VILA VALLBONA 2009!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: dym » dt. oct. 14, 2008 3:25 pm

Trusketa ha escrit:Ja ja ja ja ja ja, no no, el tipus el tinc normal, tirando a cos de pera (las caderas que Dios me ha dao ...), però m'agraden molt més els vestits amb caiguda, tipus "romano", xq tant amplots em veig molt gran !!! ja ja.

Però la meva cunyada, que es va casar fa tres mesos, va agafar el model de Pronovias Hechizo, que també és molt macu i és més del teu estil.

De Casajuana estan bé? És que no tinc masses bones referències ....., aisss, que fins que no tingui el vestit escollit, no estaré tranquila.

Sabeu si ma germana de 15 anys pot ser testimoni meva? O com es menor no es pot ???
AH i pel tema papers per l'Esglèsia: si l'expedient matrimonial caduca als 6 mesos (és aixi?), jo com em caso al juliol, ho haig de tramitar al Gener, no?

QUINA ENVEJAAAAA, JO VULL FER AIXÒ QUE TENIU TOTES AMB ELS DIES QUE US QUEDA PER LA BODA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(

Bueno, nosaltres tenim la sort que tant els meus pares com els meus sogres ens ajuden amb el tema banquet, pero la resta es tot butxaca nostra... i sembla que tingui un forat ben gros!! :-(

El vestit me'l paguen ma mare i la meva iaia (soc filla unica i a mes l'unica neta dona... aixi que... :-)) )

Doncs si, els papers caduquen als 6 mesos, jo ara al novembre començare a moure els meus... perque estic batejada a Galicia i clar, entre el ho demanen, que ho porten i tal, no vull anar de cul... :-(

Doncs aixo de la teva germana no ho se, la veritat, els meus son tots majors d'edat... demana-ho al mossen, suposo que ell t'ho dira... :-)ok:

Per cert, ja estas apuntada a la primera pagina del post!! som unes quantes eh? >.-<: >.-<:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 14, 2008 3:36 pm

Doncs si vols ja pots possar que em caso a les 13:30h. i que el viatge de noces serà a Thailandia: Bangok + Koh Samiu :-///:

Je je je je

He perdut el telf. del mossen.
Suposu que acabaré trucant a l'Eduard xq me'l torni a donar, però em fa una vergonya ..... je je

Saps tu si a l'Esglèsia del Roser es pot escollir la musica de l'entrada del novi, la de la novia i la de l'entrega d'anells? O saps com va?

El protocol no me'l sé gaire, jejejejeje, i l'Albert em deixa tota la organització a mi, xq a ell li entra el pànic. Ja et dic jo que un mes abans de la boda estarà nerviós perdut! jejejeje :-><_:::-)
Trusketa
:: núvia de bronze

Entrades: 1765
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 11:03 am
Ubicació: Barri d'Horta (BCN)

EntradaAutor: dym » dt. oct. 14, 2008 3:43 pm

Doncs si no recordo malament, algu del post, em sembla que Mogogo va dir que havia parlat amb el mossen i li havia dit que lo normal son 4 cançons: entrada nuvi, entrada nuvia, moment anell i sortida nuvis... :hmm::

Doncs t' actualitzo!!! :-)ok:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 14, 2008 4:03 pm

I saps on mirar?

On són les tipiques: Ave Maria, Marxa nupcial .....

Jo l'únic que vaig poder parlar amb el Mossen és pel tema de les lectures, que la meva iaia en farà una molt maca (no veas com està d'emocionada).

I entre vosaltres feu trobades?
Si és així, compteu amb mi eh ...

Imatge
Trusketa

EntradaAutor: dym » dt. oct. 14, 2008 4:11 pm

Uix, pel foro corren varis post amb musiques, a veure si puc i les busco i et poso el link, ok?

si, les tipiques son la marxa nupcial (entrada nuvia), canon de pachebel (anells), ave maria (lectures), etc...

Nosaltres les tenim gairebe triades:

- Entrada nuvi: alguna del Divo

- Entrada nuvia: Ave Maria d'Andrea Bocelli, mira no m'agrada la marxa nupcial per a mi.. :-/ i m'encanta aquesta canço =0-0-) =0-0-)

- Anells: Canon

- Sortida: Con te partiro, d'Andrea Bocelli + Luciano Pavarotti...

Que et semblen? :-))

Encara no hem fet quedada vila, a veure si podem fer-la aviat!! >.-<:

Be, guapi, et deixo que plego ja... Fins dema!!! un petonàs!!
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 14, 2008 4:19 pm

*.-o-o.*

Jo también tenia pensat Ave Maria per la meva entrada a l'Esglèsia.
La de Con te partiro es possa quan els nuvis es queden signant amb els testimonis o q?

Bueno, demà seguim parlant, a vore si s'enganxa més gent.

Un petonet :: orrr::
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 5:08 pm

Hola Sandra!!!!

Benvinguda!!!!

Com la Marta (Dym) ha fet una megapresentació ara em toca a mi...

Jo em dic Neus i per cert sóc de Gracia de tota la vida, el que passa es que ara estic vivint a Hospitalet desde fa 6 mesos, a quina escola vas anar?? Potser ens coneixem!!!

Jo també tinc a Wenkik de fotògraf i faig les invitacions amb ells.
El meu vestit és el Nalon de pronovies i per cert vaig anar a Berta novias (els preus són bastant econòmics) i també pots trobar preus econòmics a Vinzenz (Mpaz et donarà més informació)

El viatge no està decidit però segurament a Mexic o Costa Rica...i de moment poca cosa més...

Per cert, crec que els padrins han de ser major d´edat..

Besitos
Neus2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1415
Membre des de: dg. maig 04, 2008 4:11 pm

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 5:10 pm

dym ha escrit:Buenos dias niñas!!!

Neus, pues no, la verdad es que no me dieron nada... :-(

Se que tienen que ser bien blancos, porque el vestido lo es, pero nada mas... :-/

Dym, el vestido es blanco blanco?? el mio es marfil, creo... :-/ . El miedo que tengo es que después los zapatos no peguen con el vestido!!
Neus2009

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 5:12 pm

Sandra... Per fer la compte enrere...aqui ho explico...

viewtopic.php?t=15982&postdays=0&postorder=asc&start=340
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 14, 2008 5:20 pm

Encantada Neus!

TU i jo més o menys ens casem per les mateixes dates, eh ....

Li deia a Dym de fer una quedada per explicar-nos totes les impressions i informacions amb un bon cafetó a la mà.

Jo he viscut tota la vida a Cornellà, però fa dos anys que visc a Gràcia, jeje, i ja no ens volem moure d'aqui, estem encantats amb el barri.
Al principi estavem al carrer Topazi, al costat de Pl. del Diamant, i ara estem a Plaça Joanic, tocant amb Travessera. Estem molt contents .... >.-<:

I si, acabo de parlar amb el Mossen Rafel de Monistrol i els testimonis han de ser majors d'edat. És una llàstima, xq ma germana de 15 anys ha sortit d'una depressió molt forta i això li hagués fet il·lusió, i clar, penso que no és tan petita com per portar el coixi amb els anells .... no sé, ¿algu té alguna suggerència per vore què pot fer?

Per cert, el tema dels regalets als convidats, els feu unisex o d'homes i dones per separat? Teniu algun lloc recomenable ?

Un petonet a totes

SANDRETA
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 5:35 pm

Si!!! ens casem amb molt poca diferencia de dies!! Prometo deixarte el restaurant en condicions!!!! :-))

Sandra, jo vivia al Carrer escorial tocant la plaça Joanic... com ho trobo a faltar...encara que també estic molt contenta on visc ara amb el meu nen!!!

Amb el tema dels regalets no et puc ajudar gaire perquè jo vaig igal de perduda!!!no tenim ni idea que fer. Hem mirat per les cases tipiques que fan regals però no m´acaba de convencer res... volem anar un dia a l´IKEA i mirar si hi ha algun marc de fotos o algun detall UTIL i bonic!

Doncs a la teva germana fes-la sentir especial d´alguna forma... no se.. amb el ram, portant els anells...

SI, JO TAMBÉ VULL QUEDADA DE VILANOVIAS!!!! :-)
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 14, 2008 5:44 pm

Nena, iu què al costat estem!
Jo estic a Pi i Margall amb Escorial, i desde el meu balcó veig Pl. Joanic. Estàs a Barcelona però és un barri típic ..... nosaltres estem encantats, la veritat, ara, els pisos s'estan possant ... no vulguis saber-ho!.

Doncs si em permets que em copii, m'has donat una bona idea amb lo d'anar al IKEA i vore si hi ha algun detallet que sia més original que els que vénen ... estaria guay i a sobre m'agafaria alguna cucada pel pis, que sempre que passejo pels passadisos de la planta sòtan del IKEA, cae algo!

Bueno ........ tinc milers de preguntes més, com si coneixeu ja a tots els fotògrafs (jo avui tinc amb Grup 4) però pel que he llegit, son els pitjors .... :hmm::
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 6:49 pm

Doncs suposo que això dels fotografs es molt personal, depen del que vulguis... a mi grup4 no em van agradar gaire però hi ha una una vilanovia (malva83) que els ha agafat, suposo que depen de l´estil que vulguis!!

Ja ens explicaras que t´ha semblat!!! Has anat a Wenkik/Milex??
Neus2009

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 14, 2008 7:45 pm

Zara ha escrit:Hola guapetonas!!!!!

YA TENGO VESTIDO *.-o-o.* *.-o-o.*

Os cuento mi odisea, jejeje. Ayer por la mañana habíamos quedado en novias Crissiel de Santa Coloma de Gramanet, porque tenian de Sant Patrick y había unos en concreto que me gustaban mucho, pero yo me pensaba que tenian toda la colección y no!!! solo tienen los que a ellas les parecen que son los más bonitos. Cual fue mi sorpresa que al mirar los catalogos no había ninguno que me gustara. :-/ :-/

Me probé unos cuantos y de ellos alguno que otro me gustó pero mi cuerpo decía que no. Me maree tres veces que tuve que sentarme, darme agua e incluso me tuvieron que dar un zumo. Horroroso, tenía unas ganas de irme de allí que casi me caigo al suelo. :-/ :-/
Yo creo que ya eran malas vibraciones del sitio y que mi cuerpo me decía que no me cogiera ninguno de allí.

Bueno en fin, me fui a mi casa y me tranquilicé un poquillo, luego por la tarde nos fuimos a novias Azahara de Fabra i Puig y os juro que el seguno vestido que me prové dijimos todos "ESTE". *.-o-o.* *.-o-o.*
Es chulisimo!!! Es de Fara Sposa pero no os sabría decir cual es porque no encuentro ningun catalogo en internet.

Os explico mas o menos. Es atado al cuello, pero solo la parte delantera, la espalda hasta el sujetador es toda suelta. Es tipo a los de sant patrick estos que son ajustaditos pero no llegan a ser corte sirena. Pues de esos. Brilla que te cagas!!!!!!!

Bueno después de todo este toston, entendais que estoy super emocionada y super contenta de haberlo encontrado en el primer día que voy mirando vestidos. Encima muy bien de precio 1125 euros.

ME ENCANTA

Un besazo para todas, Noemí

Hola!! He estado indagando sobre tu vestido.. He visto 2 que se cosrresponden con tu descripción... ya me diras si es alguno de estos!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Neus2009

EntradaAutor: Zara » dt. oct. 14, 2008 10:36 pm

Neus2009 ha escrit:
Zara ha escrit:Hola guapetonas!!!!!

YA TENGO VESTIDO *.-o-o.* *.-o-o.*

Os cuento mi odisea, jejeje. Ayer por la mañana habíamos quedado en novias Crissiel de Santa Coloma de Gramanet, porque tenian de Sant Patrick y había unos en concreto que me gustaban mucho, pero yo me pensaba que tenian toda la colección y no!!! solo tienen los que a ellas les parecen que son los más bonitos. Cual fue mi sorpresa que al mirar los catalogos no había ninguno que me gustara. :-/ :-/

Me probé unos cuantos y de ellos alguno que otro me gustó pero mi cuerpo decía que no. Me maree tres veces que tuve que sentarme, darme agua e incluso me tuvieron que dar un zumo. Horroroso, tenía unas ganas de irme de allí que casi me caigo al suelo. :-/ :-/
Yo creo que ya eran malas vibraciones del sitio y que mi cuerpo me decía que no me cogiera ninguno de allí.

Bueno en fin, me fui a mi casa y me tranquilicé un poquillo, luego por la tarde nos fuimos a novias Azahara de Fabra i Puig y os juro que el seguno vestido que me prové dijimos todos "ESTE". *.-o-o.* *.-o-o.*
Es chulisimo!!! Es de Fara Sposa pero no os sabría decir cual es porque no encuentro ningun catalogo en internet.

Os explico mas o menos. Es atado al cuello, pero solo la parte delantera, la espalda hasta el sujetador es toda suelta. Es tipo a los de sant patrick estos que son ajustaditos pero no llegan a ser corte sirena. Pues de esos. Brilla que te cagas!!!!!!!

Bueno después de todo este toston, entendais que estoy super emocionada y super contenta de haberlo encontrado en el primer día que voy mirando vestidos. Encima muy bien de precio 1125 euros.

ME ENCANTA

Un besazo para todas, Noemí

Hola!! He estado indagando sobre tu vestido.. He visto 2 que se cosrresponden con tu descripción... ya me diras si es alguno de estos!!!!

Ostras que gracia!!!! Lo malo es que no es ninguna de los 2. Pero es casi identico al segundo, pero lo del cuello no es tan grueso, es mas finito por los laterales. Gracias guapa.
Imatge
Zara
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dt. ago. 26, 2008 6:17 pm

EntradaAutor: Zara » dt. oct. 14, 2008 10:42 pm

Hola Trusketa!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Nosotros somos Rubén y una sevidora, Noemí. Nos casamos el 1 de agosto. Que guay!!!!!

Lo de si los testigos tienen que ser mayores de edad, va a ser que sí, así que lo siento mucho por tu hermana. Enhorabuena por esa boda y como te casas antes que nosotros ya contaras como ha ido la cosa.

Por cierto al final ya hemos decidido lo del fotografo. Lo siento mucho niñas, pero ya no soy chica Wenkik ahora paso a ser chica Fotoestilera!!!! Si vais sobrados de dinero Milex es muy bueno, pero también mega caro. Las invitaciones si nos las pueden hacer los de Wenkik mejor porque nos gustaron mucho, supongo que aunque no los cojamos a ellos si nos dejaran hacer las invitaciones con ellos, no?????

Bueno guapetonas, me voy que es muy tarde y mañana hay que madrugar.

Un beso, Noemí
Imatge
Zara

EntradaAutor: mpaz » dc. oct. 15, 2008 12:24 am

hola hola!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.*

Trusketa, SANDRA si encara no tens vestit, et recomano que et passis per VINZENZ novias, c/Mallorca 625. De preus hi ha entre 700 i 1200, tots molt macos, de marques com La Sposa, Sn Patrick, White One, Atelier i alguns d'altres. A mi em van atendre de fábula, i segurament m'acabo agafant d'allà el model. He trobat un vestit que m'agrada i m'estalvio (vestit més vel) 300 euros comparant Vinzenz amb una botiga d'on jo visc teòricament barata. :-)ok: He estat a Berta novias també, i res a veure, molt millor tracte, espai i preu a Vinzenz.

Pel que fa al fotògraf, la majoria de les que estem per aqui hem agafat a Wenkik, que surt bastant bé qualitat/preu. És un dels que promociona el restaurant, per tant el tema minutes, decoració floral, etc, etc et queda cobert. :-()-)

Què més... Mmmmm... Bé, em dic mpaz, sóc del Prat de Llobr. i em caso al vila el 24/5/09 amb el David. APS, per cert!!! Et convido fervorosament a fer-te una web de nuvis.org!!! >.-<:

Petons!!
Imatge
mpaz
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 480
Membre des de: ds. març 01, 2008 1:36 pm
Ubicació: Prat de Llobregat (BCN)

HOLA A TOTES !!!

EntradaAutor: Trusketa » dc. oct. 15, 2008 8:47 am

Quanta gent! Què bé què bé ......

Doncs ahir va vindre la noia de Grup4 a casa meva, i es va estar una hora i mitja, i els albums que vaig veure (i encara més el preu) em van agradar molt.
Nosaltres no volem fer video, primer pels calers, i segon perque preferim que amb les càmeres de cadascu dels convidats que les dugui, fer-ne un muntatge nosaltres mateixos i jastà.
Prefereixo fer minibooks per les mares i les iaias, jejeje :mu::

Però bueno, dijous anem a Milex i dilluns a Wenkik, i llavorens decidirem.
Us haig de dir que una de les coses que més ens tirem (de moment) cap a Grup4 és el mode de pagament (500 al Gener de Paga i Senyal, altres 500 uns tres mesos desprès de la boda, i la resta a l'entrega del material).

Clar, això ens dona molta "manga ancha".
El fet de que no ens puguin ajudar els pares en res i que estem pagant pis, i estem en CRIIIIIIIIIIIIIIIISSISISIS, doncs fa que ens mirem una mca els calerons.
Si alguna té preus de la resta, m'aniria de conya!, jeje.

Bueno, ja us explicaré quan vegi a la resta.

Lo de Vizenz, s'ha de demanar hora?
Xq si és així, trucu ara mateix, jeje. Que entre el que trigo en escollir, les probes i tot, ja em planto a l'Abril, i ja sols em quedaran dos mesossss !!
No ens queda tant, eh?

Lo de l'expedient matrimonial, si em caso al Juliol, ho haig de fer al Gener no? Xq he llegit que té una caducitat de 6 mesos ...

Aisss què perduda que vaig ..., lúnic que tinc clar són les cançons per l'Esglèsia! jejeje, s'han de dut en CD, oi?

MOlts petonets nenes!
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Zara » dc. oct. 15, 2008 8:59 am

Hola guapa!!!

A parte de Wenkik, Grupo 4 y Milex, también para el restaurante esta Fotoestil en la calle Novell. A mí me gustaron mucho, míratelo, también salen muy bien de precio.

Vamos a currelar un poquillo que aquí me matan :-/ :-/

Un beso, Noemí
Imatge
Zara

EntradaAutor: dym » dc. oct. 15, 2008 10:12 am

Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants