Nuvis de Girona!!!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 10:35 am

be, intentare penjar-lo aqui pero no se com quedara...
per cert solterra, has anat a veure artimage i t'han donat el paper? a mi me'l va ensenyar de resquillon... ja ho he explicat mes amunt, no em va agradar gaire.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
txellb
:: núvia experimentada

Entrades: 333
Membre des de: dc. juny 18, 2008 10:55 am

oscar vall

EntradaAutor: solterra » dj. oct. 09, 2008 10:38 am

perfecte,
l'he descarregat i es veu bé.
Jo a l'oscar vall espero que em truqui per quedar....tu hi has anat?? que tal??

artimage, m'acaben de passar ara mateix el pressupost via mail. O siqui que són actualitzats. Tampoc i he anat i no sé el tracte.
Tot just estic fent recopilatori de preus,
igual que la musica.
Vosaltres com teniu el tema musica??
solterra
:: núvia rookie

Entrades: 78
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:28 am

preus musica i dj

EntradaAutor: solterra » dj. oct. 09, 2008 10:41 am

he recopilats aquests preus.
si teniu alguna cosa interessant, s'agrairà que ho penjeu!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
solterra

Re: oscar vall

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 1:03 pm

solterra ha escrit:artimage, m'acaben de passar ara mateix el pressupost via mail. O siqui que són actualitzats.

fixat-hi be, posa preus 2007/2008.
jo hi vaig anar la setmana passada i aquest paper me'l van ensenyar pero em van dir que no fes cas dels preus, que ara ja fan la puja per l'any vinent. be, si els contractes ara si que et conserven aquest preu potser, pero a mi ja em va dir una altres preus mes alts orientatius.
txellb

EntradaAutor: winy » dj. oct. 09, 2008 4:27 pm

Hola gironines 2009!!

M'he colat al vostre post... de fet sóc una gironina del 2008!
He vist que esteu parlant de fotografs.. d'Artimatge concretament, doncs bé, aquest és el que vàrem agafar nosaltres!!
l'Eduard és encantador, va tenir una paciència enorme... pq clar ja ho veure-ho peró al principi entre nervis, presses, emocions... !!
Un 10 per ell, per la noia que l'acompanya, pel noi del video!
Nosaltres vàrem agafar el pack amb previ, àlbum digital, 2 àlbums digitals pels pares, i DVD... i la veritat que la relació-preu és excelent! Estem molt i molt contents, de fet amb dos mesos i poc, casi tres ja teniem tot el material acabat!

Bueno, nines... ja no us prenc més temps! De debó, si agafeu Artimatge quedareu encantadíssimes!! Aprofiteu i si podeu passeu pel Tot Nuvis 2009!! :-)ok:

I si li digueu que sou del forum, us dirà... Ala más niñas del coro! jejeje...
Imatge
:: núvia de bronze

Entrades: 1515
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 7:02 pm
Ubicació: girona

EntradaAutor: flit » dj. oct. 09, 2008 7:59 pm

hola noies feia dies que no<entrava i si que hem xerrat jaja :-eh_:: <benbingudes a les noves *.-o-o.* nosaltres hem agafat de fotograf la vivianne fotografs ens va agradar molt el tracte i els albums que ens va ensenyar estan molt be, he llegit que alguna ja teniu bestit que guay quina enveja jo fins el mes que be no comen a mirar,tinc unes ganetes, el dj supos que mirarem a tot nuvis. a mi tambe m'agraderia que el meu bestit fos top secret però tothom vol venir amb mi a mirar bestits així que no ser si podrar ser tan top secret com m'agraderia.
Imatge
flit

Entrades: 413
Membre des de: dt. juny 26, 2007 9:29 pm
Ubicació: vidreres/ torrent

EntradaAutor: elivan » dj. oct. 09, 2008 8:05 pm

HOLA NOVIAS DE GIRONA !!!! *.-o-o.* FELICIDADES A TODAS
YO ME CASO EL 14/11/ 2009 EN MAS SOLA ( SANTA COLOMA DE FARNERS)
AQUI ME TENEIS PARA CUALQUIER COSA, Y HE YA HE LEIDO ALGUNAS COSILLAS QUE ME HAN SERVIDO DE MUCHO!!!
CHAO
[Imatge
elivan

Entrades: 116
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 6:25 pm
Ubicació: Blanes ( Girona)

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 8:21 pm

elivan ha escrit:HOLA NOVIAS DE GIRONA !!!! *.-o-o.* FELICIDADES A TODAS
YO ME CASO EL 14/11/ 2009 EN MAS SOLA ( SANTA COLOMA DE FARNERS)
AQUI ME TENEIS PARA CUALQUIER COSA, Y HE YA HE LEIDO ALGUNAS COSILLAS QUE ME HAN SERVIDO DE MUCHO!!!
CHAO

benvinguda!!!! una altra gironina!!!!! una mica mes i ens casem el mateix dia! era l'altra opció que teniem.
aqui estem tambe pel que necessitis!
txellb

EntradaAutor: txellb » dj. oct. 09, 2008 8:23 pm

jo cada cop mes penso que el vaig enganxar en un mal dia al de artimage, no em quadra gens tot el que diuen les noies i com que soc l'unica deu ser que el vaig enganxar en mal dia, que hi farem!
txellb

EntradaAutor: cari » ds. oct. 11, 2008 4:32 pm

Ostres feia molts dies que volia entrar.
Poc a poc anem tancant temes. Ja tenim data ens casem diumenge 19/04, a Mas Martí . A nosaltres diumenge ja ens va bé i així de pas ens surt molt bé de preu.
Dissabte passat vàrem anar a parlar amb en Miquel i vam fer la P.S. i ens va entregar un docuement amb la reserva i totes les condicions i preu, així que ja ho tenim al sac! Estic/estem super contents!
Bé, així que pugui us aniré informant.
Tot i que volem fer una cosa força informal i senzilla (en Jordi i jo fa uns quants anys que vivim junts) m'interessa molt tot el que aneu explicant dels preparatius.
Per cert no trobo cap tema obert que parli concretament de Mas El Martí.
Seguiré buscant i si no en trobo cap n'obriré un.
cari

Entrades: 8
Membre des de: ds. ago. 16, 2008 3:45 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dg. oct. 12, 2008 11:26 am

Bon dia noietes!!!

Fa un ou que no entro pero de tant us vaig seguint!!!

Jo com la Winy sóc una núvia el 2008 i he vist que la Cari es casa a Mas El Martí i jo també vaig trobar a faltar informació sobre el lloc així que ja saps si tens algun dubte estic aquí pel que necessitis! Com molt bé diu la Nyinyi (un peto guapa :-()-) ) vaig fer crònica a veure si la trobo i et penjo el link encara que es llarguissima! pero bueno hi explico forces coses i si tens algun dubte aquí estic! si veus que no et contesto envia'm un privat per que vaig una mica de bòlid ultimament...

Un petó a totes i aproficteu molt els preparatius que passen volant i que d'aqui res estareu al vostre any!! :-):-):-):
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit
:: supernúvia

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: Chiky-nit » dg. oct. 12, 2008 11:30 am

Cari aquí tens el link per si t'interessa!

viewtopic.php?t=15969
[url=http://nuvis.org/raüligemma][img]http://tickers.nuvis.org/2008-06-07/N12/E23/raüligemma.png[/img][/url]
Chiky-nit

Entrades: 5403
Membre des de: dl. des. 18, 2006 1:42 pm

EntradaAutor: ximpum » dl. oct. 13, 2008 9:47 am

hola noies!! nosaltres tenim encarregat ja artimatge. La veitat, ens va agradar molt i a mes a l'eduardo sel veu molt professional. A mes tema preu, esta força be comparat amb algun altre que haviem anat a veure. Ara em de quedar algun dia per fer la previa mes que res per agafar confiança, i que el dia del casament estgiuem mes relaxats.
[Imatge
ximpum

Entrades: 32
Membre des de: dv. set. 19, 2008 10:03 am

prova vestit

EntradaAutor: solterra » dl. oct. 13, 2008 1:28 pm

Hola noies....
suposo que la majoria de fotografs son professionals i en principi ho han de fer bé però com que som exigents i volem que el nostre dia tot sigui perfecte...crec que potser ens mengem massa el cap.!!

tinc dia per fer prova de vestits!!! el dimarts 21 a pronovias....DE 60 models del cataleg, n'he triat 16...no sé si em passo...pero com que no en tinc ni idea del que vull, n'he triat de diferents estils.

ja us diré el què.

per cert,em caso el 4 juliol, hauria de començar a comprar invitacions, anells....o és masa aviat??
és que no volem ajuntar-ho tot pel final ( sempre que si pagues poc a poc no fa tan mal..jejejje!!!))
solterra

Re: prova vestit

EntradaAutor: txellb » dl. oct. 13, 2008 7:12 pm

solterra ha escrit:
tinc dia per fer prova de vestits!!! el dimarts 21 a pronovias....

que fort!!!!!!! JO TAMBE!!!!!!!!!!!!! a quina hora hi vas????? jo tinc a les 6! a veure si ens veiem! jejejeje, t'imagines? una a cada provador! jejeje
txellb

prova vestit

EntradaAutor: solterra » dl. oct. 13, 2008 8:14 pm

jo a les 11 !!!
que et vagi molt bé
solterra

EntradaAutor: FERZAY » dt. oct. 14, 2008 2:17 pm

Eliii bienvenida aqui tambiennnn
Imatge
FERZAY
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2581
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 1:39 pm

EntradaAutor: FRACRIS » dt. oct. 14, 2008 4:48 pm

Hola Ferzay, he entrat aquest post perque també soc de la provincia de Girona (Blanes), i ja casada en el 2007!! peró he xafardejat una miqueta i he vist que et cases a Sta. Cristina, la meva Ermita, li dic la meva perque és on hem vaig casar jo també. N'estic enamorada i quan tingui un nen, si puc, també ho vull fer aquí. Es un encant!!
En principi ens casavem a la parroquia de Blanes, peró vaig anar a un casament a Sta. Cristina, i li vaig dir al meu home, ens casem aquí!! i així va ser, vam anular la parroquia.

Felicitats pels vostres casaments, será un dia inolvidable per totes!! :-///: :-///:
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: eva gi » dt. oct. 14, 2008 5:05 pm

hola,

jo em caso el 2009 i finalment ens hem decidit per l'església de Santa Cristina, primer haviem decidit Calonge, però vam veure aquesta i ens va encantar

FraCris, ja que sé que t'hi vas casar et voldria fer una pregunta, vau adornar amb flors la part de fora, jo he pensat fer-ho però no n'estic segura. Et sap greu dir-me com ho vau fer
Imatge
Imatge
eva gi

Entrades: 1791
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 12:41 pm

EntradaAutor: shiruby » dc. oct. 15, 2008 6:38 am

benvingudes les noves!! veig que aviat tindrem mes proves de vestits!! segur que trobeu el vostre de seguida :)
Imatge
shiruby

Entrades: 157
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 4:45 pm
Ubicació: Girona

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant