Autor: miriameta » dt. oct. 07, 2008 8:18 pm

Autor: miriameta » dt. oct. 07, 2008 8:19 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 07, 2008 8:21 pm
Bon dimecres!
Autor: miriameta » dt. oct. 07, 2008 8:22 pm

Autor: lanoelieta » dt. oct. 07, 2008 9:09 pm

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:02 am

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:04 am
lanoelieta ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!
Acabo d'arribar a caseta!!!!!!!!Que bé!!!!!!!
Ja debeu estar fent el soparet i aquestes coses,no? jo ara mi fico.
El meu cari ha marxat a entrenar i fins al es 11:30 no arriba, aixi que jo aprofito per mirar Ventdelpla,jejejeje![]()
![]()
![]()
Hem fa envegeta sana lo del soparet, pero un altre dia sera,no?!!!feu moltes fotos (miriameta, jo también soc una pesada amb les fotos....M'encanten!!!!)
A la boda que vaig el dia 18 el convit el fan a les Caves de Raïmat, m'emportare una camara per poder fer fotos aveure que tal, i aixi us ensenyare on farem la boda,ok?
i ara vaig a sopar que tinc una gana...demà per la tarda intentare conectar-me, i aixi xerrem un ratet.
Molts besitos i molt bona nit a totes les SUPER FANTASTIQUES !!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:07 am
cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:miriameta ha escrit:Que bonic, a mi que mencanten els nenes, i en vui tenir 3!! jajaja primer un nen i despres bessones![]()
(soc molt....rara hu se...)
Ara riuras pero a mi m'agradaria tenir bessons/es!!! jejeje![]()
![]()
a mi tambe me encanten, pero s'ha de pensar molt be, us ho dic pq jo he vist de casi tot....![]()
...
per generacio a mi me toke bessonada...que bo, al meu nino li encanten les Bessonetes (nenes) els nens bessons no li fan tanta gracia..diu que en vol tenir dues de cop...
A més, tampoc estic tant malament ara fent el que vull. Es que veig les meves amigues q estàn condicionades pels nens, i no m'agrada gaire. Però em va a temporades també... hi ha dies que en vull tenir hi ha que no
sóc càncer!!!! I ja ho tenen això... les càncer!!!
Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:08 am
miriameta ha escrit:Que guay no? veurens un altre cop i conèixer la cuca?

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:08 am
ise ha escrit:miriameta ha escrit:Que guay no? veurens un altre cop i conèixer la cuca?
Clar que si!!! Llàstima que la Noelieta no pugui venir!![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:10 am
ise ha escrit:Ja sóc nuvia mil·lenaria!!! i tinc una floreta més!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ets una crack ja ho dic jo!!! La crack del foro lleida 2010!!!!
Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:13 am
cuca lleida ha escrit:jooo!!!
xerreu un munt....
per cert Lluneta moltes gracies per pensar en mi també...i si ho he fet bé tindras un privat..espero haber fet be lo de enviar, encara li haig de agafar el truco al foro..
ise...miriameta...noelieta...bones!!!!
k tal el dia wapes??
estas millor miriameta??

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:14 am
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:Que guay no? veurens un altre cop i conèixer la cuca?
que be que be!!1
se me fara eterna la espera per coneixeus, per cert a cuidarse totes que aquest dia hem de estar en plenes condicions..jejeje jo intentare no acostarme massa als meus nenes la setmana que ve...es que van tots amb unes candeles...pobres! pero son mol wapos!(fins i tot am candeles)
jejeje
jajaja pobriçonets!! Cuidal´s!!!
si k els cuido , me'ls estimo moltissim..akest any es l'ultim a l'escola bressol i el dia de final de curs plorare molts..n'hi ha que els vaig coneixer amb 9 mesets, no caminaven, ni parlaven...i ara...ai..que me poso tendra i encara quedda molt per final de curs
Era el meu somni de petita ser mestra però em vaig desviar pel camí i ara me'n empenedixo mooooooltíssim!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:16 am

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:17 am

Autor: ise » dc. oct. 08, 2008 9:49 am
lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaaaaaa a totes!! hola iseeeeeeeeee x fi sóc aquí!!!!!!!!!!!![]()
![]()
i quan t'has pogut conectar a mi no m'anava bé!!!

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:51 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaaaaaa a totes!! hola iseeeeeeeeee x fi sóc aquí!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hola guapa!!! avui és a mi que no em xuta internet!!!![]()
![]()
ja m'ho pensava...
Autor: ise » dc. oct. 08, 2008 9:53 am
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:miriameta ha escrit:Que bonic, a mi que mencanten els nenes, i en vui tenir 3!! jajaja primer un nen i despres bessones![]()
![]()
a mi tambe me encanten, pero s'ha de pensar molt be, us ho dic pq jo he vist de casi tot....![]()
...
per generacio a mi me toke bessonada...que bo, al meu nino li encanten les Bessonetes (nenes) els nens bessons no li fan tanta gracia..diu que en vol tenir dues de cop...
Jo sincerament hauré d'esperar molt de temps fins tenir nens... i de fet com vagin així les coses, només en tindré un!!!A més, tampoc estic tant malament ara fent el que vull. Es que veig les meves amigues q estàn condicionades pels nens, i no m'agrada gaire. Però em va a temporades també... hi ha dies que en vull tenir hi ha que no
![]()

Autor: ise » dc. oct. 08, 2008 9:55 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:Holaaaaaaaaaaa a totes!! hola iseeeeeeeeee x fi sóc aquí!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Hola guapa!!! avui és a mi que no em xuta internet!!!![]()
![]()
Osti tu... quina ràbia... ara ja han tornat d'esmorzar i clar m'han fotut a mi pq no hi he pogut anar amb les altres; com que s'han estat tres quarts d'hora al bar i a mi em va bé de moment però no vull temptar a la sort... I no m'han trucat d'ensenyament![]()
ja m'ho pensava...

Autor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 9:57 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:miriameta ha escrit:Que bonic, a mi que mencanten els nenes, i en vui tenir 3!! jajaja primer un nen i despres bessones![]()
![]()
...
Jo sincerament hauré d'esperar molt de temps fins tenir nens... i de fet com vagin així les coses, només en tindré un!!!A més, tampoc estic tant malament ara fent el que vull. Es que veig les meves amigues q estàn condicionades pels nens, i no m'agrada gaire. Però em va a temporades també... hi ha dies que en vull tenir hi ha que no
![]()
Dona jo també m'hauré d'esperar més que res pq dius algo de canalla a l'Enric i el pobre es fica malalt!![]()
pero per mi, a la lluna de mel ja el buscaria!!!
Ja se pq tenim tantes coses iguals tu i jo!!!! sóm càncer les dos!!!!![]()