Trusketa ha escrit:Ja ja ja ja ja ja, no no, el tipus el tinc normal, tirando a cos de pera (las caderas que Dios me ha dao ...), però m'agraden molt més els vestits amb caiguda, tipus "romano", xq tant amplots em veig molt gran !!! ja ja.
Però la meva cunyada, que es va casar fa tres mesos, va agafar el model de Pronovias Hechizo, que també és molt macu i és més del teu estil.
De Casajuana estan bé? És que no tinc masses bones referències ....., aisss, que fins que no tingui el vestit escollit, no estaré tranquila.
Sabeu si ma germana de 15 anys pot ser testimoni meva? O com es menor no es pot ???
AH i pel tema papers per l'Esglèsia: si l'expedient matrimonial caduca als 6 mesos (és aixi?), jo com em caso al juliol, ho haig de tramitar al Gener, no?
QUINA ENVEJAAAAA, JO VULL FER AIXÒ QUE TENIU TOTES AMB ELS DIES QUE US QUEDA PER LA BODA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno, nosaltres tenim la sort que tant els meus pares com els meus sogres ens ajuden amb el tema banquet, pero la resta es tot butxaca nostra... i sembla que tingui un forat ben gros!!
El vestit me'l paguen ma mare i la meva iaia (soc filla unica i a mes l'unica neta dona... aixi que...
)
Doncs si, els papers caduquen als 6 mesos, jo ara al novembre començare a moure els meus... perque estic batejada a Galicia i clar, entre el ho demanen, que ho porten i tal, no vull anar de cul...
Doncs aixo de la teva germana no ho se, la veritat, els meus son tots majors d'edat... demana-ho al mossen, suposo que ell t'ho dira...
Per cert, ja estas apuntada a la primera pagina del post!! som unes quantes eh?