NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 6:48 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert, tema fotos... no digueu ruqueries que totes quedarem divinas de la muerte... ens hem de començar a entrar pq al gran dia ens faràn un munt de fotos (quina vergonya) però no us heu fixat que en les d'estudi i fotògrafs surtim molt millor que a una càmara normal??? Al menys a mi em passa molt i no sé pq pq som la mateixa persona. :-))

Jo se perque!!! jajaj *.-o-o.*

Es simplement la camara, jo tinc 3 camares (ja us he dit que jo i les fotos inseparables!!) Una digital, normaleta de 7 mp, una altra mes velleta tambe digital (per tot portar, per llocs on no portaria l´altra com ara la platja... i una reflex, que aquesta es la que tenen els fotògrafs. La meva no es ni de bon tros tan bona com la dels fotògrafs pero fa unes fotos impressionant, una calitat... que mencante... aixi que us dic nenes que sa de saber fer fotos, i si a aixo li afegeixes la camara... sabeu la rao que buscaveu :-)ok:

Si voleu una sesio mu dieu i ale a fer fotos!!!

Els granets s´han de retocar amb photoshop per això......

Doncs el dia del sopar porta a reflex!!!! jejejeje hem de quedar totes guapíssimes!!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 6:50 am

cuca lleida ha escrit:eii wapes!! avui no estare gaire, acabo de arribar del dentista i necessito reposar, que dema toca currar...pero nenes aixo del foro es un vici, jeje :-)

lo del sopar me semble fenomenal, el 17 a les 21.30 al Racó, no? tinc moltes ganes, com totes, jejejejeje i una mica de nervis,no? (bno es que jo soc molt nerviosa, jeje) >.-<: >.-<: >.-<:
Ise, Lluneta us explico lo de la salsa roquefort. (bno per va per totes) (es facilisima, a demes combina amb arros, pasta, hamburgeses....a mi me encantaaaaaaaaa
Necessiteu:
*Nata liquida per cuinar (us recomano la del Mercadona, pq es bastant espesa i surt millor la salsa)
*Roquefort (jo prefereixo el de la marca Societe, es ven en cunya i el emboltori es de color verd)
*Sal i pebre

Pasos a seguir:
*Poseu una "sarten" petita al foc (o vitroceramica) sense RES . Mentres s'escalfa feu a trossets la meitat de la cunya de roquefort i obriu de punta a punta el tetrabric de nata. Quan noteu que la sarten esta calenta aboqueu la nata i tot seguit el roquefort. Amb una cullera de fusta aneu remenant, sense parar, pq es desfaci el formatge. Si voleu podeu baixar una mica el foc. I quan estigui desfet el formatget ja teniu la salsa !!
Aix!! se me oblidava, quan el formatge ja esta desfet poseu una mica de sal i una mica de pebre (al gust....aixo es probar una mica i anar rectificant)
I TACHAN!!!!!
ara podeu posar la salsa amb el que vulgueu, arros, pasta bullida, hamburgeses, llom , etc....
ja me contareu que tal us ha anat

sembla molt pero es super sencilla. :-///: :-///:

Ha d'estar boníssima i no és dificil de fer!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* El dilluns que estaré soleta (i si tinc temps d'anar a dinar a casa) la provaré!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 6:54 am

cuca lleida ha escrit:Ei wapes vaig al sofa que me fa mal la boqueta, :-( dema intentare conectarme, depen de com arribi de la feina
Molts besitos a totes!!! muakis :-))

Cuca, que t'ha fet el dentista???? A mi no em fa res anar al dentista, l'unic que em fa por és quan surts que has de pagar... :--( :--( :--( que car que és!!!!
Jo les dents me les procuro cuidar molt!!!! és la part del meu cos que m'agrada!!! jejejeje :-)) :-))

Millora't molt guapa!!!! Que el mal de boca és molt xungo!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 6:57 am

miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Doncs jo no se si us anyoraré, eh!!! jejejeje despres d'estar cada dia aquí com no voleu que us anyori???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja em pensavaaaaaaaa jo!!! He rebut el mail ara si el de les 11h!!! Te l'he contestat. La gemma ve al sopar!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que explica la Gemma???? *.-o-o.* *.-o-o.* ja sóm 5 al sopar!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I jo tambe estic aqui dins de les 5 oooooooooooooooooo quina ilusióoooooooooooo, que beeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Per cert el 5 es el meu nº favorit (Se que som 6 eh!!!) A sobre vaig neixer el 5 del 5. Jijjji

Aixo que dieu dels misatges son de hotmail???

Clar que estàs inclosa Miriameta!!!!! Només faltaria!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 7:04 am

Bon dia Lluneta!!!!! *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:44 am

ise ha escrit:Bon dia Lluneta!!!!! *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.* *.*.*.*

Bon diaaaaaaaa wuapa!!!!!!!!!!! Què tal? Ja sóc aquí!!!! (beee*.+)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:45 am

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:Doncs jo no se si us anyoraré, eh!!! jejejeje despres d'estar cada dia aquí com no voleu que us anyori???? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ja em pensavaaaaaaaa jo!!! He rebut el mail ara si el de les 11h!!! Te l'he contestat. La gemma ve al sopar!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Que explica la Gemma???? *.-o-o.* *.-o-o.* ja sóm 5 al sopar!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I jo tambe estic aqui dins de les 5 oooooooooooooooooo quina ilusióoooooooooooo, que beeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Per cert el 5 es el meu nº favorit (Se que som 6 eh!!!) A sobre vaig neixer el 5 del 5. Jijjji

Clar que estàs inclosa Miriameta!!!!! Només faltaria!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::

Em devia descomptar perdoneu!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:46 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:Ei wapes vaig al sofa que me fa mal la boqueta, :-( dema intentare conectarme, depen de com arribi de la feina

Cuca, que t'ha fet el dentista???? A mi no em fa res anar al dentista, l'unic que em fa por és quan surts que has de pagar... :--( :--( :--( que car que és!!!!
Jo les dents me les procuro cuidar molt!!!! és la part del meu cos que m'agrada!!! jejejeje :-)) :-))

Millora't molt guapa!!!! Que el mal de boca és molt xungo!!!!

Jo ja fa dies que hi he d'anar però ho vaig aplaçant per dues raon: les peles i la porrrrrrrr que hi tinc!!! Abans de la boda, ens hem de fer una neteja bucal això segur!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:47 am

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:X cert, tema fotos... no digueu ruqueries que totes quedarem divinas de la muerte... ens hem de començar a entrar pq al gran dia ens faràn un munt de fotos (quina vergonya) però no us heu fixat que en les d'estudi i fotògrafs surtim molt millor que a una càmara normal??? Al menys a mi em passa molt i no sé pq pq som la mateixa persona. :-))

Jo se perque!!! jajaj *.-o-o.*

Es simplement la camara, jo tinc 3 camares (ja us he dit que jo i les fotos inseparables!!) Una digital, normaleta de 7 mp, una altra mes velleta tambe digital (per tot portar, per llocs on no portaria l´altra com ara la platja... i una reflex, que aquesta es la que tenen els fotògrafs. La meva no es ni de bon tros tan bona com la dels fotògrafs pero fa unes fotos impressionant, una calitat... que mencante... aixi que us dic nenes que sa de saber fer fotos, i si a aixo li afegeixes la camara... sabeu la rao que buscaveu :-)ok:

Si voleu una sesio mu dieu i ale a fer fotos!!!

Els granets s´han de retocar amb photoshop per això......

Doncs el dia del sopar porta a reflex!!!! jejejeje hem de quedar totes guapíssimes!!!! (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-) (-O-:-)

Jo stik amb tu ise!!! També portaré la meva x si de cas voleu sortir a la meva humild càmara jajajajaja >.-<: >.-<: >.-<: también vull tenir un record... dsps ens passem les fotos i jasta!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:48 am

miriameta ha escrit:

Cuidat molt la boca!!!!!! i tu tambe jeje. Muacs :-()-)

cuideu-vos molt cuca i miriameta. Com esteu avui?? Jo sempre amb un dia de retràs!!! ànims que ja és dijous i demà divendres i quedarà una setmana pel sopar!!!! :mu:: :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:50 am

cuca lleida ha escrit:eii wapes!! avui no estare gaire, acabo de arribar del dentista i necessito reposar, que dema toca currar...pero nenes aixo del foro es un vici, jeje :-)

lo del sopar me semble fenomenal, el 17 a les 21.30 al Racó, no? tinc moltes ganes, com totes, jejejejeje i una mica de nervis,no? (bno es que jo soc molt nerviosa, jeje) >.-<: >.-<: >.-<:
Ise, Lluneta us explico lo de la salsa roquefort. (bno per va per totes) (es facilisima, a demes combina amb arros, pasta, hamburgeses....a mi me encantaaaaaaaaa
Necessiteu:
*Nata liquida per cuinar (us recomano la del Mercadona, pq es bastant espesa i surt millor la salsa)
*Roquefort (jo prefereixo el de la marca Societe, es ven en cunya i el emboltori es de color verd)
*Sal i pebre

Pasos a seguir:
*Poseu una "sarten" petita al foc (o vitroceramica) sense RES . Mentres s'escalfa feu a trossets la meitat de la cunya de roquefort i obriu de punta a punta el tetrabric de nata. Quan noteu que la sarten esta calenta aboqueu la nata i tot seguit el roquefort. Amb una cullera de fusta aneu remenant, sense parar, pq es desfaci el formatge. Si voleu podeu baixar una mica el foc. I quan estigui desfet el formatget ja teniu la salsa !!
Aix!! se me oblidava, quan el formatge ja esta desfet poseu una mica de sal i una mica de pebre (al gust....aixo es probar una mica i anar rectificant)
I TACHAN!!!!!
ara podeu posar la salsa amb el que vulgueu, arros, pasta bullida, hamburgeses, llom , etc....
ja me contareu que tal us ha anat

sembla molt pero es super sencilla. :-///: :-///:

Jo en sé d'un que estarà super content amb aquesta salsa... también la provaré de fer!!! El roquefort és també del mercadona? Per también comprar-lo!!! Es que m'agrada més fer les salses que comprar-les però no en sé fer!!! M'haureu d'ajudar a saber-ne fer!!! :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:52 am

miriameta ha escrit:
cuca lleida ha escrit:Miriameta bonica com te trobes? (+:-) estas millor?

noelieta al esmorzar si que no te escapes, oi que no??
:-)
Gemma que beeeeee que vinguis al sopar >.-<: >.-<:

Ni millor ni pitjor, l´unic que necessito dormir, no dormo be ultimament i com m´aixeco a les 6:20 encara menos...

A dormir!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo tmpoc dormo molt pq em fico a veure la tele i se'm fan les tantes... i avui fan el duque i això no m'ho perdo per a res!!! Al menys m'alegro la vista titis... que aq home està mooooooolt boooooooooo!!! No deu ser real!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 8:53 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Jo entenc que sóm sis les lleidatanes però al sopar només 5 pq la Noelieta no pot venir, no?? :hmm:: :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 8:57 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Jo entenc que sóm sis les lleidatanes però al sopar només 5 pq la Noelieta no pot venir, no?? :hmm:: :hmm:: :hmm::

Ah es que m'havia perdut... gràcies wuapa!!! Ja he contestat a tothom espero!!! com sempre tard però bno... :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 9:24 am

x CERT noies... m'heu d'ajudar a dir-me plats per poder dinar i sopar pq sempre faig el mateix (pasta i verdura i per la nit ous farrats i frankfurts o pizza i ja n'estic tipa!!) i ja m'avurreixo a mi mateixa de preparar-ho!! Així que si em podeu ajudar (que no siguin llegums si us plau i peix que no tingui espines jejejeje) em farieu un favor pq a veure si faig una variació en les meves arts culinàries!!! I si us serveix a vosaltres també anirà bé!!! Gràcies wuapes!!! >.-<: >.-<: >.-<: Un petó a totes!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 9:25 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Farem un esmorzar amb ella un dissabte al matí i dsps de compres per l'eix... bno a mirar... més que res!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 9:42 am

lluneta29 ha escrit:x CERT noies... m'heu d'ajudar a dir-me plats per poder dinar i sopar pq sempre faig el mateix (pasta i verdura i per la nit ous farrats i frankfurts o pizza i ja n'estic tipa!!) i ja m'avurreixo a mi mateixa de preparar-ho!! Així que si em podeu ajudar (que no siguin llegums si us plau i peix que no tingui espines jejejeje) em farieu un favor pq a veure si faig una variació en les meves arts culinàries!!! I si us serveix a vosaltres també anirà bé!!! Gràcies wuapes!!! >.-<: >.-<: >.-<: Un petó a totes!!!

A veure:

CARN
*pollastre amb panses
*pollastre amb patates al forn
*pollastre amb escalivada
*mandonguilles amb xipirons
*conill
*corder al forn

PEIX
*sepia
*peix a la papillot
*peix al forn
*calamars "rellenos"
*popets
*gules

PASTA
*lassanya amb totes les seves variacions
*fideuà
*macarrons fets de diferents maneres- amb carn
- amb tonyina
- amb betxamel

OUS
*ous "rellenos"
*truites
*pebrots verds "rellenos" de truita de patates

ARROS
*arros amb verdures
*rissotto

i no se hi ha moltes coses...però bueno, ara ja tens alguns plats per fer!!! :e:-)e :e:-)e
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 09, 2008 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 9:48 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:
miriameta ha escrit:
ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Farem un esmorzar amb ella un dissabte al matí i dsps de compres per l'eix... bno a mirar... més que res!!! :-///: :-///: :-///:

Si, si, siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 09, 2008 11:29 am

ei ise moltes gràcies!!! M'ho apuntaré i aniré fent, a veure si me van surtint no semblen difícils... sinó ho buscaré a internet!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 09, 2008 11:42 am

i si no pregunta que totes aquestes receptes són les que jo vaig fent!!!
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant