Autor: EvelynyVictor » dl. oct. 06, 2008 7:41 pm

Autor: Evie » dl. oct. 06, 2008 7:50 pm
Autor: txellb » dl. oct. 06, 2008 8:17 pm

Autor: irenusky » dl. oct. 06, 2008 8:31 pm

Autor: irenusky » dl. oct. 06, 2008 8:33 pm
txellidani ha escrit:veig que estem totes igual! amb aixo del casament, la hipoteca, la feina... tothom a estalviar i res de comprar gaire roba! jo m'he tirat a la xocolata, que es mes barata! jejejeje
nuria, que vagi molt be l'entrevista dijous!!!!!
i nyinyi, a la propera a veure si no treballo i agafem el tren i cap a barna s'ha dit! que a mi m'han fet molta enveja!!!!!!
per cert, no se si us havia comentat que tenia un vestit clixat i per fi he aconseguit la foto, el que pasa que no es veu molt be i com que no es definitiu doncs no us he dit res, pero com que tambe ho he posat al post de girona doncs tambe us ho dic a vosaltres que si alguna el vol veure us envio un privi, ok!

Autor: irenusky » dl. oct. 06, 2008 8:34 pm
Evie ha escrit:Bueno compis de mes!!
Una mas que se une a la lista de las q ya tienen vestido! jejejeje el elegido ha sido finalmente el halifax.
No nos han dejado hacer fotos pq habia otras chicas probandose vestidos asi que bueno..hasta la proxima prueba nah de nah.
![]()
![]()
![]()

Autor: Evie » dl. oct. 06, 2008 8:35 pm
Autor: Evie » dl. oct. 06, 2008 8:36 pm
txellidani ha escrit:veig que estem totes igual! amb aixo del casament, la hipoteca, la feina... tothom a estalviar i res de comprar gaire roba! jo m'he tirat a la xocolata, que es mes barata! jejejeje
nuria, que vagi molt be l'entrevista dijous!!!!!
i nyinyi, a la propera a veure si no treballo i agafem el tren i cap a barna s'ha dit! que a mi m'han fet molta enveja!!!!!!
per cert, no se si us havia comentat que tenia un vestit clixat i per fi he aconseguit la foto, el que pasa que no es veu molt be i com que no es definitiu doncs no us he dit res, pero com que tambe ho he posat al post de girona doncs tambe us ho dic a vosaltres que si alguna el vol veure us envio un privi, ok!
Autor: irenusky » dl. oct. 06, 2008 8:38 pm

Autor: Kaoru » dl. oct. 06, 2008 11:04 pm

Autor: Nuria&Jose » dt. oct. 07, 2008 8:33 am

Autor: Nuria&Jose » dt. oct. 07, 2008 8:45 am
NyiNyi ha escrit:Bon dia!!!!!!!!
Nenes!! però que GUAPES que sou totes!!!!!!!!!!!![]()
Que tal va el dimarts??? jo entro un moment a saludar i m'en torno aque aquesta setmana m'estàn estressant!! entre que he de passar l'Iva, i feina que em donen,i un dia menys a la setmana
no tiro!!!
Petons a totes!!
A Evie!! felicitats per el vestit! quan tingui un moment entraré a la pg de pronovias a mirar-lo, però segur que és preciós!

Autor: Kaoru » dt. oct. 07, 2008 9:30 am

Autor: Evie » dt. oct. 07, 2008 9:46 am
Autor: Nuria&Jose » dt. oct. 07, 2008 9:46 am
Kaoru ha escrit:Evie aquest vestit és preciós...una meravella!!!
Nenes no teniu fotos amb els vestits?????
Nyinyi jo també vaig de casament però diumenge i no em redueix la setmana al contrari!!!!!
Aixi ja teniu totes vestit menys la Sandrix, la nyinyi i jo?

Autor: txellb » dt. oct. 07, 2008 9:56 am

Autor: irenusky » dt. oct. 07, 2008 10:04 am
Nuria&Jose ha escrit:Kaoru ha escrit:Evie aquest vestit és preciós...una meravella!!!
Nenes no teniu fotos amb els vestits?????
Nyinyi jo també vaig de casament però diumenge i no em redueix la setmana al contrari!!!!!
Aixi ja teniu totes vestit menys la Sandrix, la nyinyi i jo?
Sii jo tinc vestit!!

Autor: Sandrix » dt. oct. 07, 2008 10:40 am