Autor: Ar&T » dv. oct. 10, 2008 10:07 am
Autor: silviangel » dv. oct. 10, 2008 2:28 pm
ja estic aki un altre cop! no sabeu com us he trobat a faltar!! vaig marxar cap a Roses i me vaig deixar el cable del ordinador a Lleida i no he pogut conectar fins ara
per la tarda no podia perque ja marxava cap a casa! pero mirare d'anar-hi d'aki un rato avere que me diuen!!!

Autor: silviangel » dv. oct. 10, 2008 2:34 pm
Laura31 ha escrit:Hola noies!!!
Vec que això s'ha animat d'un temps cap aqui, quan van obrir el foro semblava que només ens casavem Evie i jo.
Ara feia molt temps que no entrava però veig que esteu totes bastant avançades...
Totes teniu vestit ja???
Jo mirant per internet he vist la col.lecció Aire Collection que diuen que és la segona marca de Rosa Clara i que son una mica més econòmics.
La botiga està al carrer Cavallers, alguna de vosaltres hi ha anat? Sabeu com van de preus???
Com aneu en tema de invitacions i detallets? nosaltres ens casem el 16/05/2009 i sembla que anem una mica endarrerits, i fotògraf?
Evie vaig anar a la mateixa fotògrafa que ho fas tu, Esther Remacha i ens va agradar força, segurament també ho farem amb ella...
Ens anem veient ok???

Autor: aresia » dv. oct. 10, 2008 2:48 pm
Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 3:14 pm
silviangel ha escrit:Hola guapeeeeeeeeees!!!![]()
![]()
ja estic aki un altre cop! no sabeu com us he trobat a faltar!! vaig marxar cap a Roses i me vaig deixar el cable del ordinador a Lleida i no he pogut conectar fins ara
![]()
que guay!! kuantes som!!!
Espero que us recuperu aviat totes les que esteu malaltones que ara be el cap de setmana!!!
Evie! vaig anar a l'Esther Rematxa dilluns pel mati i ho vaig trobar tancatper la tarda no podia perque ja marxava cap a casa! pero mirare d'anar-hi d'aki un rato avere que me diuen!!!
![]()
primer de tot avere si tenen el dia lliure....... espero tenir sort!!
Autor: silviangel » dv. oct. 10, 2008 3:43 pm
perque si tira hores!!! mare meva qui ho diria!!! pos surtirem cap alla!! cuan torni ja us explicare 

Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 8:03 pm
silviangel ha escrit:Aix Evie! pos si la veritat es que tinc moltes ganes de deixar algo mes enllestit! ara cuan el senyoret surti de la dutxaperque si tira hores!!! mare meva qui ho diria!!! pos surtirem cap alla!! cuan torni ja us explicare
Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 8:04 pm
Ar&T ha escrit:Ara si, ja esta, quin lio
Autor: miriameta » dv. oct. 10, 2008 8:04 pm

Autor: aresia » dv. oct. 10, 2008 8:11 pm
Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 8:13 pm
Autor: miriameta » dv. oct. 10, 2008 8:18 pm

Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 8:50 pm