NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 1:23 pm

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:eii wapes jo tambe marxo a fer el soparet!!! k dema ens toke matinar als dos, pobret meu a les 4 del mati de peus....quina mandra...uff!!!
avui toque arrosset amb salsa roquefort, uhmmmm bonissim!!!!!!!!!
Bonanit a totes !!
I espero que dema passeu un bon dimecres! ja me contareu com va lo del sopar..jejejej :-()-) Bon dimecres!

Cuca com la fas aquesta recepta???? Ha d'estar boníssim però jo no la podré fer pq l'Enric no soporta el formatge :o-o: :o-o: :o-o: però un dia que estigui sola la puc provar!!!! :-)) :-)) :-))

Jo también la vull pq recepta pq al jordi li encanta el formatge i el roquefort encara més!!! Conta conta... no crec q sigui díficil!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dc. oct. 08, 2008 1:28 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Doncs jo no se si us anyoraré, eh!!! jejejeje despres d'estar cada dia aquí com no voleu que us anyori???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja em pensavaaaaaaaa jo!!! He rebut el mail ara si el de les 11h!!! Te l'he contestat. La gemma ve al sopar!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que explica la Gemma???? *.-o-o.* *.-o-o.* ja sóm 5 al sopar!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dc. oct. 08, 2008 1:30 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert, tema fotos... no digueu ruqueries que totes quedarem divinas de la muerte... ens hem de començar a entrar pq al gran dia ens faràn un munt de fotos (quina vergonya) però no us heu fixat que en les d'estudi i fotògrafs surtim molt millor que a una càmara normal??? Al menys a mi em passa molt i no sé pq pq som la mateixa persona. :-))

Doncs jo les fotos que m'he fet d'estudi no és que quedi molt bé... :-/ :-/ per la boda demanaré que faguin servir el photoshop *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Si aquell dia estarem entre guapíssimes de la perruqueria i radiants de felicitat.. i això es veu a les fotos. No necessitem photoshop!!! :-)) :-))

Entre la peluqueria, el maquillatge, el vestit i la felicitat suposo que aquell dia estarem radiants!!!! :-)) :-)) :-)) Ho això espero!!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 1:30 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Doncs jo no se si us anyoraré, eh!!! jejejeje despres d'estar cada dia aquí com no voleu que us anyori???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja em pensavaaaaaaaa jo!!! He rebut el mail ara si el de les 11h!!! Te l'he contestat. La gemma ve al sopar!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que explica la Gemma???? *.-o-o.* *.-o-o.* ja sóm 5 al sopar!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Res que si que li va bé i li he dit en princip a les 21.30h al racó si canviem li dic i jasta! Tia els mails arriben amb 2 hores de diferència des que els envies fins que els rebo...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 08, 2008 1:31 pm

Doncs ara n'he enviat un altre!!!! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 1:33 pm

ise ha escrit:Doncs ara n'he enviat un altre!!!! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

jajaja pos ja el llegiré demà!!! Aq correu va km vol!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 08, 2008 1:49 pm

Tia, tinc a la jefa aquí!!! :-( :-( :-( si normalment arriva per allà a les quatre!!!! buff...quina tarda més llarga!!!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 08, 2008 1:55 pm

ise ha escrit:Tia, tinc a la jefa aquí!!! :-( :-( :-( si normalment arriva per allà a les quatre!!!! buff...quina tarda més llarga!!!!!!

Ja ho pots ben dir!! Jo fins a les 20.30 amb crios!!! en fi vaig marxant... adeuuuuuuu a totes!!! Miriameta cuida't molt (deu estar constipada) ise (ja parlarem) cuca (bona nittttt i bon dia clar, quines casualitats més bones!!!) i noelieta (holaaaa, aviat ens coneixerem totes tranqui, queda molt de temps pel 2010!!).Gemma gràcies per contestar tant ràpid el sms!!! PEtonnnnnnnnsssssssssssss
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. oct. 08, 2008 1:58 pm

Fins demà guapa!!! : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:36 pm

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Que guay no? veurens un altre cop i conèixer la cuca? _cfe*:-)

Clar que si!!! Llàstima que la Noelieta no pugui venir! :-( :-( :-(

Noelieta... la pròxima serà un esmorzar tranqui, oi noies??? :-) :-)

Voto per esmorzar al novembre i justament el dia 8, que es dissabte i es la fira de nuvis!!! estarie be anarhi tots junts, tots en tropa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:44 pm

lluneta29 ha escrit:X cert, tema fotos... no digueu ruqueries que totes quedarem divinas de la muerte... ens hem de començar a entrar pq al gran dia ens faràn un munt de fotos (quina vergonya) però no us heu fixat que en les d'estudi i fotògrafs surtim molt millor que a una càmara normal??? Al menys a mi em passa molt i no sé pq pq som la mateixa persona. :-))

Jo se perque!!! jajaj *.-o-o.*

Es simplement la camara, jo tinc 3 camares (ja us he dit que jo i les fotos inseparables!!) Una digital, normaleta de 7 mp, una altra mes velleta tambe digital (per tot portar, per llocs on no portaria l´altra com ara la platja... i una reflex, que aquesta es la que tenen els fotògrafs. La meva no es ni de bon tros tan bona com la dels fotògrafs pero fa unes fotos impressionant, una calitat... que mencante... aixi que us dic nenes que sa de saber fer fotos, i si a aixo li afegeixes la camara... sabeu la rao que buscaveu :-)ok:

Si voleu una sesio mu dieu i ale a fer fotos!!!

Els granets s´han de retocar amb photoshop per això......
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:48 pm

lluneta29 ha escrit:Osti no hi pensava que també erets càncer ara... bufff jo ara también ho entenc!! La meva vida està rodejada de càncers, moltes amigues meves ho són!!! Què fort!!!

Pues jo soc un toret molt tossudet jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:52 pm

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

I jo tambe estic aqui dins de les 5 oooooooooooooooooo quina ilusióoooooooooooo, que beeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Per cert el 5 es el meu nº favorit (Se que som 6 eh!!!) A sobre vaig neixer el 5 del 5. Jijjji

Aixo que dieu dels misatges son de hotmail???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:56 pm

lluneta29 ha escrit:
Que explica la Gemma????

Res que si que li va bé i li he dit en princip a les 21.30h al racó si canviem li dic i jasta! Tia els mails arriben amb 2 hores de diferència des que els envies fins que els rebo...

Eiiiiiiiiiiiiiiiii Gemmetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que be que vinguis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oeoeoe *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Noelieta, als següents no te podras escapar eh? fet? :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 08, 2008 6:57 pm

eii wapes!! avui no estare gaire, acabo de arribar del dentista i necessito reposar, que dema toca currar...pero nenes aixo del foro es un vici, jeje :-)

lo del sopar me semble fenomenal, el 17 a les 21.30 al Racó, no? tinc moltes ganes, com totes, jejejejeje i una mica de nervis,no? (bno es que jo soc molt nerviosa, jeje) >.-<: >.-<: >.-<:
Ise, Lluneta us explico lo de la salsa roquefort. (bno per va per totes) (es facilisima, a demes combina amb arros, pasta, hamburgeses....a mi me encantaaaaaaaaa
Necessiteu:
*Nata liquida per cuinar (us recomano la del Mercadona, pq es bastant espesa i surt millor la salsa)
*Roquefort (jo prefereixo el de la marca Societe, es ven en cunya i el emboltori es de color verd)
*Sal i pebre

Pasos a seguir:
*Poseu una "sarten" petita al foc (o vitroceramica) sense RES . Mentres s'escalfa feu a trossets la meitat de la cunya de roquefort i obriu de punta a punta el tetrabric de nata. Quan noteu que la sarten esta calenta aboqueu la nata i tot seguit el roquefort. Amb una cullera de fusta aneu remenant, sense parar, pq es desfaci el formatge. Si voleu podeu baixar una mica el foc. I quan estigui desfet el formatget ja teniu la salsa !!
Aix!! se me oblidava, quan el formatge ja esta desfet poseu una mica de sal i una mica de pebre (al gust....aixo es probar una mica i anar rectificant)
I TACHAN!!!!!
ara podeu posar la salsa amb el que vulgueu, arros, pasta bullida, hamburgeses, llom , etc....
ja me contareu que tal us ha anat

sembla molt pero es super sencilla. :-///: :-///:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 08, 2008 7:02 pm

Miriameta bonica com te trobes? (+:-) estas millor?

noelieta al esmorzar si que no te escapes, oi que no??
:-)
Gemma que beeeeee que vinguis al sopar >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 08, 2008 7:05 pm

Ei wapes vaig al sofa que me fa mal la boqueta, :-( dema intentare conectarme, depen de com arribi de la feina
Molts besitos a totes!!! muakis :-))
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 7:05 pm

cuca lleida ha escrit:eii wapes!! avui no estare gaire, acabo de arribar del dentista i necessito reposar, que dema toca currar...pero nenes aixo del foro es un vici, jeje :-)

lo del sopar me semble fenomenal, el 17 a les 21.30 al Racó, no? tinc moltes ganes, com totes, jejejejeje i una mica de nervis,no? (bno es que jo soc molt nerviosa, jeje) >.-<: >.-<: >.-<:
Ise, Lluneta us explico lo de la salsa roquefort. (bno per va per totes) (es facilisima, a demes combina amb arros, pasta, hamburgeses....a mi me encantaaaaaaaaa
Necessiteu:
*Nata liquida per cuinar (us recomano la del Mercadona, pq es bastant espesa i surt millor la salsa)
*Roquefort (jo prefereixo el de la marca Societe, es ven en cunya i el emboltori es de color verd)
*Sal i pebre

Pasos a seguir:
*Poseu una "sarten" petita al foc (o vitroceramica) sense RES . Mentres s'escalfa feu a trossets la meitat de la cunya de roquefort i obriu de punta a punta el tetrabric de nata. Quan noteu que la sarten esta calenta aboqueu la nata i tot seguit el roquefort. Amb una cullera de fusta aneu remenant, sense parar, pq es desfaci el formatge. Si voleu podeu baixar una mica el foc. I quan estigui desfet el formatget ja teniu la salsa !!
Aix!! se me oblidava, quan el formatge ja esta desfet poseu una mica de sal i una mica de pebre (al gust....aixo es probar una mica i anar rectificant)
I TACHAN!!!!!
ara podeu posar la salsa amb el que vulgueu, arros, pasta bullida, hamburgeses, llom , etc....
ja me contareu que tal us ha anat

sembla molt pero es super sencilla. :-///: :-///:
=0-0-)

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Ai cuca que acabes de fer..... sem fa la boca aigua... aixo k tinc l´estomac regirat... però el formatge mencanta i com mes fort sigui millor mmmmmmm gràcies!!!!! la fare aquesta setmana a vere que diu la mama... (A l´Euge no, pq odie el formatge...) Ja et contaré!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 7:07 pm

cuca lleida ha escrit:Miriameta bonica com te trobes? (+:-) estas millor?

noelieta al esmorzar si que no te escapes, oi que no??
:-)
Gemma que beeeeee que vinguis al sopar >.-<: >.-<:

Ni millor ni pitjor, l´unic que necessito dormir, no dormo be ultimament i com m´aixeco a les 6:20 encara menos...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 7:08 pm

cuca lleida ha escrit:Ei wapes vaig al sofa que me fa mal la boqueta, :-( dema intentare conectarme, depen de com arribi de la feina
Molts besitos a totes!!! muakis :-))

Cuidat molt la boca!!!!!! i tu tambe jeje. Muacs :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent