NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:16 pm

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: Nenes que anem de soparrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! quina pasadaaaaaa!!! ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » ds. oct. 04, 2008 10:30 pm

100 pàgines!!!!! ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: i el barça acaba de fer el 6 a 1!!!!!!!!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 04, 2008 10:37 pm

Quina emoció ehhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! enm a la disco!!!!ueeeeeeeeeeeeeeee jajajaja :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) jejej

(kina llastima...... haurie de ser al reves jijijiij 1-6 ::-) )
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 9:45 am

ei wapes sou unes makines...jeeje
100 pagines!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: que bé!!!!!
ja me avisareu pel soparet, ja tinc ganes de coneixeus en persona...jejejeje :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 05, 2008 10:19 am

Tu tranquila cuca, que us enterareu totes totes!!!!

-Si pot ser que no sigui el cap de setmana que be... que marxo divendres fins diumenge...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 05, 2008 11:03 am

Que us semblen aquestes sabates????
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dg. oct. 05, 2008 11:35 am

miriameta ha escrit:Que us semblen aquestes sabates????

Les sabates les trobo molt guapes!!!! si senyora!!!! pero si no estas acostumada a anar amb talons...ja pots anar practicant!!!!jejejeje

(kina llastima...... haurie de ser al reves jijijiij 1-6 ) D'aquest comentari prefereixo no dir-te res!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dg. oct. 05, 2008 11:38 am

cuca lleida ha escrit:ei wapes sou unes makines...jeeje
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: que bé!!!!!
ja me avisareu pel soparet, ja tinc ganes de coneixeus en persona...jejejeje :-///: :-///: :-///: :mu:: :mu::

Que us sembla si el sopar el fiquem pel dia 17 que és divendres o el 18 que és dissabte???? :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 05, 2008 11:43 am

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Que us semblen aquestes sabates????

Les sabates les trobo molt guapes!!!! si senyora!!!! pero si no estas acostumada a anar amb talons...ja pots anar practicant!!!!jejejeje

(kina llastima...... haurie de ser al reves jijijiij 1-6 ) D'aquest comentari prefereixo no dir-te res!!!!

Si, les haure de portar 100 hores jajajajj perque jo i els talonets... ja saps que no ens portem gaire be.
Son del dress bori, ara falta saber el preu, però es que ha sigut veureles i dir, ostras quina preciositat, i peguen amb el vestit!!!

I aixo que ere ben petitet el comentari jejeje no t´enfadis eh!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 05, 2008 11:50 am

ise ha escrit:Que us sembla si el sopar el fiquem pel dia 17 que és divendres o el 18 que és dissabte???? :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

per ara no treballo, me va be. :mu:: :mu::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 3:06 pm

hola boniques!!
k tal??? miriameta jo també les vull veure les sabates.... :o-o: (soc una mica tafanera, jejejeje)
a mi el divendres 17 m va fenomenal, el nino tambe marxa de sopar aixi q no sopare soleta..jejejeje si decidiu el dissabte no puc, venen els papis tot el cap de setmana a lleida i es el finde del gran noticions!!!!
X cert ja tenim restaurant, bueno dema donarem la paga i senyal. Al final PALAU DE MARGALEF >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
és super bonic, nomes fan una boda al dia, els menus son bons, te jardins, etc...te tot el que voliem...VISCA!!!!!!!!!!!! estic super contenta!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 3:20 pm

jo!! no l'encerto mai, quan arribo ja deu marxat....bueno no passa res, ja ho llegireu,.
Ja tenim restaurant pero ara hem de canviar la data de l'esglesia pq a Margalef estava tot juny i juliol del 2010 ple...tots els dissabtes, quina passada nenes!!!! ens hem quedat alucinant . Aixi que li hem dit que ens reserves el 29/05/2010 i ja canviarem l'esglesia, que no crec que tinguem problema.
:-///: :-///: :-///: :-///: estic mlt molt contenta, i a més de soparet.!!!!!!visca!!!! i ahir a sobre va i guanya el Barça!!!! tot rodo!!1jrejejeje
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 3:48 pm

JA he pogut veure les sabates, son super xules!!!!
un consell, posate-les per casa...pq sino akell dia ho passaras malament imés si no ets de portar talons...és una sabata mol alta i mol mol xula , me encanta!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dg. oct. 05, 2008 7:24 pm

ise ha escrit:____________BODES LLEIDATANES 2010________________

MAIG

29-05-10 Lluneta 29
Cerimònia: esglesia de Sant Joan a les 6 de la tarda.
Convit: Finca del Resquitx

29-05-10 Cuca Lleida
Cerimònia: Catedral de Lleida
Convit: Palau de Margalef

JUNY

26-06-10 Ise
Cerimònia: Finca Resquitx
Convit: Finca Resquitx

JULIOL

10-07-10 LaNoelieta
Cerimònia: Seu Vella
Convit: Caves Raïmat

OCTUBRE

10-10-10 Gemma84

Cerimònia:
Convit: Palau de Margalef

30-10-10 Nuvia2010
Cerimònia: ?
Convit: ?

Cuca, ja t'he ficat el restaurant i he canviat el dia!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Moltes felicitats guapíssima!!!! Ho feu el mateix dia que la Lluneta!! :-)) :-)) :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 9:06 pm

moltes gracies wapa!!!
SIIIIIII ho fem el mateix dia....que way, la pena sera que no ens podrem veure am el vestit akell dia, ohhhh!!!! pq també coincidim am la hora, tambe ho farem a la tarda...aixo si ara no tenim problemes am l'esglesia, clar.
Per cert tenim dues opcions d'esglesia, quina us agrada més St. llorenç o la Catedral de lleida (la del H&M) ??? es que la catedral ens agrada moltissim pero com som poqueta gent...potser queda motl buida..no se...a mi me dona igual q quedi buida pero al nino no li fa el pes...diu que no es el mateix...no se no se
M'agradaria saber que opineu, sigueu sinceres que no m'enfadaré, muakis
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dg. oct. 05, 2008 9:43 pm

bueno wapes!
que somieu amb els angelets, jo vaig a sopar i a momir que dema toca matinar..ohhh!!!
Espero que tingueu un Bon dilluns!!! jo me conectare a la tarde, no se la hora pero espero trobar-vos...jejeje :-) :-) .
Per cert , lluneta que ens casem el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje i BON DIA A TOTES!!!!!1
molts petonets per totes les foreres fantastiques, sou genials!!!
>.-<: >.-<: >.-<:
muakis :-()-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:02 am

Bon dia reines!!! :-))

Cuca, amb les esglesies no et puc ajudar :-/ :-/ a veure si les lleidatanes en saben més que jo!!! :-)) :-))

Lluneta, nena quina foto que xul·la que em vas passar ahir!!!! Quina enveja!!!! però la vaig veure a la nit quan anava a dormir... :o-o: :o-o: ahir vam fer un dinar amb els de la colla de mons pares i tots anavem més contentillos!!! :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: gemma84 » dl. oct. 06, 2008 7:09 am

Bonnnnnnnnnn dia wapessssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me conectat un segon ara abans de marxar per a dir-vos que al final ja em decidit: es casi segur al 100% que al final el convit es celebrara a......................................
MARGALEF!!!! només ens falta anar a donar la paga i senyal, pero ja vam trucar per a guardar el dia!!!! estic super il·lusionada!!!!!

Fins despres a totes fantastiques!!!! i per cert: que tingueu totes un bon dilluns! quan arribi ja em conectare i explicaré que tal el circ du solei!!

PEL QUE VEIG JA TOCA: SOPARET EH??????

PETONEEEEEEEEEEETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:14 am

Moltes felicitats Gemma!!!! Ja tenia ganes de llegir això!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Ahir a la nit pensava amb tu!!! Al llegir que ja tenien ple el juny i el juliol vaig pensar que com no us donessiu pressa no tindrieu el vostre dia!!! Però no, tot ha sortit a la perfecció!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Un peto reina : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:17 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ei wapes sou unes makines...jeeje

Que us sembla si el sopar el fiquem pel dia 17 que és divendres o el 18 que és dissabte???? :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Sou unes màquines!!!!!!!!!!! Stik super contenta de fer el sopar amb vosaltres!!!!!!!!!!!!!! Què bè!!!!!!!!!!!! A mi em va perfecte, no tinc res aquells dies!! Ja decidireu si divendres o dissabte... m'és igual!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant