NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:24 am

miriameta ha escrit:Bona nit de diumenge fantàstiques!!!!

Ja soc aqui, ja me trobo be, ja estic al 90 % jeje
però demá toque començar de nou la setmana...

Aquest finde m´ha cuidat el meu nene, m´ha fet mimitos, :-)(-:

Bueno!!!
Com estas Lluneta, espero que estiguis millor perque divendres vas estar malaltona, cuidat molt!!

Gemma tu tambe vigila que els nens si hu han passat tots, que no tu peguin a tu...

Ise, tu sigues forta i no te fiquis malalta que divendres toque festuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuca espero que estiguis millor de la boca. A cuidarse tambe.

Natalieta, espero estiguis be, que fa dies que no set veu el pel per aqui.

A totes, muacssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! i per divendres al 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%% que recordeu que hi ha....

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Holaaaaaaaa miriameta! Quant de temps!!! Noelita on t'has ficat????!!! T'anyorem!!! Quina sort que amb els mimitos t'ha passat pq ami ni això... :-( segueixo igual... i principis de setmana que és pitjor encara queda tota la setmana per endavant fins veure-us divendres............. què llarg se'm farà!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:25 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar... :hmm:: pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??

Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Gemma!!!!! que bé que vinguis al sopar, aixi ens coneixeremmmmmmmm.....
Ja queda menos pel soparet. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia!!! :-)) :-))

Cuca diga'm la recepta o receptes que vols i t'explico com es fan! :-)ok: :-)ok:

Si, si això de passar-nos receptes ho hem de fer pq jo també hi ha molts dies que no se que fer!!! :hmm:: :hmm::

I la teva boqueta que tal està?? Ja estas recuperada???

Jo stik suuuuuuuuper d'acord amb això de les receptes!! Jo si que no sé mai què fer, sóc pèssima cuinera i m'agradaria aprendre'n i amb vosaltres em smbla ke podré!!! Intercanvi de receptes!!! >.-<: >.-<: Quan vulgueu comencem!!!ARa proposo fer-les a un word i adjuntar-ho pq els posts no siguin tant llarg i ho poguem imprimir amb més tranquil.litat o guardar-ho a l'ordinador què us sembla?? :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:28 am

Jasta... totes contestades, ara ja puc dir boooooooooon dia!! És dilluns però hi ha sopar divendres i això em fa tirar endavant la setmana!!!!! UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ànims!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:30 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar... :hmm:: pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??

Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Gemma!!!!! que bé que vinguis al sopar, aixi ens coneixeremmmmmmmm.....
Ja queda menos pel soparet. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia!!! :-)) :-))

Cuca diga'm la recepta o receptes que vols i t'explico com es fan! :-)ok: :-)ok:

Si, si això de passar-nos receptes ho hem de fer pq jo també hi ha molts dies que no se que fer!!! :hmm:: :hmm::

I la teva boqueta que tal està?? Ja estas recuperada???

bon dia ise... que no t'he dit res... jejeje :-///: :-///: començem setmana però tu divendres que ve ja te'n vas cap a Italy.... loveeeeeeeeee... ja saps qui us portarà cap a BCN? Heu d'estar-hi aviat que es fan unes cueeeees per embarcar, pq primer te demanen el dni i et donen la tarjeta d'embarcament per poder entrar al vaixell i on et carreguen tots els gastos (propines, excursions, etc...) Se m'havia oblidat dirt-ho. Al menys així anava el nostre...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 9:48 am

ise ha escrit:
miriameta ha escrit:Bona nit de diumenge fantàstiques!!!!

Ja soc aqui, ja me trobo be, ja estic al 90 % jeje
però demá toque començar de nou la setmana...

Aquest finde m´ha cuidat el meu nene, m´ha fet mimitos, :-)(-:

Bueno!!!
Com estas Lluneta, espero que estiguis millor perque divendres vas estar malaltona, cuidat molt!!

Gemma tu tambe vigila que els nens si hu han passat tots, que no tu peguin a tu...

Ise, tu sigues forta i no te fiquis malalta que divendres toque festuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cuca espero que estiguis millor de la boca. A cuidarse tambe.

Natalieta, espero estiguis be, que fa dies que no set veu el pel per aqui.

A totes, muacssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!! i per divendres al 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%% que recordeu que hi ha....

::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Bon dia guapa! El que t'ha curat han estat els mimitos que t'han fet! jejejej

A la Noelieta l'hi cambieu el nom!!!! :-) :-)

jejeje bon dia Ise!!

si potser si, entre pastilles i mimos... :-)(-:

ui mare meva... li he dit natalieta..... mil perdons noelieta mil perdons.... :o-o: :--(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 9:51 am

Bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!

bon dia lluneta, des d´aqui t´envio anims i mimos per a que t´acabis de curar del tot. : kissd : .*...*..* .c(.(-))
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 9:56 am

miriameta ha escrit:Bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!

bon dia lluneta, des d´aqui t´envio anims i mimos per a que t´acabis de curar del tot. : kissd : .*...*..* .c(.(-))

Gràcies wuapíssima!! Aquí al curro estic... fatal de la panxa però treballant!!! :-( :-( A mi ni amb mimitos se'm passa... és una pena!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 10:03 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Bon dia a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gràcies wuapíssima!! Aquí al curro estic... fatal de la panxa però treballant!!! :-( :-( A mi ni amb mimitos se'm passa... és una pena!

T´hagués faltat avui de repòs absolut, i les altres de la feina que se fotessin, enveja tindrien de tu al llit i elles currant. Has de pensar nomes en la teva salut.

Ja saps, a cuidarse molt molt, a menjar coses suavetes, beure molts líquids, i a pensar en la festuki de divendres!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 10:08 am

Mireu nenes, dissabte vaig comprar això.

la novia esta amb les plumes molt desordenades jeje les hi he de posar be.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 13, 2008 1:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 10:10 am

[quote="miriameta"]Mireu nenes, dissabte vaig comprar això.

files/thumbs/t_dsc00197_266.jpg

la novia esta amb les plumes molt desordenades jeje les hi he de posar be.[/quote

Intentaré cuidar-me però arribant a les 9 h de la nit a casa ho veig díficil però bno... què t'anava a dir? Aquests pollos són molt xul.los però per a què serveixen exactament a la boda? Es que no hi entenc d'això!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 10:13 am

Son bolis jeje, els peus son els taps. Es posen juntament amb el llibre de firmes i la gent firmará i et posara cosetes. *.-o-o.* *.-o-o.*

Feia dies que els buscavem i al final els hem trobat.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 10:20 am

miriameta ha escrit:Son bolis jeje, els peus son els taps. Es posen juntament amb el llibre de firmes i la gent firmará i et posara cosetes. *.-o-o.* *.-o-o.*

Feia dies que els buscavem i al final els hem trobat.

Aixs que m'he perdut miriameta... llibre de firmes? Què és això? Quan es dóna? Jo he anat a moltes bodes i no n'he vist mai cap!!! Aquest llibre es compra? Explica pq vaig més perduda... Áixò és nou per a mi...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 10:28 am

jejeje, tu tranquila, jo t´explico :-) a mes a mes, jo hu vaig descobrir aqui al foro, i al principi me vaig quedar com tu :-)ok:

Hi han llibres que et personalitzen la tapa amb la vostra foto i la data, o el que hi voleu posar o un dibuix, aixo es igual. I despres 100 fulles en blanc, i hu poses en algun lloc estratègic de la teva boda, i la gent hu veurá i et posara algun misatge, o te faran dibuixets, comentaris, etc. Vosaltres 2 al final del dia o quan podreu hu llegireu, i veurehu tot el que han escrit per a vosaltres i us posareu molt contents.

Llavors jo vaig veure aqui al foro que posaven aquets bolis pollo, i que quedaven molt chulos i la idea es molt original i me va agradar.

Ara adjunto la foto que vaig trobar, aixi hu veuras clar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 10:45 am

miriameta ha escrit:jejeje, tu tranquila, jo t´explico :-) a mes a mes, jo hu vaig descobrir aqui al foro, i al principi me vaig quedar com tu :-)ok:

Hi han llibres que et personalitzen la tapa amb la vostra foto i la data, o el que hi voleu posar o un dibuix, aixo es igual. I despres 100 fulles en blanc, i hu poses en algun lloc estratègic de la teva boda, i la gent hu veurá i et posara algun misatge, o te faran dibuixets, comentaris, etc. Vosaltres 2 al final del dia o quan podreu hu llegireu, i veurehu tot el que han escrit per a vosaltres i us posareu molt contents.

Llavors jo vaig veure aqui al foro que posaven aquets bolis pollo, i que quedaven molt chulos i la idea es molt original i me va agradar.

Ara adjunto la foto que vaig trobar, aixi hu veuras clar.

gENIAL!! ara mateix t'agafo la idea... queda suuuuper bé!!! Idea captada... jo si puc también ho faré... els llibres on es poden comprar?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 10:52 am

A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.

Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 11:07 am

miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.

Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.

Molt requetebé!!! Ho miraré ara mateix!!! Gràcies wuapa... ja ens aniràs contant!!! :-)) :-)) M'agrada molt la idea eh!!! Ei que ens deixaràs venir-te a veure aquell dia?És que ahir hi pensava com que serà dins el restaurant i no a l'ajuntament o a una esglèsia que hi pot anar tothom, serà una mica més díficil no? No sé... :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 11:14 am

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.

Molt requetebé!!! Ho miraré ara mateix!!! Gràcies wuapa... ja ens aniràs contant!!! :-)) :-)) M'agrada molt la idea eh!!! Ei que ens deixaràs venir-te a veure aquell dia?És que ahir hi pensava com que serà dins el restaurant i no a l'ajuntament o a una esglèsia que hi pot anar tothom, serà una mica més díficil no? No sé... :o-o:

No será pas dificil, jo vui que vingueu, m´heu de veure. Les meves fantàstiques hauran d´estar amb mi. Com es la meva boda, jo podre dir que us deixin passar. No us hu podra impedir ningu. Hu dic en serio eh wapa!! :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 12:07 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

No será pas dificil, jo vui que vingueu, m´heu de veure. Les meves fantàstiques hauran d´estar amb mi. Com es la meva boda, jo podre dir que us deixin passar. No us hu podra impedir ningu. Hu dic en serio eh wapa!! :-)ok:

Gràcies wuapa!!! M'encantarà veure't!!!! com jo totes les altres... !!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 1:18 pm

lluneta29 ha escrit:Gràcies wuapa!!! M'encantarà veure't!!!! com jo totes les altres... !!! >.-<: >.-<: >.-<:

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:

Wapa vaig a dinar i a estudiar. Cuidat moltissim!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:24 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Gràcies wuapa!!! M'encantarà veure't!!!! com jo totes les altres... !!! >.-<: >.-<: >.-<:

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:

Wapa vaig a dinar i a estudiar. Cuidat moltissim!!!!!!

Tu també!!! Estudia ja que jo no ho faig... a mitja setmana recorda'm que et diré quins llibres m'has de portar ok? Si pots clar... D'acord?? Petons!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants