Autor: ise » dt. oct. 14, 2008 1:49 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 1:52 pm
ise ha escrit:La veritat que jo no se quina cara hagués ficat...em regala això l'Enric i em sembla que li foto pel cap!!! Coi si ja visquessiu junts o algo i us fes falta dius mira te un pase, però com a regal d'aniversari, no!!!!! però si ha anat millorant... jo ahir l'hi vaig regalar una bata per anar per casa!!!![]()

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 3:16 pm
ise ha escrit:ei que hi ha pensat avui al mati el Jordi???

Autor: ise » dt. oct. 14, 2008 3:20 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 3:25 pm
ise ha escrit:Bueno, doncs a veure que l'hi diuen avui!!! que els hi digui que vol posar l'imagenio i amb dos dies tindràs línia de telefon!!! és acollonant el ràpid que van quan volen!!![]()

Autor: ise » dt. oct. 14, 2008 3:28 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 3:31 pm
ise ha escrit:paciencia i guerrera amb els de telefonica!!!
Si vols et deixo el meu pis la setmana que estem de creuer, així tens internet!!! jejejej![]()
![]()
però al pas que anem... m'ha dit el jordi que ara hi trucava... no sé pq también tenia son i em sona que es quedarà dormit! 

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 3:49 pm
ise ha escrit:tot pot ser...jejejeje.Ja m'informaràs!!!
![]()
![]()

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 4:31 pm
Aquets homes... a vegades no saps que els hi faries pero no podem viure sense ells!!! 

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 4:33 pm
miriameta ha escrit:A mi el primer regal que em va fer va ser una colonia.
Però una aspiradora.... això vol dir que no en sabie gaire de noies jejejeAquets homes... a vegades no saps que els hi faries pero no podem viure sense ells!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 4:46 pm
lluneta29 ha escrit:miriameta ha escrit:A mi el primer regal que em va fer va ser una colonia.
Però una aspiradora.... això vol dir que no en sabie gaire de noies jejejeAquets homes... a vegades no saps que els hi faries pero no podem viure sense ells!!!
Sip!!! I ells sense nosaltres clar!!!

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 5:26 pm

Autor: ise » dt. oct. 14, 2008 5:26 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 5:56 pm
lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:aquest postre també és dels preferits de l'Enric! jejeje i és facilissim de fer!
Ja veuràs que en un no res estaràs comodíssima al sopar!!!
si , abans de que portin el primer plat segur!!! pq sou totes molt majes, (encara que quedi pijo de dir) pero es veritat a mes si no me trobes comode aki al foro no aniria al sopar (amb tota la sinceritat del mon us ho dic)
Sou unes MEGACRACKS!!! WAPESSSSSSSSSSS!!!!
de veritat que m'heu fet sentir com una mes de vosaltres i aixi me sento.![]()
![]()
![]()
mmmuuuaaaakssss
Totes estem com tú!!!!!!!!!!!!!!!!! Estem fent un grup molt majo i espero que duri moooooooooolt!!!!!![]()
![]()
Som un bon grup!!!!!!
![]()
Sempre ho diré m'alegro molt de haver-us trobat a totes!!!! Compi de dia, a tu també... és guai que ens casem el mateix dia ja t'ho vaig dir i l'altre dia li deia al jordi i em diu pos quedem aquell dia i ens fem una foto els 4 a l'eix comercial!! Pos staria super guai!!! Jo firmo!
![]()

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 6:03 pm
)
que bonic, eh?