Fins demà guapes!!!

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:21 pm

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:23 pm

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:24 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:ise ha escrit:miriameta ha escrit:hi ha alguna recepta pel maldecap?
A veure si us en poso dema una de meva.
Ibuprofeno cada 6 hores!!! jejeje
Venga va, que totes hem de ficar receptes!!!
pues ja fa 2 hores que me ne pres un i res de res...
saps miriameta el que tambe va super be pel mal de cap (pero me sap greu dirtho si estas sense el nene)....que me segueixes per on vaig![]()
Piensa mal y acertaras!

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:25 pm
ise ha escrit:ei noies us he de deixar!!!
Fins demà guapes!!!![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:28 pm
cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()
I Miriameta a tu tambe te aniria be descansar una miketa ...ho dic pel mal de cap.
jo ara us intentare penjar la recepta.

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:48 pm

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:52 pm
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()
I Miriameta a tu tambe te aniria be descansar una miketa ...ho dic pel mal de cap.
Jo crec que pateixo de migranya pq maldecaps no son tan forts i sen van amb pastilles...
Ara he desperar a que mamare faci elsopar... avui li toque.. i despres a dormir..

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:52 pm
cuca lleida ha escrit:A VEURE SI ME SURT LO DEL WORD
ja me direu si se veu o no.
de fet.. men vaig a estirar al llit una estona.

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:54 pm
mmmmmuuuuuuaaaaaks i descansa, Dema sera un altre dia.

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:54 pm
cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()
Jo crec que pateixo de migranya pq maldecaps no son tan forts i sen van amb pastilles...
Ara he desperar a que mamare faci elsopar... avui li toque.. i despres a dormir..

Autor: miriameta » dl. oct. 13, 2008 8:55 pm
cuca lleida ha escrit::-()-)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmmmmuuuuuuaaaaaks i descansa, Dema sera un altre dia.
Que tinguis "dulces sueños" i un BON DIMARTS!

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 8:56 pm
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()
pues si vols creurem, mes val que t'estirirs al sofa o al llit a les fosques per esperar l'hora de sopar i despres de seguida a momir!
Escolta que tambe tens nauseas?? I te fa mal el cap en un lloc molt localitzat?[/quote]
si... tinc gana pero no menjaria, nausees i malestar i un bum bum a la part de les siens.... per aixo vaig a estirarme mentres no ve la mama...

Autor: cuca lleida » dl. oct. 13, 2008 9:17 pm

Autor: ise » dt. oct. 14, 2008 7:31 am

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 9:05 am
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 9:07 am
cuca lleida ha escrit:QUE PASSEU TOTES UN MOL BON DIMARTS!!!!
per cert lluneta espero que dema (dimarts) te trobis millor![]()
![]()
![]()
Miriameta que tal lo mal de cap? cuidat també!!!
Ise Gemma vosaltres no caigueu, eh??
pel divendres hem d'estar totes FENOMENAL!ª!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MUAKS
Ja vuràs!!!!
Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 9:08 am
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:Bno ise wapa fins dema!!! molt bona nit.![]()
pues si vols creurem, mes val que t'estirirs al sofa o al llit a les fosques per esperar l'hora de sopar i despres de seguida a momir!
Escolta que tambe tens nauseas?? I te fa mal el cap en un lloc molt localitzat?[/quote]
si... tinc gana pero no menjaria, nausees i malestar i un bum bum a la part de les siens.... per aixo vaig a estirarme mentres no ve la mama...

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 9:11 am
cuca lleida ha escrit:A VEURE SI ME SURT LO DEL WORD
ja me direu si se veu o no.

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 9:15 am
miriameta ha escrit:cuca lleida ha escrit:miriameta ha escrit:ise ha escrit:miriameta ha escrit:hi ha alguna recepta pel maldecap?
A veure si us en poso dema una de meva.
Ibuprofeno cada 6 hores!!! jejeje
Venga va, que totes hem de ficar receptes!!!
pues ja fa 2 hores que me ne pres un i res de res...
saps miriameta el que tambe va super be pel mal de cap (pero me sap greu dirtho si estas sense el nene)....que me segueixes per on vaig![]()
Piensa mal y acertaras!
:o jejeje llàstima que no estigui aqui amb mi entre setmana :( pero va be saberhu Ise gràcies, bona recepta aquestaun remei ben natural!!!!
Si que et segueixo si... aixo de pensar malament... no se perque pero a tothom li surt be![]()
![]()
Algu vol venir a la disco amb mi?? al meu cap ni ha una gratis...
I els mals de caps se'n aniràn més aviat o ja directament no en tindràs!! Pel divendres totes recuperades eh!!!