
lanoelieta ha escrit:He començat la pàgina 99!!!!!!!Tomaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
som unes màquines!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:03 pm

Autor: lanoelieta » ds. oct. 04, 2008 5:04 pm
lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nosaltres aquest finde ens quedem a caseta, que l'economia no està per tonteries i aquest mes es presenta xungo,xungo...
Holaaaaaaaaaa noelieta!!!!! com va tot? Jo només vaig d'excursió barata i al concert del Papito pro pq era un 2x1!!!! sinó 36 euros no me'ls gasto!!! Què tal tot? Dsps del concert kp a casa k necessito dscansar d tota la setmana... !!!!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:07 pm
lanoelieta ha escrit:lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Holaaaaaaaaaa noelieta!!!!! com va tot? Jo només vaig d'excursió barata i al concert del Papito pro pq era un 2x1!!!! sinó 36 euros no me'ls gasto!!! Què tal tot? Dsps del concert kp a casa k necessito dscansar d tota la setmana... !!!!![]()
![]()
Hola!!!
A nosaltres también ens feia gracia anar-hi però al final hem pensat que millor ens quedem a casa que 72€ piquen una mica!!!
Mirarem el futbol i vindran uns amics. Demà a l'Aplequet de Tardor i ja s'ha acabat el finde!!!
Passa volant, a que si????

Autor: lanoelieta » ds. oct. 04, 2008 5:07 pm
lluneta29 ha escrit:X cert noelieta i noies en general... si et vols entretindre a mirar vestits de núvia am preu inclòs ves a aquesta pàgina web i et pots descarregar els catàlegs de diferents dissenyadors (rosa clarà inclòs) i veure-hi els preus també!!!
http://www.dressbori.com/
disfrutaràs... jo ja porto mitja hora mirant i babejant un rato sobretot amb els models two i aire de rosa clarà...![]()

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:08 pm
lanoelieta ha escrit:lluneta29 ha escrit:X cert noelieta i noies en general... si et vols entretindre a mirar vestits de núvia am preu inclòs ves a aquesta pàgina web i et pots descarregar els catàlegs de diferents dissenyadors (rosa clarà inclòs) i veure-hi els preus també!!!
http://www.dressbori.com/
disfrutaràs... jo ja porto mitja hora mirant i babejant un rato sobretot amb els models two i aire de rosa clarà...![]()
Ok!!! Ara mateix ho miro!!!!!
Encara ens falta però per anar agafant idees ja va bé!!!

Autor: lanoelieta » ds. oct. 04, 2008 5:11 pm
lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Hola!!!
A nosaltres también ens feia gracia anar-hi però al final hem pensat que millor ens quedem a casa que 72€ piquen una mica!!!
Mirarem el futbol i vindran uns amics. Demà a l'Aplequet de Tardor i ja s'ha acabat el finde!!!
Eiiiiiiiiiiii!! què vas a l'aplequet??????? Nosaltres pq ja haviem kdat per anar d'excursió a la muntanya amb uns amics però sinó hi haguessim anat, de quina penya ets??? Nosaltres som de la Graella (ella ella ella penya la graella!!!) jajajaja jo sóc molt d'aplec des que vaig conèixer al meu xiquet abans no hi anava i lo que em vaig perdre!!!

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:11 pm

Autor: lluneta29 » ds. oct. 04, 2008 5:12 pm
lanoelieta ha escrit:lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:lluneta29 ha escrit:lanoelieta ha escrit:98 pàgines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Hola!!!
Eiiiiiiiiiiii!! què vas a l'aplequet??????? Nosaltres pq ja haviem kdat per anar d'excursió a la muntanya amb uns amics però sinó hi haguessim anat, de quina penya ets??? Nosaltres som de la Graella (ella ella ella penya la graella!!!) jajajaja jo sóc molt d'aplec des que vaig conèixer al meu xiquet abans no hi anava i lo que em vaig perdre!!!
Nosaltres som moooooooooooolt d'Aplec!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Aplecaires total!!!!!!!!!!!m'encanta!!!!!!!!!!! Bueno, el Tato (el meu xicot) no se n'ha perdut mai ni una!!! va començar l'any 1979 i ell anava a la panxa de la seva mare!!!
Som de la penya Veterans del Lleida, estem molt aprop de vosaltres!! estem entre l'Ordre del Caragol i els Lleidatans!!

Autor: cuca lleida » ds. oct. 04, 2008 5:29 pm

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 9:53 pm
gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!! ara mateix acabo d'entrar i sort que estava asseguda sino caic a terra!!!!!! 98 PAAAAAAAGIIIIINNNNNNNESSSSSSSSS!!!! volia posar-me al dia però finalment he decidit saludar primer i poc a poc anire llegint tot allò que hi ha escrit!!! així que primer de tot: HOLAAAAAAAAAAAAAAA A TOTEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!! he estat dos dies sense internet.......... però bueno...això ja està arreglat!
Com va tot??? tenim alguna novetat?? jo per part meva no hi ha res de nou, encara seguim igual, meditant a veure el restaurant on ho farem! dijous a la nit vam anar a la festa Custo a la Seu Vella i sabeu qui hi havia??? la senyora Prats! si senyor!!! ella i el seu fill! segons vaig entendre els invitats vip del desfile s'allotjaven al seu hotel i hi havia convocada una festa! avui despres de dinar marxem a Bcn, anem a veure l'espectacle Quidam del circ du solei, ja us explicaré si ha sigut bonic o que.... però abans de marxar i aprofitant que ja em torna a funcionar internet volia saludar-vos a totes i dir-vos que no m'oblido de vosaltres!!!!
Molts Petonets a toteeeees!!! que tinc a l'Enric que crida per anar a dinar! avui ha cuinat ell!!! jejejje
Al llarg d'aquest finde anire llegint les novetats aixi podre opinar sobre el que heu anat parlant aquests dies, quan acabi de dinar us paso el meu movil per si arribem a la pagina 100 i es fa al soparet, que no vull pas faltar-hi!!!!
Petonets de nou boniqueeees!!!!!

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:00 pm
lluneta29 ha escrit:Sort que m'he connectat avui que sinó dilluns em trobo tot això per llegir!!! En fi... nem a pams.
Miriameta... les cortines moooooolt xul.les!!! Jo también en tinc a totes les habitacions menys una que és el despatx q està en construcció (Ikea total). Tinc panells japonesos al menjador - i cortines normals tipo store a les altres habitacions, ja ho veureu si veniu un dia... tmpoc és cosa de l'altre món però sta bé el piset. Això si poques llums tenim, encara anem amb bombetes. Creia que no tenies mobles al pis no? Es que ara he vist que hi havia un llit, pot ser???
Ise... holaaaaaaaaaaaaaaaaaa, també te saludo en dissabte!! Al matí he nat a anglès un rato i ara ja festaaaaaaaaa x fi!!!!! Passa bon finde (t'ho he dit 50.000 vegades però mira...)
Gemma... conta'ns lo del circ du solei, jo vaig estar el finde passat tot els dies però no vam veure cap espectacle... m'han dit q està molt bé!!!!
Cuca... tranquil.la per les cortines, tothom els començaments són difícils i més quan s'és jove... jo tinc el pis encara a mitges però penso que ja ho faré. Els panells japonesos queden mltbé es veritat però són caríssims! Si ho voleu mirar on jo m'he comprat totes les cortines, està molt bé de preu, 500 e quatre panells amb tot inclòs, muntatge, roba i tot. És al món de ls cortines a Pardinyes. Nosé, és una opció!!! Digue'ns el restaurant también que has triat i com és el Palau eh... jo crec q t'encantarà!!
Fins ara wuapes!!!!!!!!!!!
Petonsssssssssss![]()
jejejej

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:04 pm
lluneta29 ha escrit:X cert nenes ja hi ha penjada a la pàgina web de Cymberline la nova col.lecció de vestits de núvia i alguns són xul.líssims!!! Hi ha el que es va emprovar la miriameta aquell dia amb els volants i tal... a mi em va agradar molt!!!![]()
![]()

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:07 pm
cuca lleida ha escrit:hola wapiximessssss!!!
ja no keda res per les 100.......VISCA!!!!!!!!!!!!!
PER CERT, moltes gracies per convidarme al sopar, la veritat es que no ho viag dir amb indirecta...va ser un comentari...de totes maneres moltes gracies si puc anire al sopar.....me fa ilu coneixeus a totes.Nosaltres tambe voliem anar a lo del concert del papito pero al final se han complicat les coses i no podem anar....quan un mes no es una cosa es una altra...suposo que ja sabeu (gastos imprevistos) en fi espero que us ho passeu super bé!!!!
Gemma que way lo del circ du solei, m an dit moltes vegades que es espectacular, ja contaras que tal

Autor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:13 pm

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:14 pm

Autor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:15 pm