Autor: Hansen » dv. oct. 03, 2008 11:32 pm
Autor: bufiya » ds. oct. 04, 2008 1:17 pm

Autor: Alezeia » dg. oct. 05, 2008 9:57 pm
bufiya ha escrit:Hansen wapa!!m' alegro que ja estiguis bé...
jo también he estat desconectadilla akesta setmana...también suposo que com totes, reunió de pares, entrevistes, trucar i confirmar sortides...etc
Avui vaig a la fira de cornella (tinc l' Ernest de morrus pk no hi vol anar...jajaj, ke s' aguanti) a veure si veiem algu interesant...
Alezeia que guai, nosaltres akest combinat también ens agradadva pero com que és al setembre ens van dir a l' agencia que era mala època per lo dels tifons així que segurament anirem a les maldives i sri lanka!!!

Autor: Paqui77 » dl. oct. 06, 2008 9:01 am
Autor: Sílviaaa » dt. oct. 07, 2008 5:01 pm

Autor: Alezeia » dt. oct. 07, 2008 9:18 pm
Sílviaaa ha escrit:¿Chicas sabeis que me ha pasado........? El sábado fui a la fira de novias, pedí información a un montón de fotografos y también rellené un montón de pepetes de sorteos. Núnca me ha tocado nada pero no pierdo la esperanza.
El domingo quedé con una amiga de mi hermano que es fotografa y apalabré el álbum, así que me falta el reportaje de video.
Ayer por la tarde Carlos y yo miramos un fotografo que hay cerca de casa para preguntar cuanto costaba en reportaje de video y ...... justo por la noche a las 21 h aproximadamente me llaman de no se que fotografo que me ha tocado el reportaje de video. No me lo podía creer, era increíble yo me puse a gritar y saltar de alegría pero la ilusión se me pasó rápido cuando el chico me dijo que me pasara y hablaríamos del reportaje fotográficao. Yo le comenté que las fotos ya las tenía aplabradas y el me dijo que el video estaba condicionado a hacer las fotos con él.
Jolines valla mier... de sorteos.
Estoy super decepcionada.
Para una vez que me toca algo

Autor: MAY_23 » dt. oct. 07, 2008 9:35 pm

Autor: MAY_23 » dt. oct. 07, 2008 10:01 pm

Autor: Alezeia » dt. oct. 07, 2008 10:04 pm

Autor: Papita » dc. oct. 08, 2008 9:32 am

Autor: MAY_23 » dc. oct. 08, 2008 8:00 pm
Papita ha escrit:Hola guapes.. estic super agovida.. tinc una companya, paralela que es horrorosa i inaguantable.. em fa la vida impossible.. es pensa que és la millor del món, nno para d'entrar a la meva classe i fotre sermons als nens, fa el que li rota, i sempre ha de quedar per sobre.. crec que no suporta que jo, que sóc més jove sigui la coordinadra i li hagi de dri qwue no pot arribar tard, ni faltar sense excusa (que ho fa!! tot i que l'equip directiu li diu!!).. que ha de venir a les reunions, et..
A més a més compatim llibresp q estan descatalogats i com que som 2 classes no se'ls poden endur, i ella els deixa que se'ls enduguin i jo perdo tota la credibilitat..
mira que ahir ja la viag tenir amb ella, però em sembla que avui també... al final l'enviaré a la mer... Tothom está fins els nassos d'ella.. a més diu que es va dona run cop ala cpa fa uns anys i des de llavors se li va el cap.. en serio que està com una cabra... i està acabant amb la meva paciència..
Ahir em va arribar una sortida contractada per ella al meu nom !!! molt fort..

Autor: Liti » dc. oct. 08, 2008 8:53 pm
Autor: Alezeia » dc. oct. 08, 2008 10:45 pm

Autor: MAY_23 » dc. oct. 08, 2008 10:46 pm

Autor: ninou » dj. oct. 09, 2008 8:10 pm

Autor: MAY_23 » dj. oct. 09, 2008 8:11 pm

Autor: ninou » dj. oct. 09, 2008 9:20 pm

Autor: Alezeia » dj. oct. 09, 2008 9:47 pm