NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 7:34 pm

lanoelieta ha escrit:Per cert, Miriameta: m'encanten aquestes sabates!!! son de la Rosa Clara, les he vist a la seva pagiina i son precioses, ara ..."pedazo" de talo!!!!Pero...per presumir s'ha de patir!!!

A mi también magraden a veure si les trobo amb menys taconet jeje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 7:36 pm

lanoelieta ha escrit:JA TINC UNA FLORETA!!!!!!!!

A que fa ilu?????
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:44 pm

cuca lleida ha escrit:
lanoelieta ha escrit:Noies! vaig a fer el soparillo que la gana ja crida!!!

Aixi doncs, quedarem per fer un esmorzaret???PERFECTE!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hem sap greu no poder venir a sopar, :hmm:: :hmm:: :hmm:: pero ja hem contareu, ok?

Anem parlant!!!

PETONASOS PER A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, Miriameta: m'encanten aquestes sabates!!! son de la Rosa Clara, les he vist a la seva pagiina i son precioses, ara ..."pedazo" de talo!!!!Pero...per presumir s'ha de patir!!!

fins despres wapa!!!! i no pateixis que ja anirem kedant (aixo espero) i sempre que la butxaca ho permeti, jejejeje

sinó quedem per passejar! això rai!!!! :mu:: :mu::
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 7:45 pm

jejeejee. pos també!!! jo me apunto al que sigui!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* :-///: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 06, 2008 7:46 pm

i jo también m´acoplo *.-o-o.*
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 7:47 pm

ise si que as anat rapid a fer el sopar!1
que as fet de sopar? es k no se mai el que fer de sopar....jo!!! sempre em passa igual!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:50 pm

no si encara no està fet!!! ara he tallat la ceba i s'esta coient i d'aqui un ratet ficaré les mandonguilles! Avui faig mandonguilles amb xipirons i arros, i així demà ja tenim el dinar fet! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 7:52 pm

cuca lleida ha escrit:ise si que as anat rapid a fer el sopar!1
que as fet de sopar? es k no se mai el que fer de sopar....jo!!! sempre em passa igual!

és molt pesat haver de pensar cada dia que fer de dinar i sopar!!! Quan ma mare ho deia, pensava no ha de ser per tant...però re deu quina raó que tenia pobra dona!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 8:00 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ise si que as anat rapid a fer el sopar!1

és molt pesat haver de pensar cada dia que fer de dinar i sopar!!! Quan ma mare ho deia, pensava no ha de ser per tant...però re deu quina raó que tenia pobra dona!!!! :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:

pos si xiqueta!!!
tens tota la rao es molt pesat i més quan l'altre part diu que li es igual que tot li agrada....ejejeje son la repera!!
pos si que ets bona cuinera...jo la veritat em defenso pero mandonguilles amb xipirons i arros no en ser fer...encara me keda molt per aprendre..ufff!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:19 pm

No t'ho creguessis pas que sóc bona cuinera!!!!! per agafar idees ves al post de cuina d'aquest foro. Hi ha un munt de coses!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 8:24 pm

pues ho haure de fer pq sino no sortim del mateix sempre...i per canviar una mika i probar cosetes diferents ho fare.
moltes gracies wapetona!! :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 8:26 pm

pues ho haure de fer pq sino no sortim del mateix sempre...i per canviar una mika i probar cosetes diferents ho fare.
moltes gracies wapetona!! :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 06, 2008 8:26 pm

Bueno vaig a acabar de fer el sopar! si vols demà et dic receptes que estan bones! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Fins demà guapes!!! No us canseu gaire treballant!!!! : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 06, 2008 8:29 pm

ise ha escrit:Bueno vaig a acabar de fer el sopar! si vols demà et dic receptes que estan bones! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Fins demà guapes!!! No us canseu gaire treballant!!!! : kissd : : kissd :

ok ise ests un solet!!! :-)ok: :-)ok:
fins dema a totes i bona nit
LLuneta BON DIA, espero que tinguis un bon dimarts!! (a totes us desitjo el mateix)
MUUAAAAKSSSS
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dt. oct. 07, 2008 7:03 am

Bon dia guapissimes!!! :-)) :-))

Avui ja em torna la jefa de vacances i potser no podré estar tant per aquí :o-o: :o-o:
Per cert, Lluneta ahir vaig trucar a ma cosi i els llibres els ha deixat a un amic seu que ara està fent 3er d'ESO. :-( :-( igualment en tinc uns altres que et poden servir. :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 07, 2008 7:19 am

miriameta ha escrit:Bones tardes nenes, ja torno a ser aqui.

Lluneta jo tinc llibres de 1er , 2n, 3er, 4rt i fins i tot batxillerat, et puc deixar els que vulguis!!!!! hasta apunts i exercicis resolts, i llibretes.... mare meva... jo que hu guardo tot desde parvuls jajajaja
Si els necessites ja saps. Tels deixo quan vulguis. hasta tinc cassetes de listenings que anaven amb el llibre d´ingles i el seu workbook.

Com va la cosa per aqui a les demés fantàstiques????

Holaaaaaaaaaa miriametaaaaaaa!! M'aniria de conya que em deixessis els de 4rt i algun de batxillerat, sobretot coses d'anglès català i castellà... vaig desesperada buscant material pq no en tinc!!! Ja m'ho portes al sopar si un cas ok? Moooooooooooooltísssssimes gràcies! Sou la pera totes eh!!! En serio... ni les meves amigues més amigues m'ajuden tant com vosaltres... stik fins i tot emocionada!!! Espero que això nostre no s'acabi mai i vagi a méessssssssssss!!! >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 07, 2008 7:21 am

lanoelieta ha escrit:Lluneta, l'altre dia hem vas preguntar a quina botiga treballava i ja no et vaig contestar mes!!! Que mal educada que soc....Perdona!
Treballo a la recepció d'un centre d'estètica, també vaig treballar a Undercolors of Benetton durant 3 anys, no se.....
Potser hem tens vista de Lleida.

Nenes referent al sopar... no se si puc venir o no, hem convideu??? he mirat molt per sobre, la veritat hem fa mandra llegir, ja m'anireu ficant al dia...

I tant !!! tu vens que hem de saber de què et coneixo jijijijijiji.... :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 07, 2008 7:23 am

cuca lleida ha escrit:ens agradaria anar a NY i a mi ja que estem alli a orlando.
Es un dels viatges que te mes numeros el de fer ruta per EEUU,, pero no descartem res, ens agradda molt viatjar. Jo se que a ell tambe li agrada tahilandiaa, japo, india....i egipte. Pero el viatge de nuvis a de ser aalggo que no podries fer .i el de egipte hem estat a punt akest any.
no sse, crec que el que se emporta el premi es NY i algo mes.....chicago,orlanddo, no se..

Nosaltres si tot va bé anirem a Nova York també!!! JAJAJAA ens trobarem a l'avió... podem fer el viatge juntes!!! JAjajaja i dsps nosaltres rivera maya pq el jordi hi vol anar de totes totes i jo vull relax!!! Tiaaaaaaa què guai!!!! Ens trobem a l'avió segurament!!! jajajaja >.-<: >.-<: seria xul.lo viatjar amb algú que coneixes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 07, 2008 7:25 am

lanoelieta ha escrit:per mi no cambieu el dia!!! si a totes us va be, feu aquell finde, no passa res!!!que no en fareu mes? també podem quedar algun dissabte al mati i anar a esmorçar i aixi us conec amb persona,no???

De totes maneres aquest mes també hem va fatal gastar!!! entre el IBI, la boda, l'hipoteca (que también me l'ha apujat!!!)...estic a la ruina!!!

També voto per això!!! Esmorzar power!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 07, 2008 7:28 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
lanoelieta ha escrit:Noies! vaig a fer el soparillo que la gana ja crida!!!

Aixi doncs, quedarem per fer un esmorzaret???PERFECTE!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Hem sap greu no poder venir a sopar, :hmm:: :hmm:: :hmm:: pero ja hem contareu, ok?

Anem parlant!!!

PETONASOS PER A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Per cert, Miriameta: m'encanten aquestes sabates!!! son de la Rosa Clara, les he vist a la seva pagiina i son precioses, ara ..."pedazo" de talo!!!!Pero...per presumir s'ha de patir!!!

fins despres wapa!!!! i no pateixis que ja anirem kedant (aixo espero) i sempre que la butxaca ho permeti, jejejeje

I jo també m'apunto al que sigui eh!!! Encara que no em pugui connectar per les tardes us estic llegint i contestant a totes... si m'oblido d'algú perdoneu... =0-0-)
sinó quedem per passejar! això rai!!!! :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants