Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: Evie » dt. oct. 07, 2008 7:57 pm

Adeuuuuuuuuu q vagi beeee
Imatge
Evie
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 07, 2008 9:08 pm

A momir... que ha sigut un dia dur, i me començe a fer mes mal la gola.. i a sobre ma sortit una pansa......
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Laura31 » dc. oct. 08, 2008 11:37 am

Hola noies!!!

Vec que això s'ha animat d'un temps cap aqui, quan van obrir el foro semblava que només ens casavem Evie i jo.
Ara feia molt temps que no entrava però veig que esteu totes bastant avançades...

Totes teniu vestit ja???
Jo mirant per internet he vist la col.lecció Aire Collection que diuen que és la segona marca de Rosa Clara i que son una mica més econòmics.
La botiga està al carrer Cavallers, alguna de vosaltres hi ha anat? Sabeu com van de preus???

Com aneu en tema de invitacions i detallets? nosaltres ens casem el 16/05/2009 i sembla que anem una mica endarrerits, i fotògraf?

Evie vaig anar a la mateixa fotògrafa que ho fas tu, Esther Remacha i ens va agradar força, segurament també ho farem amb ella...

Ens anem veient ok???
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: Evie » dc. oct. 08, 2008 1:56 pm

Laura31 ha escrit:Hola noies!!!

Vec que això s'ha animat d'un temps cap aqui, quan van obrir el foro semblava que només ens casavem Evie i jo.
Ara feia molt temps que no entrava però veig que esteu totes bastant avançades...

Totes teniu vestit ja???
Jo mirant per internet he vist la col.lecció Aire Collection que diuen que és la segona marca de Rosa Clara i que son una mica més econòmics.
La botiga està al carrer Cavallers, alguna de vosaltres hi ha anat? Sabeu com van de preus???

Com aneu en tema de invitacions i detallets? nosaltres ens casem el 16/05/2009 i sembla que anem una mica endarrerits, i fotògraf?

Evie vaig anar a la mateixa fotògrafa que ho fas tu, Esther Remacha i ens va agradar força, segurament també ho farem amb ella...

Ens anem veient ok???

holaaaaaaaaaaa!! quant de temps!
La veritat és que si, ha costat una mica q aixo s'animés pero ara ja esta jejejeje.
El vestit ja el tinc! jejeje dilluns ja el vaig escollir. els preus de rosa clara no se com van pero bueno de 200 amunt no??
Invitacions en prinicpi les vol fer el joan pero bueno encara s'hi ha de posar i els detallets alguna cosa està mirada..pero encara res concret.

aixi que hi vas anar eh?? a mi em va agradar molt l'estil que tenia :-)

I tu q tals?? que ens contes???

JA ens anirem veiem per aqui!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: Laura31 » dc. oct. 08, 2008 3:40 pm

Si, ara feia dies que no entrava també però es que clar, entrava i no hi havia ningú... i les nuvies de lleida 2008 ja van molt avançades, embaraços tornades de viatges...

Pues si, l'esther ens va agradar força, volem mirar alguna cosa més però segurament ho farem també amb ella, ademés diu que li fa l'album una dissenyadora i la veritat és que es nota perque té detalls chulos.

Nosaltres els detallets segurament els agafarem per internet perque aqui a lleida et limites molt a la "cases" i hi ha webs en les que ho trobes tot.

Que anireu a la fira vosaltres? Fan algun descuentillo?
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: Evie » dc. oct. 08, 2008 4:08 pm

Doncs-...els detallets també els mirarem per internet és el que t dius, surt molt millor!!

Si no hi ha res de nou si que hi anirem a la fira, crce que en algunes coses si que pots trobar descomptes o bones ofertes, i d'altres que suposo q no jejeejje
Imatge
Evie

EntradaAutor: aresia » dc. oct. 08, 2008 5:40 pm

hola noies!!!com va el dia? naltres si que hi anirem a la fira
pero kin dia es?es que no ho ting gaire clar...
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 08, 2008 6:27 pm

Hola noies,

la fira del 7 al 9 de novembre.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Ar&T » dj. oct. 09, 2008 8:03 am

Bon dia, nosaltres no anirem a la fira pq just aquell cap de setmana anem a frança. Els detallets ja els tenim elegits, pq nos ho fa una cusina de ell. Les fotos com os vaig comenta nos lo fa una amiga i despres nosaltres montarem el album per internet i el video em agafat un que es diu Pere video produccions. Aquest dillums anem al registre civil a obrir el nostre expedient pq ens casem per el civil als jardins de casa dels seus pares.
Ar&T

Entrades: 23
Membre des de: dt. set. 02, 2008 10:51 am

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 09, 2008 4:31 pm

Bona tardaaaa!!!

Amunt el post de Lleida!!! que no pot ser que estigui a la pagina 2 :-)
Imatge
Evie

EntradaAutor: Ar&T » dj. oct. 09, 2008 4:47 pm

bona tarde Evie, com vols dir a la pagina 2? com ho veus aixo?
Ar&T

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 09, 2008 4:49 pm

ah !!
Perque no estava a la primera pagina del foro jejeje
Imatge
Evie

EntradaAutor: Vanesaiignasi » dj. oct. 09, 2008 4:55 pm

ei !!!

nosaltres no anirem a la fira nuvis, pq en principi estarem de vacances a Turquia!!!! :-)

els detallets i tot el demés encara ho hem de mirar amb més profunditat pq sol vaig anar a la cases.
Vanesaiignasi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 54
Membre des de: dj. set. 04, 2008 11:58 am

EntradaAutor: marjo » dj. oct. 09, 2008 5:08 pm

Hola noies que tal?

Jo soc del 2008 (amb algunes ja ens coneixem) i m'he infiltrat un momentet per dir-vos que si necessiteu alguna cosa o teniu algun dubte aquí estic i si em permeteu donar-vos un consell, disfruteu al màxim dels preparatius pq el dia de la boda passa volant i gairebé no t'adones de res i si ho prepareu tot amb il·lusió i ganes us quedarà un record que mai oblidareu. Per molt esforç que sembli ara al final sera recompensat pq es nota si una boda està preparada amb carinyo

Bueno després del sermonet me'n vaig a fer la compra i ja sabeu que ens teniu pel que necessiteu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 09, 2008 5:32 pm

Vanesaiignasi ha escrit:ei !!!

nosaltres no anirem a la fira nuvis, pq en principi estarem de vacances a Turquia!!!! :-)

els detallets i tot el demés encara ho hem de mirar amb més profunditat pq sol vaig anar a la cases.

Juer!!!! quina sort!!!! Disfruta'l moltisiiimm!!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 09, 2008 5:33 pm

marjo ha escrit:Hola noies que tal?

Jo soc del 2008 (amb algunes ja ens coneixem) i m'he infiltrat un momentet per dir-vos que si necessiteu alguna cosa o teniu algun dubte aquí estic i si em permeteu donar-vos un consell, disfruteu al màxim dels preparatius pq el dia de la boda passa volant i gairebé no t'adones de res i si ho prepareu tot amb il·lusió i ganes us quedarà un record que mai oblidareu. Per molt esforç que sembli ara al final sera recompensat pq es nota si una boda està preparada amb carinyo

Bueno després del sermonet me'n vaig a fer la compra i ja sabeu que ens teniu pel que necessiteu :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Moltissimes gràcies!! per l'oferiment!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Que tal va tot??? jejjejejeje
Imatge
Evie

EntradaAutor: Ar&T » dj. oct. 09, 2008 5:35 pm

Es que no m'aclaro gaire, soc nova amb els foros, mai e estat a un, ara es la primera vegada, i jo sols vec que mirant tot lo que em escrit totes surtem 22 pagines. Explica una mica com va tot aixo Evie
Ar&T

EntradaAutor: Evie » dj. oct. 09, 2008 8:25 pm

Si si!!! el nostre post de lleida si...em referia...q com que van parlant e n altres post...el nostre es va quedant endarrera de la primera pagina del foro del 2009 i llavors passa a la segona pàgina. pero del foro genera, no del nostre de lleida.

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: m'has entès?? esk m'explico fatal no??? :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Evie

EntradaAutor: miriameta » dj. oct. 09, 2008 8:38 pm

Bones nenes,

com esteu?
espero que be.

Només passava per aqui per veure si hi havie novetats.

Petonets!! :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Ar&T » dv. oct. 10, 2008 8:56 am

Bon dia a totes, vale Evie ho entec.
bueno ja es divendres per sort.
Dema vaig a les agencies de viatge a veure la nostra lluna de mel, pq el dillums ens va trucar la de la agencia que sempre agafem los viatges i ens va dir que ja tenie el preus del 2009 i que val la pena agafar-lo aviat per les pujades de preu.

Ahir em van dir que les invitacions les mires de fer per internet que surtien molt be de preu, per exemple a fotoprix te la disenyes tu i val 0,80 cada invitació, aquest cap de setmana ho mirare a veure si es veritat.
Ar&T

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants