Arian1682 ha escrit:PAPALLUNETA????? neni que tas bé?????fa dies que no et veig per aqui...
ARIANNNNNNNNNNNN
ja estic akiiiiiiiiii...
que hem estat uns dies a una masieta per les terres de l'ebre a desconnectarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
com va tot???
Autor: Papallona* » dl. oct. 13, 2008 3:23 pm
Arian1682 ha escrit:PAPALLUNETA????? neni que tas bé?????fa dies que no et veig per aqui...

Autor: Papallona* » dl. oct. 13, 2008 3:25 pm
aliaga79 ha escrit:papallona!!! què guapa a la foto del web!!

Autor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 4:08 pm
Arian1682 ha escrit:TARRAGONINES QUE CAU EL NOSTRE POST!!!!!!!!!
on teu wapis?????![]()
![]()
![]()
va nenis que el mes que ve la fira tot nuvis de Reussssss!!!quines ganetes!!![]()
petons!

Autor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 4:13 pm
Papallona* ha escrit:Arian1682 ha escrit:
PAPI!!! com tem??? espero que amb el finde t´ hagis recuperat!!!
a veure si acabes de recuperar-te del tot!!! a fer bondat eh!!![]()
pues sí, tik molt agobiada de fa temps al llok on sok i necessito un canvi...encara que tal i com està l´ asunto es xungu ara trobar cosetes...jo vaig mirant a veure si surt algo pero
![]()
petonets!!!
sisi tiaaa he estat al llit fent bondat.. pero diumenge tenia que sortir i vam anar a sopar jejejej... pero bé ja millor..
doncs neniiiiiiiii... apunta't a l'infojobs!!!! tot i que la cosa està xungui... no???![]()
![]()
![]()
![]()
besis

Autor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 4:17 pm
Nata|ia ha escrit:aliaga wapa com sta la sogra?? jop spero q millor!
Que fa el post tan abaix!! I Arian jo tic desitjant anar a la fira de Reus però el meu novio ja diu q ja l'estressat amb dues fires q no va a cap més.... grrrrrrrrrrrrr!!!!

Autor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 4:22 pm
Cris-i-Jordi ha escrit:Hola a totes,
fa un parell de dies que m'he registrat, también ens casem al 2010, el 3 de juliol!! al Castell de Vilafortuny.
Stem buscant esglesia, no sabem si per on vivim (Creixell) o més a la vora del Castell.
Per la resta de preparatius....encara queda molttttt.

Autor: aliaga79 » dl. oct. 13, 2008 4:26 pm
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡
Les novetats es que ja tinc dia i restaurant¡¡¡¡¡
Serà el 05-06-2010 a Hotel Regina de Salou¡¡¡¡¡¡
Jo el dia 02 de novembre d'aquest any faig un dinar per dir als papis i sogres que ens casem¡¡¡¡¡¡¡quines ganes i nervis......
A partir d'aquí ja faré una pàgina a nuvis.org i penjaré fotos així sabreu quina cara tinc jajajajajaj¡¡¡¡
Ah¡¡¡¡ ahir dia 11 vaig anar a una boda al Dorado Cambrils i va esar força bé, l'únic que no em va acabar d'agradar va ser la sala que era com a molt vella i tenia moltes pujades i baixades de nivell, però tot el resto perfecta¡¡¡¡¡
Mua nenes¡¡¡¡
Benvingudes les que fa poc que estàn amb nosaltres¡¡¡¡¡¡¡
Mua![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: Arian1682 » dl. oct. 13, 2008 8:34 pm
Papallona* ha escrit:Arian1682 ha escrit:PAPALLUNETA????? neni que tas bé?????fa dies que no et veig per aqui...
ARIANNNNNNNNNNNN
ja estic akiiiiiiiiii...
que hem estat uns dies a una masieta per les terres de l'ebre a desconnectarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
com va tot???
que neni a desconectar una miqueta no????

Autor: Arian1682 » dl. oct. 13, 2008 8:35 pm
aliaga79 ha escrit:Nata|ia ha escrit:aliaga wapa com sta la sogra?? jop spero q millor!
Que fa el post tan abaix!! I Arian jo tic desitjant anar a la fira de Reus però el meu novio ja diu q ja l'estressat amb dues fires q no va a cap més.... grrrrrrrrrrrrr!!!!
gràcies, nenes... la suegri ja la tinc a casa, des d'avui... ja està millor, però va pillar una neumonia barrejada amb una bactèria, i ha estat un munt de dies amb molta febre, i sense que els metges sapiguessin exactament què tenia...

Autor: Arian1682 » dl. oct. 13, 2008 8:39 pm
tik feta un lio.......`pk l´ esglèsia amb quant de temps es reserva???????

Autor: Nata|ia » dl. oct. 13, 2008 8:55 pm
Autor: Arian1682 » dt. oct. 14, 2008 7:12 pm
Nata|ia ha escrit:jaja q tonta, rallada?? per l'esglesia mira jo encara no he reservat, segons l'esglesia obren llistes a ppis de 2009 o fins i tot mes tard. Jo es q és això, al Dolce Sitges la boda civil és amb un actor... i no m'agrada la idea de casar-nos dies abans i dp fer com si et tornessis a casar...nuse va agustos, per cert neni a tu t'agradava el the fotoshop no de fotograf?? saps preus?? tic fins els nassos de buscar-ne un, no m'acaba de convecer cap.. i un q tenia quasi quasi decidit avui hem anat a l'estudi i no m'ha fet tilin! joeeeeee

Autor: aliaga79 » dc. oct. 15, 2008 9:42 am

Autor: Arian1682 » dc. oct. 15, 2008 1:58 pm
aliaga79 ha escrit:ARIAN... ENCARA NO EN TINC DE VESTIT, SUPOSO QUE ENTRE AQUESTA SETMANA I LA QUE VE HO ACLARIREM... QUINES GANES!
pues ja ens diràs quina és l´ elecció eh!!

Autor: torsaeann » dc. oct. 15, 2008 7:32 pm

Autor: dcrcmgv » dj. oct. 16, 2008 10:41 am
Autor: Papallona* » dj. oct. 16, 2008 6:27 pm
Arian1682 ha escrit:
PAPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!! aix ja et trobava a faltar per aqui!!!![]()
que neni a desconectar una miqueta no????
pues mira jo soc nascuda a les Terres de l´Ebre

Autor: Papallona* » dj. oct. 16, 2008 6:29 pm
Jéssica28 ha escrit:hola chicas soy de reus y me caso en agosto del 2010,

Autor: Papallona* » dj. oct. 16, 2008 6:33 pm
torsaeann ha escrit:Ara tinc una estona lliure i e pensa't...que millor que escriure a les meves compis de boda no¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Dons no se.... a part del restaurant, faré boda civil i vull investigar si pogues venir algú in situ i casar-me allà.... ja que no m'agradaria tenir que anar uns dies avanç a signar i després el paripe.....
Vosaltres sabeu com funciona tot això?
I expliqueu...teniu alguna coseta més preparada?
Quins nervis......ja veuràs els dies avanç no se si podré aguantar¡¡¡¡¡¡
Molts petonets a totes¡¡¡¡¡¡
Sou les millors¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡