NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:19 am

cuca lleida ha escrit:hola boniques!!
k tal??? miriameta jo també les vull veure les sabates.... :o-o: (soc una mica tafanera, jejejeje)
a mi el divendres 17 m va fenomenal, el nino tambe marxa de sopar aixi q no sopare soleta..jejejeje si decidiu el dissabte no puc, venen els papis tot el cap de setmana a lleida i es el finde del gran noticions!!!!
X cert ja tenim restaurant, bueno dema donarem la paga i senyal. Al final PALAU DE MARGALEF >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
és super bonic, nomes fan una boda al dia, els menus son bons, te jardins, etc...te tot el que voliem...VISCA!!!!!!!!!!!! estic super contenta!!!!

Felicitats per l'elecció--- crec que és molt bona!!! Ja ens contaràs!!!! Mon germà es casa allí l'any que ve... ja te contaré què tal... Visca!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:21 am

miriameta ha escrit:Que us semblen aquestes sabates????

M'encanten aquestes sabates!!! Són de Rosa Clarà? Pq em smbla haver-les vist o molt semblants!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:23 am

cuca lleida ha escrit:jo!! no l'encerto mai, quan arribo ja deu marxat....bueno no passa res, ja ho llegireu,.
Ja tenim restaurant pero ara hem de canviar la data de l'esglesia pq a Margalef estava tot juny i juliol del 2010 ple...tots els dissabtes, quina passada nenes!!!! ens hem quedat alucinant . Aixi que li hem dit que ens reserves el 29/05/2010 i ja canviarem l'esglesia, que no crec que tinguem problema.
:-///: :-///: :-///: :-///: estic mlt molt contenta, i a més de soparet.!!!!!!visca!!!! i ahir a sobre va i guanya el Barça!!!! tot rodo!!1jrejejeje

Eiiiiiiiiii no m'ho puc creure ara mateix estik ke al.lucino!!!!!!! ET CASES EL MATEIX DIA QUE JO!!!!!!!!!!!!!!! EL MATEIX MATEIX.............. QUIN FLIPE!!! COMPI D DIA!!!!!!!!!!!!!!!!!! WUAPA!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:25 am

cuca lleida ha escrit:bueno wapes!
que somieu amb els angelets, jo vaig a sopar i a momir que dema toca matinar..ohhh!!!
Espero que tingueu un Bon dilluns!!! jo me conectare a la tarde, no se la hora pero espero trobar-vos...jejeje :-) :-) .
Per cert , lluneta que ens casem el mateix dia!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejeje i BON DIA A TOTES!!!!!1
molts petonets per totes les foreres fantastiques, sou genials!!!
>.-<: >.-<: >.-<:
muakis :-()-)

mENYS MAL QUE en tema esglèsia no hi haurà conflicte.. pq ho farem a St. Joan segurament... menys mal!!! A mi m'agrada molt St. Llorenç pq té més caliu i si sou pocs encara amb més raó... la catedral la trobo personalment massa gran i massa freda!! I un consell si vols st Llorenç al gener o febrer ja hi pots anar pq està bastant sol.licitada... jo hi aniré dsps de nadal a st. Joan que obren llistes!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:27 am

Bon dia Lluneta!!!! :-))

Que vau agafar molt bolets????? i el concert que tal va anar????
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:27 am

ise ha escrit:Bon dia Lluneta!!!! :-))

Ara te conto... un segon
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:28 am

:-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 7:54 am

ise ha escrit:Bon dia Lluneta!!!! :-))

Bon dia!!! Sort de tú ara mateix pq me'n aniria a casa... ara mateix!!! Al final els nostres amics van dir que no valia la pena anar a buscar bolets pq no n'hi ha (pena meva pq tinc mono de rovellons) i vam anar x la part de Flix Margalef i Mòra d'Ebre, el parc natural del Montsant (des d'on et vaig enviar la foto!!! que em va agradar molt tot allò) No ho havia vist mai!! El concert molt i molt bé... és un pallaso i vaig riure molt amb tot de quarentones al meu costat tia... em vaig sentir super jove!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
X cert que fort lo de la cuca i quina pena!!! Pq ens casem el mateix dia i no la podré veure... al igual ens trobem per lleida fent fotos!!! jajajaj què curiós...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:05 am

La cuca si ho fa a la catedral aniré corrent d'una esglesia a l'altra fent fotos!!!! jejejeje

Així et vas sentir jove al concert??? K bó!! :-)) :-))

Doncs ahir ma germana va anar a buscar bolets i em va dir que molts no n'havien trobat però que alguns per fer-se passar el mono, si!!! :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 8:13 am

ise ha escrit:La cuca si ho fa a la catedral aniré corrent d'una esglesia a l'altra fent fotos!!!! jejejeje

Així et vas sentir jove al concert??? K bó!! :-)) :-))

Doncs ahir ma germana va anar a buscar bolets i em va dir que molts no n'havien trobat però que alguns per fer-se passar el mono, si!!! :-/ :-/

Jajaja... si si, i estàn força aprop!!! Així que te faràs unes carreres... a veure si no ens casem a la mateixa hora... al menys!
Si que em vaig sentir jove tia... les de 40 són més histèriques que les de 16 anys!!! I el Bosé tenia una panxa de cinquantón que semblava embarrassat de 4 mesos!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:15 am

jajajaja dona és que ja no és un xavalet!!!! i les quarentones es desmadren en aquests llocs!!! m'hagués agradat veure la situació per un forat!!!! jajaja tu al mig de tot de mares al ataque!!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 8:29 am

ise ha escrit:jajajaja dona és que ja no és un xavalet!!!! i les quarentones es desmadren en aquests llocs!!! m'hagués agradat veure la situació per un forat!!!! jajaja tu al mig de tot de mares al ataque!!!!!

Si tia!!! Totes allí cridant de forma histèrica i jo allà al mig que a veure l'home està bé i canta molt bé pq negar-ho però per ex. quan cantava cançons de fa 30 anys jo ni flowers... !!! no havia ni nascut!!! X cert, ami el sopar aquells dies que vam dir m'estàn bé!!! :-)) :-)) :-)) ara ficaré un post amb lletres grans aveure què tal...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 8:37 am

nenes del 2010 (TOTES) i miriameta!! COM US VA FER EL SOPAR EL DIA 17 (DIVENDRES) O 18 (DISSABTE)??? ANEU RESPONENT I MIRAREM QUIN DIA ENS FIQUEM D'ACORD TOTES... [/size] >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:44 am

A mi els dos dies em van be!!!

La Cuca em sembla que va dir que el dissabte no l'hi anava bé :hmm::

També s'haurà de decidir el lloc!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 8:49 am

ise ha escrit:A mi els dos dies em van be!!!

La Cuca em sembla que va dir que el dissabte no l'hi anava bé :hmm::

També s'haurà de decidir el lloc!!!!

A la cuca va dir que millor divendres així que a veure què diuen les altres pq a mi también em van bé els dos dies!!! :-///: :-///: :-///: El lloc qualsevol, però millor encomanar taula... i si som moltes encara amb més raó!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:59 am

El restaurant potser que el decidiu les de Lleida pq molts restaurants no em conec :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 9:02 am

ise ha escrit:El restaurant potser que el decidiu les de Lleida pq molts restaurants no em conec :o-o: :o-o:

Tranqui!!! Una pizzeria de les milers que hi ha!!! (pastificcio, racó, tagliatelle... ) És que sóc una fan de les pizzeries!!!!!!!! jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 9:03 am

Ja m'està bé!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 9:30 am

ise ha escrit:Ja m'està bé!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

A veure què en diuen les altres... avui intensiu fins les 20.30h de la nit :-( :-( quina me...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 9:39 am

Deu ni dó, nena!!!! :-( :-( Però pensa que així et podràs comprar cosetes, com la camisa que t'agradava! jejeje. Si anem de compres jo m'ho hauré de mirar :-( :-( :-( no tinc ni un duro!!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant