DOCENTES Y OTRAS PERTURBADAS MENTALES...

un any fantàstic.

EntradaAutor: Hansen » dv. oct. 03, 2008 11:32 pm

Gràcies wapes! Dóna gust aquest foro. Us heu preocupat més vosaltres per mí que els companys i la family!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: bufiya » ds. oct. 04, 2008 1:17 pm

Hansen wapa!!m' alegro que ja estiguis bé...
jo también he estat desconectadilla akesta setmana...también suposo que com totes, reunió de pares, entrevistes, trucar i confirmar sortides...etc
Avui vaig a la fira de cornella (tinc l' Ernest de morrus pk no hi vol anar...jajaj, ke s' aguanti) a veure si veiem algu interesant...
Alezeia que guai, nosaltres akest combinat también ens agradadva pero com que és al setembre ens van dir a l' agencia que era mala època per lo dels tifons així que segurament anirem a les maldives i sri lanka!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
bufiya
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 813
Membre des de: dg. juny 08, 2008 7:21 pm
Ubicació: SANT BOI

EntradaAutor: Paqui77 » dg. oct. 05, 2008 10:58 am

Bon cap de setmana a totes!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Paqui77
:: supernúvia

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Alezeia » dg. oct. 05, 2008 9:57 pm

bufiya ha escrit:Hansen wapa!!m' alegro que ja estiguis bé...
jo también he estat desconectadilla akesta setmana...también suposo que com totes, reunió de pares, entrevistes, trucar i confirmar sortides...etc
Avui vaig a la fira de cornella (tinc l' Ernest de morrus pk no hi vol anar...jajaj, ke s' aguanti) a veure si veiem algu interesant...
Alezeia que guai, nosaltres akest combinat también ens agradadva pero com que és al setembre ens van dir a l' agencia que era mala època per lo dels tifons així que segurament anirem a les maldives i sri lanka!!!

La veritat és q setembre no és bona época pel carib, però les Maldives i sri lanka són un destí genial!!!
Imatge

Imatge
Alezeia
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2028
Membre des de: ds. maig 03, 2008 12:19 am

EntradaAutor: Paqui77 » dl. oct. 06, 2008 9:01 am

Bon dia a totes!!!!!!!!!!!! Com es presenta la setmana. Jo amb molta feina però bé. Ja em comencen a passar le setmanes volant.
Algú té alguna novetat sobre el concurs de trasllats?
Imatge
Paqui77

Entrades: 5206
Membre des de: dt. jul. 24, 2007 8:47 pm
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Sílviaaa » dt. oct. 07, 2008 5:01 pm

¿Chicas sabeis que me ha pasado........? El sábado fui a la fira de novias, pedí información a un montón de fotografos y también rellené un montón de pepetes de sorteos. Núnca me ha tocado nada pero no pierdo la esperanza.
El domingo quedé con una amiga de mi hermano que es fotografa y apalabré el álbum, así que me falta el reportaje de video.

Ayer por la tarde Carlos y yo miramos un fotografo que hay cerca de casa para preguntar cuanto costaba en reportaje de video y ...... justo por la noche a las 21 h aproximadamente me llaman de no se que fotografo que me ha tocado el reportaje de video. No me lo podía creer, era increíble yo me puse a gritar y saltar de alegría pero la ilusión se me pasó rápido cuando el chico me dijo que me pasara y hablaríamos del reportaje fotográficao. Yo le comenté que las fotos ya las tenía aplabradas y el me dijo que el video estaba condicionado a hacer las fotos con él.
Jolines valla mier... de sorteos.

Estoy super decepcionada.
Para una vez que me toca algo
Sílviaaa
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 234
Membre des de: dj. gen. 24, 2008 6:20 pm
Ubicació: Viladeacns

EntradaAutor: Alezeia » dt. oct. 07, 2008 9:18 pm

Sílviaaa ha escrit:¿Chicas sabeis que me ha pasado........? El sábado fui a la fira de novias, pedí información a un montón de fotografos y también rellené un montón de pepetes de sorteos. Núnca me ha tocado nada pero no pierdo la esperanza.
El domingo quedé con una amiga de mi hermano que es fotografa y apalabré el álbum, así que me falta el reportaje de video.

Ayer por la tarde Carlos y yo miramos un fotografo que hay cerca de casa para preguntar cuanto costaba en reportaje de video y ...... justo por la noche a las 21 h aproximadamente me llaman de no se que fotografo que me ha tocado el reportaje de video. No me lo podía creer, era increíble yo me puse a gritar y saltar de alegría pero la ilusión se me pasó rápido cuando el chico me dijo que me pasara y hablaríamos del reportaje fotográficao. Yo le comenté que las fotos ya las tenía aplabradas y el me dijo que el video estaba condicionado a hacer las fotos con él.
Jolines valla mier... de sorteos.

Estoy super decepcionada.
Para una vez que me toca algo

Yo creo q muchos o la mayoría de estos sorteos tienen truco...no te decepciones, q seguro q les ha pasado a mucha gente... :-/
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dt. oct. 07, 2008 9:35 pm

que mala pata silvia!!

es lo que dice Alezeia, muchos no regalan un duro por 4 pesetas jeje

chicas mañana miercoles! me encantan mis miercoles!! jeje

besitos!! va que ya queda menos para navidad! jejeje
Imatge
Imatge
MAY_23
:: núvia de platí

Entrades: 4234
Membre des de: dv. des. 07, 2007 9:08 pm

EntradaAutor: Alezeia » dt. oct. 07, 2008 10:00 pm

A mi también me encantan!!!Tengo la tarde libre!!!! *.-o-o.*
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dt. oct. 07, 2008 10:01 pm

yo también!!!! jejejee

y ademas solo hago clase hasta la hora del pati, dp tengo padres y hora de coordinacion para prepararme el cicle, lo que tiene ser coordi jeje
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Alezeia » dt. oct. 07, 2008 10:04 pm

Ohhhhhhhhh!!!Tu lo tienes mejor q yo!!! Yo estoy con ellos hasta las 12 y luego nos toca decoración de pasillos!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: Papita » dc. oct. 08, 2008 9:32 am

Hola guapes.. estic super agovida.. tinc una companya, paralela que es horrorosa i inaguantable.. em fa la vida impossible.. es pensa que és la millor del món, nno para d'entrar a la meva classe i fotre sermons als nens, fa el que li rota, i sempre ha de quedar per sobre.. crec que no suporta que jo, que sóc més jove sigui la coordinadra i li hagi de dri qwue no pot arribar tard, ni faltar sense excusa (que ho fa!! tot i que l'equip directiu li diu!!).. que ha de venir a les reunions, et..
A més a més compatim llibresp q estan descatalogats i com que som 2 classes no se'ls poden endur, i ella els deixa que se'ls enduguin i jo perdo tota la credibilitat..
mira que ahir ja la viag tenir amb ella, però em sembla que avui també... al final l'enviaré a la mer... Tothom está fins els nassos d'ella.. a més diu que es va dona run cop ala cpa fa uns anys i des de llavors se li va el cap.. en serio que està com una cabra... i està acabant amb la meva paciència..
Ahir em va arribar una sortida contractada per ella al meu nom !!! molt fort..
Imatge

... floating on a tidal wave...
Papita

Entrades: 6931
Membre des de: ds. març 01, 2008 8:13 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dc. oct. 08, 2008 8:00 pm

Papita ha escrit:Hola guapes.. estic super agovida.. tinc una companya, paralela que es horrorosa i inaguantable.. em fa la vida impossible.. es pensa que és la millor del món, nno para d'entrar a la meva classe i fotre sermons als nens, fa el que li rota, i sempre ha de quedar per sobre.. crec que no suporta que jo, que sóc més jove sigui la coordinadra i li hagi de dri qwue no pot arribar tard, ni faltar sense excusa (que ho fa!! tot i que l'equip directiu li diu!!).. que ha de venir a les reunions, et..
A més a més compatim llibresp q estan descatalogats i com que som 2 classes no se'ls poden endur, i ella els deixa que se'ls enduguin i jo perdo tota la credibilitat..
mira que ahir ja la viag tenir amb ella, però em sembla que avui també... al final l'enviaré a la mer... Tothom está fins els nassos d'ella.. a més diu que es va dona run cop ala cpa fa uns anys i des de llavors se li va el cap.. en serio que està com una cabra... i està acabant amb la meva paciència..
Ahir em va arribar una sortida contractada per ella al meu nom !!! molt fort..

Raquel nena quina dona aquesta!!!! es que hi ha gent que no es mereix està treballant de mestres!

tu calma i intenta pasar d'ella, ja es cansarà, jo tinc también cada personatge al meu cicle que.... en fin, millor no parlar que m'entra la mala llet jeje

anims!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: Liti » dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

Hola noies!!!

Feia molt que no us escribia!!!

Vaig acabar la carrera al Juny i ja sóc mestre, fa 2 setmanes q em varen nomenar i ja estik en una escola!!!
Comparteixo tutoria de 2on i faig castellà a 3er!!!!
Estik encantada d la vida!!!

Ahhh...y demà començo l'academia x Opos!!!!
Imatge
Liti

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: Alezeia » dc. oct. 08, 2008 10:45 pm

Felicitats Liti!!!!La veritat és q és una feina increible!!!

Papita, pren-t'ho amb calma i pensa en coses positives. La veritat és q hauria d'haver alguna manera per no deixar aquesta gent exercir com a mestres. Quin exemple que dona als nens!!!! Tu fes la teva feina i intenta no agobiart-te,vale? I si tens a l'equip directiu al teu favor, cap pare ni ningú et podrà dir res!!!!

Ánims guapa!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

EntradaAutor: MAY_23 » dc. oct. 08, 2008 10:46 pm

Liti que bien!! ya estas trabajando y todo, enhorabuena!!

yo soy de infantil pero el año pasado hacia refuerzo en ciclo inicial y este año soy tutora de 2º también!

mucha suerte en las opos!! yo las aprobé este año asi que si necesitas algo ya sabes, aunque me presenté para infantil
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 09, 2008 8:10 pm

hola noies!
Avui finalment m'ha arribat tota la documentació de Muface a casa. Vaig triar INSS (si de cas, al gener ja em canviaré a una mútua), però és que m'han enviat un document (TA-2), que es veu que he de portar-lo a la Seguretat Social a Barcelona. Sabeu si el puc portar a una altra Seguretat Social, i si hi pot anar algú altre per nosaltres? (o enviar-lo per fax?)

He demanat INSS perquè si tinc alguna urgència per la nit, pugui anar al CAP...no sé, a veure com anirà!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: MAY_23 » dj. oct. 09, 2008 8:11 pm

ninou jo también he demanat seguretat social de moment pq estic enmig d'unes probes i al gener em canviaré a la mutua

jo también he rebut el paperet, i a més l'horari de la ss de barcelona es de dll a dv de 9 a 14!! ja he demanat permis el dijous per anar, posa que has d'anar en 5 dies pero imposible!
Imatge
Imatge
MAY_23

EntradaAutor: ninou » dj. oct. 09, 2008 9:20 pm

vaya telaaaaa, si almenys pogués anar al de la meva ciutat i no haver d'anar fins a Bcn...pffff
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: Alezeia » dj. oct. 09, 2008 9:47 pm

Quin embolic!!!jo també he rebut ja els papers, però he triat DKV. Un dia d'aquests aniré a DKV a demanar el llibret dels metges a on pots anar...a veure si em passo!!!!
Imatge

Imatge
Alezeia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants