NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:28 pm

wola noies!!!

que us he deixat abandonades aquest mati!!!

ei el de les receptes en word està de conya! :-)ok: :-)ok: a la nit que em conectaré amb el portatil ja en passaré algunes. :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:37 pm

ise ha escrit:wola noies!!!

ei el de les receptes en word està de conya! :-)ok: :-)ok: a la nit que em conectaré amb el portatil ja en passaré algunes. :-)ok:

Eiiiiiiii ja has tornat!!!!!!!!!!!!!! Com ha anat??? T'ha agradat lo de les receptes?? Jo demà también en portaré alguna en word ok? A veure si entre totes podem fer bons plats per cuinar... a mi avui arròs bullit i aquarius per no deshidratar-me :-( :-(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:43 pm

pobreta...doncs jo m'he menjat un entrepà de llangonissa i formatge! jejeje

Ja tinc l'alta però no m'ha donat cap paper... o sigui que si em paren els mossos els he d'explicar la meva vida! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:45 pm

ise ha escrit:pobreta...doncs jo m'he menjat un entrepà de llangonissa i formatge! jejeje

Ja tinc l'alta però no m'ha donat cap paper... o sigui que si em paren els mossos els he d'explicar la meva vida! jejeje

Com l'alta ara no ho entenc? L'alta de la operació oi? Pq els hi has d'explicar als mossos , que no portes ulleres??? :-/ :-/
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:47 pm

clar, pq al carnet posa que jo porto ulleres i ara ja no en porto...i el que em va operar m'havia de fer un paper confirman que hi vec a la perfecció sense ulleres ni lentilles! O sigui que per no haver d'explicar la vida porto unes ulleres velles a la guantera del cotxe!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:49 pm

ise ha escrit:clar, pq al carnet posa que jo porto ulleres i ara ja no en porto...i el que em va operar m'havia de fer un paper confirman que hi vec a la perfecció sense ulleres ni lentilles! O sigui que per no haver d'explicar la vida porto unes ulleres velles a la guantera del cotxe!

Ben fet! Però no ho sabia... i jo què porto lentilles què hauria de dir? No m'he fixat si fica algo al carnet... però quan me'l vaig treure ja en portava però a la foto portava lentilles... aix... mai m'han dit res x això i m'han parat vegades x bufar eh...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:52 pm

Doncs en teoria hauries de portar unes ulleres al cotxe...pero potser si vas fer les proves mèdiques amb les lentilles i no s'hi van fixar o no vas dir res, doncs al carnet no deu constar :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:56 pm

ise ha escrit:Doncs en teoria hauries de portar unes ulleres al cotxe...pero potser si vas fer les proves mèdiques amb les lentilles i no s'hi van fixar o no vas dir res, doncs al carnet no deu constar :-/ :-/

Ja ho miraré!!! Em vaig despedint tia que ja es va fent l'hora! Parlem demà... petons a totes!!!!!!!!!!!!!! Gràcies per preocupar-vos per mi!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Ja ha passat un dia i queda un menys pel sopar. X cert, què fem reservem taula o què? A veure divendres no hi ha massa gent però si volem que tot stigui preparadet i tal millor fer-ho!!! Som 5 io? Si voleu dijous hi truquem... no sé ja em direu algo... adeuuuuuuuuuu!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 13, 2008 1:58 pm

fins demà guapíssima!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 13, 2008 1:59 pm

Petonetssssssssssssssssssss!! Son les 3!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 5:45 pm

ei wapetonesª!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja estic aki jejejeje!!! akest divendres sopar!!!!!!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
vaig a posarme al dia de tot el que heu xerrat, jejeje i ara mateix torno.
muaks
:-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:48 pm

Ja soc aqui.... amb un mal de cap horrible...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:54 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Gràcies wuapa!!! M'encantarà veure't!!!! com jo totes les altres... !!! >.-<: >.-<: >.-<:

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:

Wapa vaig a dinar i a estudiar. Cuidat moltissim!!!!!!

Tu també!!! Estudia ja que jo no ho faig... a mitja setmana recorda'm que et diré quins llibres m'has de portar ok? Si pots clar... D'acord?? Petons!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Perfecte wapa,ja mu diras :-) millorat molt!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 5:54 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:ei wapes, ja heu probat la recepta?? esta bonissima!!
per cert Ise m'has de passar alguna de les que vas penjar... :hmm:: pq aixi podre variar una miketona a casa....gracies wapa
Podriem passar-nos receptes (una, la que mes ens agradi) fem una mika de intercanvi culinari,que us sembla??

Miriameta, gracies per recortarte de mi, cuidat tu tambe bonica qe hem de estar bé totes pel divendres!!!!!!!!!!!!!! jejj
Gemma!!!!! que bé que vinguis al sopar, aixi ens coneixeremmmmmmmm.....
Ja queda menos pel soparet. :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Estic super d'acord amb això de les receptes pq jo no sé mai que fer! M'he d'apuntar les que hem vas dir ise!!! Jo si voleu us passo la recepta del rissotto amb bolets. La salsa aquella del roquefort l'he de fer encara, però el roquefort que utilitzes también és del mercadona?? ES que t'ho vaig preguntar l'altre dia i no sé si em vas respondre!!! Tinc ganes de provar-ho, on vas dir que es podia posar aquesta salsa? Arrosos, carn, i què més? Pasta potser? ÉS que amb tantes pàgines escrites qualsevol ho troba!!! jejeje Volem receptes!!! ueueeeeee!!!! :-///: :-///: :-///:

ei lluneta, ho sento per si no vaig contestarte. El roquefort que hi ha al mercadona no me agrada gaire i el compro al Plus o al Sympli . És de la marca Societe i el plastic es de color verd. Se pot posar :
arros, carn, pasta...i on tu vulguis tot es questio de probar (ara que amb el peix no crec que lligui gaire, jeje) :-)ok: i perdona per no contestar
Xcert gracies , ja tic molt millor
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 5:55 pm

ise ha escrit:wola noies!!!

Si :-( ens has deixat soletes!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:07 pm

miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.

Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.

Miriameta, aixo del llibre de firmes també ho habia pensat, pero no sabia on podia conseguir-ho. I voleu dir que en una copisteria si tu portes el montatge no t'ho farien?
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:09 pm

miriameta ha escrit:A la pagina www.mibodaeninternet.com hi han molts models, incuint el de la foto d´abans. Tambe hi ha un on pots ficar la vostra foto. Valen 20 euros i el de la foto 22. Mes els gastos d´enviament.

Però jo he fet un montatge i vui que sigui la tapa del nostre llibre de firmes i ara estic mirant a fotoprix i algunes pàgines d´aquestes que tinc per aqui a veure si es pot fer i surtir mes barat. Ja us contare.

Miriameta, aixo del llibre de firmes també ho habia pensat, pero no sabia on podia conseguir-ho. I voleu dir que en una copisteria si tu portes el montatge no t'ho farien?
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 6:10 pm

cuca lleida ha escrit:

Fert´ho si que tu farien potser.. però el preu ja no se quin serie jejejje
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 6:16 pm

ahh! pos potser si que sortiria molt molt car, no?
no se tot es preguntar... :-/ i sino jo crec que a la fira dels nuvis hi haura algo,no??
escolta wapa on els heu comprat els bolis?? son una xulada!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 6:22 pm

cuca lleida ha escrit:ahh! pos potser si que sortiria molt molt car, no?
no se tot es preguntar... :-/ i sino jo crec que a la fira dels nuvis hi haura algo,no??
escolta wapa on els heu comprat els bolis?? son una xulada!!!!

A una botiga del costat de plaça urquinaona de bcn *.-o-o.* feie de temps que els buscava!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent