Autor: aresia » dv. oct. 10, 2008 9:08 pm
Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 9:31 pm
Autor: aresia » dv. oct. 10, 2008 9:37 pm
Autor: Evie » dv. oct. 10, 2008 9:49 pm
Autor: silviangel » ds. oct. 11, 2008 9:15 am

Autor: aresia » ds. oct. 11, 2008 11:34 am

Autor: Evie » ds. oct. 11, 2008 4:25 pm
Autor: silviangel » ds. oct. 11, 2008 7:38 pm

Autor: La I » dg. oct. 12, 2008 2:48 pm

Autor: Evie » dg. oct. 12, 2008 6:34 pm
silviangel ha escrit:buenes noies! com porteu el cap de setmana?? jo paxim paxam, aquet virus que vau dir que hi havia pels cables del ordinador que s'estava pasant!! jejeje pos aixo dec tenir! jejejee
Evie! he tornat a anar pardinyes a vere la fotografa i no hi ha hagut sort
ja ho deixo pel proxim cap de setmana i entre setmana la trucare per asegurarme, si no fare un munt de viatges en va! una pregunteta mes o menys quan han de cobrar un fotograf, 2000 euros es car o esta be? es que he anat al euroestudio per preguntar i man dit aixo.
Autor: Evie » dg. oct. 12, 2008 6:38 pm
La I ha escrit:Ei noies! fadies que no escric, la veritat es que vaig molt enfeinada i no per la boda ehh? sino per la feina.
Resulta que despres de la polemica de fer-ho en dissabte o diuemnge a la finca del Resquitx (en diuemnge) ens vam decidir per aquest lloc. El 9 d'agost del 09.
Resulta que ahir ho vam dir als amics. Tots molt contents, menys una parella que vam veure que es posaven nerviosos a mes de contents. Avui ens han vingut a buscar i ens han dit que ells es casen el dia 8 d'agost del 09!!! Que fort! i som de la meteixa colla! A sobre, tambe es al Resquitx pero no a la finca sino a golmes.
Aquesta tarda hem quedat amb els del Resquitx per anar-ho a parlar els 4. Es impensable de fer-ho així! Tenim amics en comu i a més: jo no puc anar a la seva boda i casar-me al dia següent! A sobre hem de contar el viatge o sigui que haurem de moure dates!
A veure com acaba la historia!
Fins que no es resolgui no estare trankila!
iSABEL
Autor: miriameta » dg. oct. 12, 2008 9:14 pm

Autor: miriameta » dg. oct. 12, 2008 9:16 pm

Autor: Evie » dl. oct. 13, 2008 11:56 am
Autor: M_i_O » dl. oct. 13, 2008 1:49 pm

Autor: silviangel » dl. oct. 13, 2008 2:00 pm
La I ha escrit:Ei noies! fadies que no escric, la veritat es que vaig molt enfeinada i no per la boda ehh? sino per la feina.
Resulta que despres de la polemica de fer-ho en dissabte o diuemnge a la finca del Resquitx (en diuemnge) ens vam decidir per aquest lloc. El 9 d'agost del 09.
Resulta que ahir ho vam dir als amics. Tots molt contents, menys una parella que vam veure que es posaven nerviosos a mes de contents. Avui ens han vingut a buscar i ens han dit que ells es casen el dia 8 d'agost del 09!!! Que fort! i som de la meteixa colla! A sobre, tambe es al Resquitx pero no a la finca sino a golmes.
Aquesta tarda hem quedat amb els del Resquitx per anar-ho a parlar els 4. Es impensable de fer-ho així! Tenim amics en comu i a més: jo no puc anar a la seva boda i casar-me al dia següent! A sobre hem de contar el viatge o sigui que haurem de moure dates!
A veure com acaba la historia!
Fins que no es resolgui no estare trankila!
iSABEL

Autor: La I » dl. oct. 13, 2008 5:31 pm

Autor: silviangel » dl. oct. 13, 2008 6:19 pm