Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:00 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:00 am
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:Que us semblen aquestes sabates????
M'encanten aquestes sabates!!! Són de Rosa Clarà? Pq em smbla haver-les vist o molt semblants!!!

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:02 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Bon dia Lluneta!!!!![]()
Que vau agafar molt bolets????? i el concert que tal va anar????
Bon dia!!! Sort de tú ara mateix pq me'n aniria a casa... ara mateix!!! Al final els nostres amics van dir que no valia la pena anar a buscar bolets pq no n'hi ha (pena meva pq tinc mono de rovellons) i vam anar x la part de Flix Margalef i Mòra d'Ebre, el parc natural del Montsant (des d'on et vaig enviar la foto!!! que em va agradar molt tot allò) No ho havia vist mai!! El concert molt i molt bé... és un pallaso i vaig riure molt amb tot de quarentones al meu costat tia... em vaig sentir super jove!!!![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:05 am
lluneta29 ha escrit:nenes del 2010 (TOTES) i miriameta!! COM US VA FER EL SOPAR EL DIA 17 (DIVENDRES) O 18 (DISSABTE)??? ANEU RESPONENT I MIRAREM QUIN DIA ENS FIQUEM D'ACORD TOTES... [/size]![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:07 am
ise ha escrit:Bon dia Miriameta!!!
11 mesos justos!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: ise » dl. oct. 06, 2008 10:08 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:08 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:12 am
ise ha escrit:Cada dia ho tens més a prop i demà ja tindràs un 10 al marcador!!!![]()

Autor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 10:13 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:15 am
lluneta29 ha escrit:hola mirametaaaaaaa!! Ja kda menys pel gran dia!! Quina sort que tens!! I quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!! Perfecte lo del divendres, té pinta q ho farem divendres!!! De moment la ise i jo ens va bé els dos dies, la cuca divendres i tu divendres... així que a veure què hi diuen les altres!!!!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 10:19 am
miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:hola mirametaaaaaaa!! Ja kda menys pel gran dia!! Quina sort que tens!! I quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!! Perfecte lo del divendres, té pinta q ho farem divendres!!! De moment la ise i jo ens va bé els dos dies, la cuca divendres i tu divendres... així que a veure què hi diuen les altres!!!!![]()
![]()
Perfecte pues, però anirem a un lloc que no sigui massa car no? perque ens han apujat la hipoteca i no vui gastar gaire..
voto per un lloc barat también!!!!
Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:28 am
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:hola mirametaaaaaaa!! Ja kda menys pel gran dia!! Quina sort que tens!! I quins nervis!!!!!!!!!!!!!!!!! Perfecte lo del divendres, té pinta q ho farem divendres!!! De moment la ise i jo ens va bé els dos dies, la cuca divendres i tu divendres... així que a veure què hi diuen les altres!!!!![]()
![]()
Perfecte pues, però anirem a un lloc que no sigui massa car no? perque ens han apujat la hipoteca i no vui gastar gaire..
a MI ME L'HAN DE REVISAR AQ DECEMBRE I ME FA UNA POR TERRIBLE!!! stik super asustada... pq la cosa no sembla baixar!!!!![]()
voto per un lloc barat también!!!!

Autor: ise » dl. oct. 06, 2008 10:32 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 10:50 am
ise ha escrit:Lloc barat!!!!!!! Pq a mi m'he l'han revisat ara i estic pobreta, pobreta!!!

Autor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 11:02 am

Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 11:04 am

Autor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 11:06 am
miriameta ha escrit:200 no, pero 180 si.....
pos no sé com la pagarem sincerament...
Autor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 11:15 am

Autor: lluneta29 » dl. oct. 06, 2008 11:31 am
miriameta ha escrit:Potser a vosaltres no us puje tant, que d´aqui a nadal encara no se sap que pasara, tu tranquila...
Jo en canvi m´estic plantejant buscar un altre treball i deixar les pràctiques per l´any que be... es decepcionant... i estic feta un embolic.. però si no hi ha mes remei...lo primer es lo primer.