eii wapes!! avui no estare gaire, acabo de arribar del dentista i necessito reposar, que dema toca currar...pero nenes aixo del foro es un vici, jeje
lo del sopar me semble fenomenal, el 17 a les 21.30 al Racó, no? tinc moltes ganes, com totes, jejejejeje i una mica de nervis,no? (bno es que jo soc molt nerviosa, jeje)
Ise, Lluneta us explico lo de la salsa roquefort. (bno per va per totes) (es facilisima, a demes combina amb arros, pasta, hamburgeses....a mi me encantaaaaaaaaa
Necessiteu:
*Nata liquida per cuinar (us recomano la del Mercadona, pq es bastant espesa i surt millor la salsa)
*Roquefort (jo prefereixo el de la marca Societe, es ven en cunya i el emboltori es de color verd)
*Sal i pebre
Pasos a seguir:
*Poseu una "sarten" petita al foc (o vitroceramica) sense RES . Mentres s'escalfa feu a trossets la meitat de la cunya de roquefort i obriu de punta a punta el tetrabric de nata. Quan noteu que la sarten esta calenta aboqueu la nata i tot seguit el roquefort. Amb una cullera de fusta aneu remenant, sense parar, pq es desfaci el formatge. Si voleu podeu baixar una mica el foc. I quan estigui desfet el formatget ja teniu la salsa !!
Aix!! se me oblidava, quan el formatge ja esta desfet poseu una mica de sal i una mica de pebre (al gust....aixo es probar una mica i anar rectificant)
I TACHAN!!!!!
ara podeu posar la salsa amb el que vulgueu, arros, pasta bullida, hamburgeses, llom , etc....
ja me contareu que tal us ha anat
sembla molt pero es super sencilla.