que us he deixat abandonades aquest mati!!!
ei el de les receptes en word està de conya!
Autor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:28 pm

Autor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:37 pm
ise ha escrit:wola noies!!!
ei el de les receptes en word està de conya!![]()
a la nit que em conectaré amb el portatil ja en passaré algunes.

Autor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:43 pm

Autor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:45 pm
ise ha escrit:pobreta...doncs jo m'he menjat un entrepà de llangonissa i formatge! jejeje
Ja tinc l'alta però no m'ha donat cap paper... o sigui que si em paren els mossos els he d'explicar la meva vida! jejeje

Autor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:47 pm

Autor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:49 pm
ise ha escrit:clar, pq al carnet posa que jo porto ulleres i ara ja no en porto...i el que em va operar m'havia de fer un paper confirman que hi vec a la perfecció sense ulleres ni lentilles! O sigui que per no haver d'explicar la vida porto unes ulleres velles a la guantera del cotxe!

Autor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:52 pm

Autor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:56 pm
ise ha escrit:Doncs en teoria hauries de portar unes ulleres al cotxe...pero potser si vas fer les proves mèdiques amb les lentilles i no s'hi van fixar o no vas dir res, doncs al carnet no deu constar![]()
Ja ha passat un dia i queda un menys pel sopar. X cert, què fem reservem taula o què? A veure divendres no hi ha massa gent però si volem que tot stigui preparadet i tal millor fer-ho!!! Som 5 io? Si voleu dijous hi truquem... no sé ja em direu algo... adeuuuuuuuuuu!!!!

Autor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:59 pm

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 5:45 pm

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:48 pm

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:54 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:lluneta29 ha escrit:Gràcies wuapa!!! M'encantarà veure't!!!! com jo totes les altres... !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wapa vaig a dinar i a estudiar. Cuidat moltissim!!!!!!
Tu també!!! Estudia ja que jo no ho faig... a mitja setmana recorda'm que et diré quins llibres m'has de portar ok? Si pots clar... D'acord?? Petons!!!!![]()
![]()

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 5:54 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar...pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??
Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Gemma!!!!! que bé que vinguis al sopar, aixi ens coneixeremmmmmmmm.....
Ja queda menos pel soparet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic super d'acord amb això de les receptes pq jo no sé mai que fer! M'he d'apuntar les que hem vas dir ise!!! Jo si voleu us passo la recepta del rissotto amb bolets. La salsa aquella del roquefort l'he de fer encara, però el roquefort que utilitzes también és del mercadona?? ES que t'ho vaig preguntar l'altre dia i no sé si em vas respondre!!! Tinc ganes de provar-ho, on vas dir que es podia posar aquesta salsa? Arrosos, carn, i què més? Pasta potser? ÉS que amb tantes pàgines escrites qualsevol ho troba!!! jejeje Volem receptes!!! ueueeeeee!!!!![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:55 pm
ise ha escrit:wola noies!!!
ei el de les receptes en word està de conya!![]()
a la nit que em conectaré amb el portatil ja en passaré algunes.
ens has deixat soletes!!!!

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:07 pm
miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.
Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:09 pm
miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.
Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 6:10 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.
Miriameta, aixo del llibre de firmes també ho habia pensat, pero no sabia on podia conseguir-ho. I voleu dir que en una copisteria si tu portes el montatge no t'ho farien?

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:16 pm

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 6:22 pm
cuca lleida ha escrit:ahh! pos potser si que sortiria molt molt car, no?
no se tot es preguntar...i sino jo crec que a la fira dels nuvis hi haura algo,no??
escolta wapa on els heu comprat els bolis?? son una xulada!!!!
feie de temps que els buscava!!!!!!