Es verdad q todas las parejas se pelean antes de la boda?

Preguntes a les ja casades.

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 8:18 am

marxo demà i torno divendres a la nit molt tard :-(
després cap de setmana, l'altre setmana escrituro el pis...biennnnnnnnn >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
i l'altre q és la q em caso, he de donar un curs de doctorat :-/
ja ja, i els nervis no venen :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 8:26 am

BON DIA WAPES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
COM HA ANAT EL CAP DE SETMANA???????????
PEKE_RUBI
:: núvia d'or

Entrades: 3583
Membre des de: dj. maig 11, 2006 5:48 pm

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. juny 12, 2006 9:53 am

Wola!!! Molt be Ari de farra en farra.... :-) :-)

Maromilla m'encanta el pentinat estàs super maca. :-()-)

Tgi jo no havia vist les aliances i són super originals >.-<: Titi, que et queda res eh??
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 9:54 am

18 dies!!!!!!!! i ara demà cap a madrid!!!!!!!!! ja ja, i jo tant traqnuila!
estic més nerviosa per la fimra de la hipoteca q no pel casament :-(
gràcies ruth!!!!! :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 9:57 am

ruth!!! com que de farra en farra??? i no ens has avisat??? :-( :-(
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 10:06 am

això això...de farra en farra??? :-))
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 11:37 am

Irina tranquil.la q és més complicat casar-te q firmar l'escriptura (jo estava histèrica también), ara estàs a la recta final! nena et trobarem a faltar aquests dies q estàs a Madrid.
Gràcies Ruth pels teus comentaris!! jejeje, em poso vermella :-)) ah! l'altre dia vaig mirar de nou el teu ram i ara dubto molt, potser l'agafo com el teu, volia un molt semblant però de cales però clar sempre havia volgut roses i uf! tinc un lio!! ja us informaré quin agafo :-)ok: :-)ok:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 11:44 am

ja ja, agafis el q agafis aniras guapissima! =0-0-)
potser m'enduc el portatil per fer feina, i si l'hotel te adsl, doncs em conectare una estona per la nit!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 12:01 pm

Ahhhh vale!! sino divendres t'informem de tot el q hagi passat no et preocupis jejejejeje >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Ruth_2006 » dl. juny 12, 2006 2:20 pm

I también la setmana vinent tens la prova del vestit >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i et podré conèixer, oe oe oe :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Que vaig molt bé por los madriles :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Doncs si de farra... tú el divendres era el cumple del meu millor amic i la seva dona li havia organitzar una festa sorpresa :-)) :-)) :-)) :-)) vàrem arribar a ksa a les 6 de matí i no haviem sortit de casa seva :-) :-) :-) :-) :-) :-) fiestuki i cachondeo a la terrassa >.-<: >.-<: >.-<:

Dissabte 2a revisión de l'album... espero que m'el donin abans d'agost :-/ :-/ :-/ :-/ sino els mataré :--( :--( :--( :--(

I diumenge va ser l'aniversari de la vane, quin fart de riure vaig preparar un dinar guai i l'altre parella que también li van donar nuvis van portar un pastís amb la foto del casament d'ells i jo a més habia comprat una parella de nuvis... i vam posar la canço d'alegria que va posar ella también al pastís al seu casament i li vàrem treure el pastís amb una espelma que era un 1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Li va fer molta ilu... després amagades la meva amiga i jo li vàrem treure els nuvis :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) ens ho vem passar de conya!!
Ruth_2006
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13005
Membre des de: dt. abr. 05, 2005 1:49 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 2:24 pm

QUE GUAY RUTH!!!
A MI M'HA ANAT BE EL CAP DE SETMANA, HE COMPRAT: UN HOME CINEMA, EL MOBLE DEL LAVABO I HEM MIRAT ELS PARKETS...
NO TA MAL!!! :-)ok:
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 2:26 pm

Aprofita peke q ara pots anar amb calma! jajaja, jo ara vaig de cul!
Ostres Ruth quina festa!!! això està bé, a disfrutar!! jo no paro, haig de fer moltíssimes coses i no sé si tindré temps! però feliç q és el més important :-)) :-))
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 2:29 pm

SI, MENTRE NO S'ACABIN ELS EUROS ANIREM FENT... TINC UNES GANES DE VEURE EL PIS ACABADET...
ESTIC UNA MICA CANSADA DE TANTA POLS I TANTES EINES PEL MIG... :--(
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 2:43 pm

Nosaltres encara ho tenim ple d'eines i mira el q queda x la boda :-( tranquil.la q el parket ho posen ràpid, a mi el meu pare me'l va posar en menys d'una setmana anant només per les tardes així q bé.
Jo tinc ganes de tenir ja les cortines! mira quina xorrada però tinc moltes ganes jajajaj
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 2:46 pm

NO ÉS CAP XORRADA!!!!!! VESTEIXEN MOLT LES CORTINES... CANVIARA MOLTISIM EL PIS..
QUE GUAY!! JO ESPERO QUE DESPRES DE L'ESTIU JA HAGI CANVIAT CONSIDERABLEMENT L'ASPECTE... MES Q RES, PQ ENS L'HA DE TAXAR PER DEMANAR MES € PER ALS MOBLES....
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 4:30 pm

Ja estàn en marxa, clar q a mes i mig de la boda no queda molt x acabar, bé comprar el rebedor, làmpares i poca cosa més, faltem nosaltres 2 vivint allà, queda ben poc!! quines ganes!!!!
Nosaltres potser también demanem apliació per comprar el cotxe >.-<: >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: PEKE_RUBI » dl. juny 12, 2006 4:34 pm

MOLT IMPORTANT LA FALTA DE VOSALTRES DOS VIVINT ALLA... EM PENSO Q AIXO NO HO TENIA ANOTAT A LA LLISTA DE "COSES PENDENTS DEL PIS" JAJAJA
PEKE_RUBI

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 5:05 pm

Jajajaja, clar pq vols un pis montat sense habitants.... :hmm:: així q haurem d'anar a viure!!! jijiji se me'n va la pilota, ho sé!!! >.-<: >.-<:
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. juny 12, 2006 5:06 pm

nenes!!!!! si q escriviu!!!!!!! ja he tornat del curs d'ulls, ha anat de conya :-)
Ruth!! oeeeeeeee oeeeeeeee, q ens coneixerem! vindra la nneta, q tambe vol un vestit morilee! li diré a la vane q em faci un descompte, ja ja ja aj :-) >.-<: >.-<: per fi et coneixeré :-))
No us agobieu pel pis!!!!!!!!!!! q, il·lusionades no??? és q fa una il·lusió brutal anar a viure amb el novio...o marit :-)) :-()-)
Visitant

EntradaAutor: martamario » dl. juny 12, 2006 7:54 pm

Tgi seguramente llegare tarde, pero bueno que lo pases lo mejor posible en Madrid por que con trabajo supongo que no se puede disfrutar demasiado, pero bueno aprovecha. Los anillos muy chulos, de verdad.

Maromilla al final tuviste fin de en el campo con la family no? Seguro que al final no fue tan mal como creias jaja
martamario
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 642
Membre des de: dt. feb. 21, 2006 9:11 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Consultes

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants