despres si puc me conecto!
wapes molts muaks!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 6:04 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 7:20 pm
cuca lleida ha escrit:lluneta29 ha escrit:cuca lleida ha escrit:ise ha escrit:aquest postre també és dels preferits de l'Enric! jejeje i és facilissim de fer!
Ja veuràs que en un no res estaràs comodíssima al sopar!!!
si , abans de que portin el primer plat segur!!! pq sou totes molt majes, (encara que quedi pijo de dir) pero es veritat a mes si no me trobes comode aki al foro no aniria al sopar (amb tota la sinceritat del mon us ho dic)
Sou unes MEGACRACKS!!! WAPESSSSSSSSSSS!!!!
de veritat que m'heu fet sentir com una mes de vosaltres i aixi me sento.![]()
![]()
![]()
mmmuuuaaaakssss
Totes estem com tú!!!!!!!!!!!!!!!!! Estem fent un grup molt majo i espero que duri moooooooooolt!!!!!![]()
![]()
Som un bon grup!!!!!!
![]()
Sempre ho diré m'alegro molt de haver-us trobat a totes!!!! Compi de dia, a tu també... és guai que ens casem el mateix dia ja t'ho vaig dir i l'altre dia li deia al jordi i em diu pos quedem aquell dia i ens fem una foto els 4 a l'eix comercial!! Pos staria super guai!!! Jo firmo!
![]()
eii wapa!!!
m'ha agradat aixo del eix comercial i la foto...i el meu nino diu que si, que ns podriem fer una els 4.
jejeejejeje que xuli!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 7:22 pm
cuca lleida ha escrit:hola wapes!!
el meu nino tambe diu que estic enganxada al foro (pero com per no estar-ho...sou fenomenals, fantastiques, maravelloses...etc![]()
![]()
![]()
)
Gracies per les receptes!!!!
Tema anell: NO el tinc encara. En tinc un de quan ens vem venir a viure junts i me'l va regalar el nadal abans ..no se que pasara...espero que no trigui gaire ...jejej pq ma fa ilu ensenyar l'anell de PROMESA jejeje![]()
que bonic, eh?
En tema regals ell si que l'encerta, a la que li costa es a mi. Ell es molt detallista i de seguida enganxa les coses i les recorda...i normalment sempre me les ha encertat. jo no! soc un desastrillo!!!!![]()
![]()
Igualment, haig de dir en defensa propia que ell lo que vol s'ho compra (si pot ser..)i jo no...ho dic pero no m'ho compro.
muakis
jejeje... jo también hi estik d'enganxada i el jordi n'està fins als mísmíiiiisims de que li parli del foro, que si el foro allí que mira que han dit... entre això i la boda no sé com no m'engega!!! A veure si aquests maridins ens regalen els anells cuca!! A veure si hi pensen... el meu més indirectes no li poden caure!!! 
Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 7:23 pm
cuca lleida ha escrit:marxo a l'unipreus...
despres si puc me conecto!
wapes molts muaks!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 7:29 pm

Autor: lluneta29 » dt. oct. 14, 2008 7:30 pm
miriameta ha escrit:Lluneta wapa????
oh!!!! estas aqui??? jejejej que guay!!!!
Hola cuca!!!!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 7:34 pm
les fantàstiques foroadictes, que esperen un super sopar!!!!!!!!!!!!!!!!!! i fiestuki!!!

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 7:47 pm
lluneta29 ha escrit:Ei noietes!! foroadictes... marxooooooo fins demà!!!![]()

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 8:24 pm
Encar no tenim res clar...pq la catedral es molt gran per tant poqueta gent.... no se no se

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 8:30 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 8:40 pm
miriameta ha escrit:hola cuca!! ja quede menys sisisisisisisi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 8:41 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 8:44 pm

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 8:49 pm

Autor: cuca lleida » dt. oct. 14, 2008 8:57 pm

Autor: miriameta » dt. oct. 14, 2008 9:08 pm
jejeje no mel penso perdre no!!!

Autor: lanoelieta » dt. oct. 14, 2008 9:48 pm

Autor: lanoelieta » dt. oct. 14, 2008 10:02 pm