!!!Fechas BODAS 2010!!! (Actualizado!!) Apuntaros!!!!!

bodes 10!

EntradaAutor: Cris-i-Jordi » dt. oct. 07, 2008 10:16 am

Hola!

la meva data de casament és el 3/07/2010 al Castell de Vilafortuny
Cris-i-Jordi

Entrades: 3
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:12 am

EntradaAutor: Tinita » dt. oct. 07, 2008 10:30 am

Felicitats pel casament!!! >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10861
Membre des de: dc. juny 06, 2007 9:45 am
Ubicació: Sant Feliu de Codines

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 07, 2008 2:29 pm

Tinita ha escrit:Hola!!!

Doncs el meu dia es simplement per la Diada jajaja ens agradava aquell dia, i pensar que sempre serà festa!! per poder celebrar-ho jejeje

Montse si entres a *********** i busques restaurants hi ha un apartat que només surten masies al maresme, n´hi ha un fotimer, envia mails a saco paco jejeje i que et donin informació i preus, i després a mirar els que més us hagin agradat!!!

Jo n´he trobat molts pel vallés en aquesta pàgina! :-)ok:

Gracies guapa!
Aquesta tarda m'hi posare i a veure si em donen informacio, em fare pesada i tot! jajajja. em sebla q en una tarda enviare mes mails q mai a la meva vida...
Petons
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 16778
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 7:48 pm
Ubicació: Premià de Mar

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 07, 2008 2:32 pm

Hola Montse, doncs el cobert del mas el q agafem nosaltres surt a 140 € (aprox) per persona , el q passa es q nosaltres l'any vinent hem de contar amb la pujada del IPC i tot el rotllo aquest.... no sé , la gent del MAS hem van dir q hem trucaran al setembre de l'any vinent per anar allà i començar a posar fil a l'agulla.
Si aneu al MAS , et donen una carpeta amb tota la informació....menus, extras, condicions.... es maco anar a visitar.lo..... aixo si heu de trucar abans .

ho recomano

Anna[/quote]

Ok, moltes gracies! La veritat es q es un lloc precios, segurament anire a veure'l!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: cuca lleida » dt. oct. 07, 2008 8:45 pm

hla wapes!!
jo tambe vulll estar a la llista, joo!!!
nosaltres ens casem el 29/05/2010 a Palau de Margalef
molts muakis i ENHORABONA A TOTES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muas
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: montseijordi » dt. oct. 07, 2008 10:09 pm

Benvinguda cuca i felicitats pel teu casament también!!!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. oct. 08, 2008 10:20 am

hOLA WAPES!! sOC LA JUDITH

nOSATRES EL 10.04.2010!!!!!!! :-)(-: ENS APUNTEU???????????

PETONS
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Tinita » dc. oct. 08, 2008 11:03 am

Ole ole!! cada vegada hi ha més noies al 2010!!!! >.-<: >.-<:
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dc. oct. 08, 2008 9:00 pm

Tinita! Ja em comencen a arribar respostes dels mails q he enviat, oleeeeeeeeee. Avui m'han trucat del centre ecuestre de llavanares i anirem dissabte a veure'l, jeje.
benvingudes a les noves, aixo s'anima!
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Arian1682 » dc. oct. 08, 2008 9:42 pm

Cris-i-Jordi ha escrit:Hola!

la meva data de casament és el 3/07/2010 al Castell de Vilafortuny

Uola Cris-i-Jordiiiiii!!!!!!! ENHORABONA PEL BODORRIO!!!!!!neniiiiiiiiiiii jo también ho faig al Castell pero el 10/07/2010!!!!!!!que guaiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*pot ser que anessiu al Agost per reservar el 10/07 i al final ho vau canviar al 3??? que fuerte que fuerte que fuerte....el mundo es un pañuelooooo!!!! passa´ t pel post de Tarragona wapi!!!!!!
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: Arian1682 » dc. oct. 08, 2008 9:43 pm

PAPI!!!! ACTUALITZA NENI QUE S´ ACUMULEN LES DOSMILDEUERES!!!JEJEJEJEJJE :-)) :-)) :-)) :-))
Imatge
Arian1682

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

hola

EntradaAutor: Cris-i-Jordi » dj. oct. 09, 2008 9:17 am

Hola Arian1682 i a totes,

dons sips, vam anar cap a finals d'agost i vam preguntar per aquesta data que ens feia especial il·lusió, en principi estava reservada pero no confirmada i quan vam anar a reservar...jejeje ja l'havieu agafat!!

Eiiii que también em fa ilu sortir al calendariiiii

i mireu quina casualitat pel foro hem "descobert" una companya de promoció de carrera i jo que ens casem el mateix any :p:p:p
Cris-i-Jordi

Entrades: 3
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:12 am

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 09, 2008 9:21 am

montseijordi ha escrit:Tinita! Ja em comencen a arribar respostes dels mails q he enviat, oleeeeeeeeee. Avui m'han trucat del centre ecuestre de llavanares i anirem dissabte a veure'l, jeje.

Monste guapi ja saps que volem no??? un informe complet jajaja

Quan l´hagis vist ens comentes com a anat, si us ha agradat o no, o tot!!! jejeje

Nosaltres em sembla que ho tenim decidit, però jo vull anar a mirar més, almenys per assegurar-me que no hi ha cap millor per nosaltres!! jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. oct. 09, 2008 2:30 pm

Tinita ha escrit:
montseijordi ha escrit:Tinita! Ja em comencen a arribar respostes dels mails q he enviat, oleeeeeeeeee. Avui m'han trucat del centre ecuestre de llavanares i anirem dissabte a veure'l, jeje.

Monste guapi ja saps que volem no??? un informe complet jajaja

Quan l´hagis vist ens comentes com a anat, si us ha agradat o no, o tot!!! jejeje

Nosaltres em sembla que ho tenim decidit, però jo vull anar a mirar més, almenys per assegurar-me que no hi ha cap millor per nosaltres!! jejeje

Quin te mes punts q agafeu? Cuenta cuenta... N'heu vist molts? Jo en tinc com 20 a la llista, cansare a la meva parella al final, jajaja. Pero x aquest s'ha d mirar mooooooooooooolt i agafar un lloc hipermegaespecial, jeje
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 09, 2008 4:08 pm

Uf jo també n´he demanat un fotimer jajajaja

Però de moment només hem anat a veure un El Cim

http://www.elcim.es/

Està a Castellar del Vallés i és preciós, de moment l´unic que ens tira enrera és que l´espai per fer la cerimonia civil és petit, però ens agrada tant que estem pensant en casar-nos per l´esglesia i tot ajaja

De tots els mails que he rebut, per preu i tot el que entra aquest s´emporta "la palma" , ahir l´Oscar ja em deia de no mirar més jajaja que ja l´haviem trobat, però a mi em ve molt de gust seguir mirant i comparant, encara que sigui dos o tres restaurants més

Jo també estic gairebé convençuda jajaja em costaba asimilar aixó de l´esglesia però cada cop que ho penso m´agrada més...jejeje , ara vull buscar esglesies o ermites pel vallés, si ho fem així, pq la de St.Feliu de Codines el nostre poble...no m´agrada gaire jejeje
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. oct. 09, 2008 4:50 pm

Ostres nena, es super maco!!! I el preu be? Nosaltres aquest dissabte anirem a veure el centre ecuestre, a veure q tal, i la veritat es q también he rebut ja força respostes d¡altres llocs, pero n'hi ha alguns q crec q seran una mica carets... He rebut resposta del Miracle q es on es van casar els meus tiets i al meu avi i a la familia en general els hi va encantar, jo también en tinc un molt bon record ( tot i q era petita ), sempre deia q em volia casar alla, jajajja. Pero soc una mica especial em sembla, els menus q mes m'han agradat eren d preus mes elevats i alguns plats no m'agaradava la combinacoio, pfffffffff. canviaria plats d'un menu i d'un altre, jeje.
Nosaltres a l'esglesia ens casarem a Premia d Mar tot i q a mi l'entrada no m'agarad gens, m'agraden amb escales i tal, i aqui tot es a peu pla, d dins si q en te i es maca, pero la sortida d l'esglesia m'agradaria mes espectacular... La de teia ( el meu poble ) m'agrada moltissim, pero el capella no em cau be, d petita ens va fer una jugarreta i no vull q em casi ell... I no tinc tant d morro per anar i dir-li q vull q em casi un alrte, i d¡on trec jo ara un mossen???
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: montseijordi » dj. oct. 09, 2008 4:52 pm

Coi! M'acabo d'adonar q aixo noe m deixa escriure la paraula t-a-m-b-e ( a veure si enganyant-lo ho podeu veure, jeje ) i me la tradueix en castella i em posa tambien. Aixo te corrector per ell sol? Pq no he vist cap opcio i no se x q m'ho canvia...
montseijordi
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 09, 2008 5:17 pm

jajaja doncs no tinc ni idea vaig a fer una proba

també
tambe

el que si que se es que algunes paraulotes, te les canvia per Mecachis jajajajaja

Acabo de trobar l´esglesia que hi ha a Sant Feliu del Racó on està el restaurant i m´agradaaaaaaaa

http://www.aldeaglobal.net/artmedieval/ ... 20Raco.htm

L´haurem d´anar a veure jajaja

Per cert, de preus, el cim té un pack que es diu luxury, que entra de tot, dj, tres hores de barra lliure, maquilladora per la nuvia i les convidades fins l´aperitiu, ressopó de font de xocolata amb xuxes i fruita, la decoració floral , i alguna coseta més, n´hi ha molts que "lo bàsic" com el dj i la decoració floral no entra i és un pico...i d´altres que la barra lliure són dos hores només...aixi que haurem d´aprofitar, de preu, el menú amb "bogavante" ( un bon menú la veritat ) no arriba a 130 euros per cap preu del 2008, pel 2010 l´increment de l´ipc normal...

Jo em penso que ja ho tenim més que decidit jajaja
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ..FLOR.. » dj. oct. 09, 2008 5:25 pm

Nena nena!! Tú ja fa temps que ho tens decidit!!!! jajaja Com m'agrada veuren's a totes dues aquiiiiii!!!!! jejeje

A mi a la torre del pi, bueno prats fatjo que es el catering, hem fa la barra liure fins les 3h de la matinada, quan es suposa que acabes de sopar??? Quantes hores hem queden de ball//barra lliure??
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Tinita » dj. oct. 09, 2008 5:38 pm

mmmm florecilla a ti te hablo en castellano que ya no se hablarte en catalán eh jajajaja siempre en castellano contigo ahora no se cambiarlo jajajaja

pues a ver, por las bodas que yo he ido y he ido leyendo...se suele acabar de cenar dos o tres horas antes de que se acabe el baile creo si mi memoria no me falla, vamos que lo que te dan de barra libre es más o menos lo que queda...

en la ultima boda que estuve, salimos a las 4 de la mañana, que ya nos cerraron ( ya era horaaaa jajaja que dolor de pies ) y empezariamos a eso de las 12.30-01.00 más o menos, pero no recuerdo a que hora empezamos a cenar...se casaron a las 7, entre la ceremonia y el picoteo al igual eran las 9 y pico de la noche que empezamos, no se no lo recuerdo bien!
Imatge

17 Setembre 2010
Tinita
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants