NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 9:09 am

bon dia a totes!!!
cuca... m'encanta que us agradi la idea pq al jordi també i molt!!! Tenir una foto a l'album amb els 4 quedarà super original!!! Es igual que ho feu a St. Llorenç (personalment, la trobo més acollidora si sou menys gent, la catedral al meu parer la trobo massa gran i massa freda). A veure si algún dia coincidim!!!!
miriameta... vaig marxar de pressa i corrents ahir... perdó!
noelieta... ja m'extranyava a mi que no et connectessis. Tenim ganes de conèixe't!!! La propera esmorzar. Cuida't que jo también ho he passat això però jo tot el cap de setmana, i xunga xunga vaig estar divendres amb febre els altres dies no.
>.-<: >.-<: >.-<: Queden 2 dies sense comptar avui pel sopar noies!!!!!!!!!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 9:12 am

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei noietes!! foroadictes... marxooooooo fins demà!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Muacs!!!! bona nit!!
:-()-) :-()-)
ja me diras els llibres que t´he de portar eh!!

Osti si, els llibres... gràcies per recordar-m'ho... Mira:

1r. ESO- català, castellà i anglès.
3r. ESO- català, castellà i anglès.
4r. ESO- català, castellà i anglès.

I jasta... si algún no el tens no passa res, amb el favor que em fas... només faltaria!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 9:13 am

X cert noelieta ara t'envio una foto meva per privi!!! He d'actualitzar la pàgina web però com que encara segueixo sense internet no ho puc fer i aquí a la feina fotos de nosaltres no en tenim!!! Ara t'ho envio pq em vegis com sóc... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 10:36 am

Bon dia a tothom!!!!!

lluneta no et preocupis, me va alegrar que et conectesis :-))

per lo dels llibres ara tu mirare jeje :-)ok:
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 10:47 am

miriameta ha escrit:Bon dia a tothom!!!!!

lluneta no et preocupis, me va alegrar que et conectesis :-))

per lo dels llibres ara tu mirare jeje :-)ok:

Moolltesssss gràcies!!! Faig el que puc amb les possibilitats que tinc d moment!!! Com va tot? I l'estudi? Jo encara no he començat... i ja ho hauria d'estar fent... però a les hores que arribo només tinc ganes de dormir!!! :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 10:53 am

Ja fas moltes coses, com per començar a estudiar, prento amb calma que primer de tot has d´estar al 100%.

A mi els estudis m´agraden, bioquimica i immunologia sobretot!!! jejeje potser algun dia m´apunto a la carrera de medicina.
Lo que no me va gaire be es FOL, aixo dels drets i deures, lleis aqui lleis alli... no mentre al cap!!!

Pues a dormir jejeje, jo avui mira me aixecat be, creuo els dits per aixo...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 11:30 am

miriameta ha escrit:Ja fas moltes coses, com per començar a estudiar, prento amb calma que primer de tot has d´estar al 100%.

A mi els estudis m´agraden, bioquimica i immunologia sobretot!!! jejeje potser algun dia m´apunto a la carrera de medicina.
Lo que no me va gaire be es FOL, aixo dels drets i deures, lleis aqui lleis alli... no mentre al cap!!!

Pues a dormir jejeje, jo avui mira me aixecat be, creuo els dits per aixo...

Ja sé el què és FOL ho feia una amiga meva a un dels cicles i tampoc li agradava... ja veig que t'agrada la medicina, sinó sempre pots fer infermeria, que és més curta :-)ok:
X cert, ja tinc fotògrafa!!!!!!! Ahir vam anar a pagar i ja stem fitxats!!! Quina il.lu!!!!! Ara només toca esperar per demoment ja tinc tot lo que es pot tenir ara fins l'any que ve o l'altre ja no podem fer res més :--( bno si, al febrer, l'esglèsia i jasta... però stik contenta nenes meves!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 11:38 am

Biennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenaaaaaaaaaaa a celebrarhooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

Ja tens mes coses que jo jejeje

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* *.-o-o.* :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu::
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
*.-o-o.* que guay no?

m´enalegro molt wapetona!!!!

:-()-) marxo unna estoneta, fins despres wapa.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. oct. 15, 2008 1:24 pm

Si es guai!! Ara si que ja només toca esperar i anar agafant idees d'aquí i de vosaltres... ja no podem fer res més!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 5:52 pm

lanoelieta ha escrit:Hola guapissimes!!!
Després de molts dies sense conectar-me ja torno a ser aqui!!!
He passat uns dies fatal...bueno encara estic regular però almenys ara ja soc una mica persona.
Dimecres passat hem trobava una mica rara però pensava que seria el tipic arrofredat, però dijous ja era mes serio hem feia mal tot i la panxa la tenia super revolucionada, total que com es normal en mi el cap de setmana hem fico malalta (no hem ficare malalta entre setman, no...), febre, vomits, descomposició i ahir m'aixeco amb infecció d'orina!!!!I per rematar m'ha sortit un super gra a la barbeta de la infecció i el metge m'ha tingut que donar antibiotic per a que baixi la inflamació!!Ojo,ehSi el veiessiu flipariau, no havia tingut mai un monstruo aixi!!I damunt el dissabte vaig de boda!!!!!!!!!!!!
Aixi que ja veieu, m'he passat gairebé una setmana pachucha, no tenia ganes ni de conecta-me, només volia dormir,bueno el rato que podia xq les carreres al lavabo eren continues...!!!

Aveure noies, he començat a llegir i vaig una mica per ordre...aixo de tenir tanta feina atrassada....

Miriameta: M'ENCANTEN AQUEST BOLIS!!!!!!!!!!!!Jo tambe els vull!!!

Tema anell: a mi me'l va regalar aquest estiu, concretament el 16 d'agost. Va ser de pel.licula!!!
Vam marxar uns dies a Londres, anavem amb 2 parelles mes (els nostres millors amics), i un dels dies hem va portar a la National Gallery per a que jo pugues veure un quadre que m'agrada moltissim i que te un significat especial pels 2, es el Matrimonio Arnolfini del Jan Van Eyck. Un cop davant del quadre, ens vam fer un lloc davant de tot, i havia un munt de gent, i alli hem va dir que m'havia portat fins alli xq aquell quadre era un matrimoni i que pel significat que tenia...llavors jo me'l vaig mirar i quan li vaig veure la cara vaig pensar no pot ser! i es va ficar la ma a la butxaca, es va agenollar i hem va dir: Noelia, te quieres casar conmigo??i hem va obrir una caixeta amb un super anell!!jo vaig començar a plorar i a dir-li que si,tothom es va ficar a aplaudir i els nostres amics van començar a cridar viva los novios!!!Va ser...No ho podre oblidar mai!!!Ho va fer sense que jo m'adones de res, no m'ho imaginava ni de conya!
I llavors va ser quan vam arribar a Lleida que vam anar a mirar data per casar-nos i mireu ENS CASEM!!!!!!!!

Vaya rotllo us he pegat,no? Aixo es xq feia molts dies que no m'aguantaveu...jajajaja

Bueno i ara vaig a continuar llegint-vos que encara no havia acabat...

ei bonica!!!!! m'alegro que estiguis millor.
I quina cosa mes romantica lo del anell, JO! quina enveja!!! OLE OLE I OLE el teu nene !!! molt xulo, espero que el meu faci algo romantic tambe.Quan ho faci ja us contare
VIVA LOS NOVIOSSSSSSSSSSSS
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 6:06 pm

HOLA NENETES!!!
jo com sempre arribo a desores..jeje quan ja heu marxat totes.. :-( pero no passa res pq queda menos pel sopareet!!!!!!!!!!!!! BIENNNNNNNNNNNN
lLUNETA : enhorabona pel fotograf! i jo també vull una foto teva :-( :-( :-( :-( no te faig peneta (jejeje soc com els nens de l'escola que posen cara de pena per aconseguir les coses....) I m'alegro un munt de lo de la foto, serem les nuvies més wapes i tindrem els albums mes originals...jejeje
I per si fora poc, de les coincidencies que tenim a mes a mes les dues sense anell...jejeje. A veure si el teu nen i el meu se posen romantics i .... :-><_:::-) :-><_:::-) :-><_:::-) ens donen una sorpresa.
MIRIAMETA: que way que estiguis millor!!! a tu tambe t'he vist a la foto del foro pero si tambe vols enviarme una foto al privi per mi encantada..!!1 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ISE: avui no t'has connectat? que estas be wapa? espero que no hagis agafat la passa.... :-()-)
GEMMA: eiiiii on ets?????? fa temps que no sabem de tu!!!
NOELIETA: el proxim dia a esmorzar, sopar, dinar o fer un cafe...!!!! el que sigui per coneixens totes!
me sembla que no me deixo a ningu..si ho he fet es sense voler.
JA NO QUEDA RES PEL DIVENDRES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VISCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DONAREM GUERRA :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 6:12 pm

Hola cuca!!!!!

Divendres a donar molta guerra!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 6:18 pm

miriameta ha escrit:Hola cuca!!!!!

si si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
"las chicas son guerreras! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
cada dia que passo tinc mes ganes!
Ei noies no us he contat....akest cap de setmana venen els meus papis. I el meu nino ha organitzat una visita al Palau de Margalef......jejeje sorpresa!! :-) alli els hi donarem la noticia als 4 pq no ho hem dit a ningu..bno si el meu tete si que ho sap :-)ok: pero es que a ell li havia de dir el primer!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 6:21 pm

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola cuca!!!!!

si si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
"las chicas son guerreras! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
cada dia que passo tinc mes ganes!
Ei noies no us he contat....akest cap de setmana venen els meus papis. I el meu nino ha organitzat una visita al Palau de Margalef......jejeje sorpresa!! :-) alli els hi donarem la noticia als 4 pq no ho hem dit a ningu..bno si el meu tete si que ho sap :-)ok: pero es que a ell li havia de dir el primer!

jejeje

Ostras quina ilusió els hi fará!!! El dilluns voldrem molt molts detalls i saberho tot eh!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 7:46 pm

wapes!! se ma kedat el ordena penjat i no podia arreglar. Fins que no ha arribat el nino no he pogut fer res.
:-(
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 8:21 pm

En qüestió ordinadors ja se sap, ja pensava jo que no podie ser que te n´anessis sense despedirte :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 8:29 pm

noooo aixo mai, ha sigut per forces majors, sino m'hages despedit com cal. Tranki que dilluns us passare informe del que ha passat el finde...jejeje sobretot la cara de la mama....sera per grabarla!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 8:32 pm

Aquestes mames nostres :-) :-) :-) :-) hu viuen tot!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dc. oct. 15, 2008 8:40 pm

Ara si wapa., t'haig de deixar que haig de prepara el sopar. MOLT BONA NIT!! fins dema princesa :-)ok: :-)ok:
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. oct. 15, 2008 8:46 pm

Molt bona nit wapa!!!! fins dema :-)) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent