NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 10, 2008 10:19 am

ise ha escrit:que les donguin!!! primer ets tu!!! i si el Jordi et ve a buscar...que més vols!!! :-)) :-)) :-)) :-))

És igual... ja aguanto... és divendres només em queden 3.30h per plegar mho agafo amb filosofia però me fot unes punxades... i un fàstic el menjar...
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dv. oct. 10, 2008 10:37 am

lluneta29 ha escrit:
ise ha escrit:que les donguin!!! primer ets tu!!! i si el Jordi et ve a buscar...que més vols!!! :-)) :-)) :-)) :-))

Te queden només 15 dies per marxarrrrrr????!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

siiiiiiiiiii!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i com diu l'Enric, sense comptar avui en queden 14!!!! jajajaja <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^>
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dv. oct. 10, 2008 10:42 am

ei nena marxo al banc! :-)ok: després parlem!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dv. oct. 10, 2008 11:25 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Te queden només 15 dies per marxarrrrrr????!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

siiiiiiiiiii!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i com diu l'Enric, sense comptar avui en queden 14!!!! jajajaja <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^> <-^^>

Així también en té ganes eh!!! pel que veig... què bé us ho passareu... el proper recorda q serà a les illes gregues si agafeu el gustet pels creuer, i amb una altra parella ha de ser la booooombaaa. *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dv. oct. 10, 2008 1:25 pm

si si! el proper marxem a les illes gregues!!!!
Avui al mati he anat a pagar el seguro i les taxes! i ja està el creuer està pagat!!! ens ha sortit per 172 €! jejejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dv. oct. 10, 2008 5:08 pm

Bueno noietes...jo avui plego més aviat!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* que vagi molt bé el cap de setmana!!!

La Lluneta a l'hora de plegar no es trobava bé i per això no s'ha despedit però m'ha demanat que us desitges molt bon cap de setmana a totes de part seva!!!

D'aquí una setmana...
::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
ise

EntradaAutor: gemma84 » dv. oct. 10, 2008 7:24 pm

Hola wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! primer de tot, Lluneta cuida't molt i posat bona molt aviat eh???? la veritat es que si que hi ha una passa de malt de panxa, avui al cole un nen no ha vingut pk l'havia agafada....però descansa moooooooooooolt i segur que aviat ja estaras molt i molt be!!!!!

D'altra banda, gracies Ise!!!!! quina ilu la teva felicitacio!!!! si si!!! avui puc dir que em queden dos anys justos per casar-nos!!!!!! BIIIIIIIENNNNNNNNNNNN!!!!! i quan arribin les 12..............ja tindre el numero 1!!!! BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

Que tal es presenta el cap de setmana??? nosaltres segurament estarem per casa, l'Enric te un examen el dimarts i ha d'estudiar, però bueno, aprofitare per a fer una miquetona de feina pel cole.... si mes no llegire el nou decret que ha sortit ara per educacio infantil, ja que dilluns tinc reunió i com algú pregunti algo.....prefereixo anar una miquetona informada i no que se'm quedi aquella cara de.....MMMM??? però que m'està preguntant???

L'altre dia em va enviar un correu una amiga que es casa al 2009 dient-me que ja tenia el vestit escollit, la molt dolenta nomes va dir-me que era de Rosa Clarà, però no va voler-me dir quin era....... a veure si un dia amb mes calma li faig dir!!!jejejejejje

Nenetes tinc moltes ganes de que arribi el divendres!!!! quantes som al final?????? haurem d'afegir *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* fantastiques eh????? MOLTS PETONETS WAPES!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dv. oct. 10, 2008 8:20 pm

Hola cariños!!!!!!!!!!!!

Un besito a totes i un molt bon cap de setmana per a cadascuna de vosaltres!!!!

Bona nit fantàstiques!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: gemma84 » dv. oct. 10, 2008 8:23 pm

miriameta ha escrit:Hola cariños!!!!!!!!!!!!

Un besito a totes i un molt bon cap de setmana per a cadascuna de vosaltres!!!!

Bona nit fantàstiques!!

BONA NIT PER A TU TAMBÉ WAPA!!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: gemma84 » dv. oct. 10, 2008 8:41 pm

bUENO reines! me'n vaig a fer una miquetona de sopar que tinc a l'Enric estudiant i si ell no el fa només hi ha una persona mes a casa: jo! jejejjeje

Bona nit a totes wapessss!!!!!
Imatge
gemma84

EntradaAutor: cuca lleida » ds. oct. 11, 2008 10:46 am

hola nenetes!!
ja tic aki, despres de uns dies desapareguda...pero es que he estat malament de la boqueta i ara porto un refredat a sobre....vaja que he pillat una rera l'altra.
Però ja torno a ser aki al peu del caño. *.-o-o.* Vaig a llegir tot lo que heu escrit, a posarme una miketa al dia i torno.muakis >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » ds. oct. 11, 2008 10:50 am

lluneta29 ha escrit:Holaaaaa wuapes!!! Felicitats gemma que ja queden 2 anys exactes i apatir d'ara ja tens un 1 al teu marcador!! >.-<: >.-<: >.-<: : beer : ho celbrarem com diu la ise, el divendres que ve!!! Ueeee!!! Miriameta fest'ho mirar això, avui sóc jo la que estic regirada de la panxa i amb ganes de vomitar... diuen per aquí q potser he agafat la passa! Nooo por dios... el finde no!!! Espero millorar aviat!!! què més, hola noelieta que només vas dir hola ahir... i no vas dir res més... :-( :-(

cuida't lluneta que hi ha una passa de gastrointeritis bastant forta, dels neenes de la classe no s'ha salvat ni un de passarla...cuidat moltissim!!! (+:-) (+:-)
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » ds. oct. 11, 2008 10:56 am

ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar... :hmm:: pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??

Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Gemma!!!!! que bé que vinguis al sopar, aixi ens coneixeremmmmmmmm.....
Ja queda menos pel soparet. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 12, 2008 9:04 pm

Bona nit de diumenge fantàstiques!!!!

Ja soc aqui, ja me trobo be, ja estic al 90 % jeje
però demá toque començar de nou la setmana...

Aquest finde m´ha cuidat el meu nene, m´ha fet mimitos, :-)(-:

Bueno!!!
Com estas Lluneta, espero que estiguis millor perque divendres vas estar malaltona, cuidat molt!!

Gemma tu tambe vigila que els nens si hu han passat tots, que no tu peguin a tu...

Ise, tu sigues forta i no te fiquis malalta que divendres toque festuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuca espero que estiguis millor de la boca. A cuidarse tambe.

Natalieta, espero estiguis be, que fa dies que no set veu el pel per aqui.

A totes, muacssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! i per divendres al 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%% que recordeu que hi ha....

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 6:58 am

cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar... :hmm:: pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??

Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Ja queda menos pel soparet. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia!!! :-)) :-))

Cuca diga'm la recepta o receptes que vols i t'explico com es fan! :-)ok: :-)ok:

Si, si això de passar-nos receptes ho hem de fer pq jo també hi ha molts dies que no se que fer!!! :hmm:: :hmm::

I la teva boqueta que tal està?? Ja estas recuperada???
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 7:00 am

miriameta ha escrit:Bona nit de diumenge fantàstiques!!!!

Ja soc aqui, ja me trobo be, ja estic al 90 % jeje
però demá toque començar de nou la setmana...

Aquest finde m´ha cuidat el meu nene, m´ha fet mimitos, :-)(-:

Bueno!!!
Com estas Lluneta, espero que estiguis millor perque divendres vas estar malaltona, cuidat molt!!

Gemma tu tambe vigila que els nens si hu han passat tots, que no tu peguin a tu...

Ise, tu sigues forta i no te fiquis malalta que divendres toque festuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuca espero que estiguis millor de la boca. A cuidarse tambe.

Natalieta, espero estiguis be, que fa dies que no set veu el pel per aqui.

A totes, muacssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! i per divendres al 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%% que recordeu que hi ha....

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Bon dia guapa! El que t'ha curat han estat els mimitos que t'han fet! jejejej

A la Noelieta l'hi cambieu el nom!!!! :-) :-)
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 7:04 am

gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! primer de tot, Lluneta cuida't molt i posat bona molt aviat eh???? la veritat es que si que hi ha una passa de malt de panxa, avui al cole un nen no ha vingut pk l'havia agafada....però descansa moooooooooooolt i segur que aviat ja estaras molt i molt be!!!!!

D'altra banda, gracies Ise!!!!! quina ilu la teva felicitacio!!!! si si!!! avui puc dir que em queden dos anys justos per casar-nos!!!!!! BIIIIIIIENNNNNNNNNNNN!!!!! i quan arribin les 12..............ja tindre el numero 1!!!! BIENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!

Que tal es presenta el cap de setmana??? nosaltres segurament estarem per casa, l'Enric te un examen el dimarts i ha d'estudiar, però bueno, aprofitare per a fer una miquetona de feina pel cole.... si mes no llegire el nou decret que ha sortit ara per educacio infantil, ja que dilluns tinc reunió i com algú pregunti algo.....prefereixo anar una miquetona informada i no que se'm quedi aquella cara de.....MMMM??? però que m'està preguntant???

L'altre dia em va enviar un correu una amiga que es casa al 2009 dient-me que ja tenia el vestit escollit, la molt dolenta nomes va dir-me que era de Rosa Clarà, però no va voler-me dir quin era....... a veure si un dia amb mes calma li faig dir!!!jejejejejje

Nenetes tinc moltes ganes de que arribi el divendres!!!! quantes som al final?????? haurem d'afegir *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* fantastiques eh????? MOLTS PETONETS WAPES!!!!!

Gemma!!! que al marcador ja hi ha tot d'1111111!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:16 am

gemma84 ha escrit:Hola wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! primer de tot, Lluneta cuida't molt i posat bona molt aviat eh???? la veritat es que si que hi ha una passa de malt de panxa, avui al cole un nen no ha vingut pk l'havia agafada....però descansa moooooooooooolt i segur que aviat ja estaras molt i molt be!!!!!

Gemma!! Gràcies per tot!!! Wuapa!!! Encara stik fotuda de la panxa, m'he aprimat 2 kg en un cap de setmana i encara continuo fatal però al menys ja no tinc febre. M'he passat el cap de setmana al llit i sense sortir de casa però avui ja he anat a treballar pq tant estar malalta al final no s'ho creuràn, :-( Així que hem fet cap de setmana de relax i estalvi. Jo lo del vestit no ho sabrà ningú així que cap de les meves amigues ho sabrà ni que em preguntin mil vegades. Jo también tinc ganes que arribi el divendres a veure si ja hem trobo millor i puc menjar de tot pq aquell menjar està boníiiiiisim!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:18 am

cuca lleida ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Holaaaaa wuapes!!! Felicitats gemma que ja queden 2 anys exactes i apatir d'ara ja tens un 1 al teu marcador!! >.-<: >.-<: >.-<: : beer : ho celbrarem com diu la ise, el divendres que ve!!! Ueeee!!! Miriameta fest'ho mirar això, avui sóc jo la que estic regirada de la panxa i amb ganes de vomitar... diuen per aquí q potser he agafat la passa! Nooo por dios... el finde no!!! Espero millorar aviat!!! què més, hola noelieta que només vas dir hola ahir... i no vas dir res més... :-( :-(

cuida't lluneta que hi ha una passa de gastrointeritis bastant forta, dels neenes de la classe no s'ha salvat ni un de passarla...cuidat moltissim!!! (+:-) (+:-)

Tu también wuapa!!! Jo és que ho agafo tot, l'altre dia constipada i mal d'ossos i ara la passa ditxosa... no en surto d'una que me'n vaig a una altra!!! Com estàs tu? Estàs millor? Ja se sap que quan treballes amb nens ho acabes agafant tot... Ànims! Divendres em d'estar totes al 100%!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:21 am

cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!

Estic super d'acord amb això de les receptes pq jo no sé mai que fer! M'he d'apuntar les que hem vas dir ise!!! Jo si voleu us passo la recepta del rissotto amb bolets. La salsa aquella del roquefort l'he de fer encara, però el roquefort que utilitzes también és del mercadona?? ES que t'ho vaig preguntar l'altre dia i no sé si em vas respondre!!! Tinc ganes de provar-ho, on vas dir que es podia posar aquesta salsa? Arrosos, carn, i què més? Pasta potser? ÉS que amb tantes pàgines escrites qualsevol ho troba!!! jejeje Volem receptes!!! ueueeeeee!!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants