VILA VALLBONA 2009!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Neus2009 » dc. oct. 15, 2008 5:39 pm

Eso, eso...Todas a buscar el vestido de Noemi!!!! A ver si te lo encontramos!!!!

Sandra, ara mateix aqui no tinc els preus, pero si et mires pàgines anteriors d´aquest post crec que ho em comentat varies vegades. Milex puja bastant més de preu i Wenkik està molt be de preu( no se el que t´hauran dit a gru4 però si no recordo malament eren preus sense iva i en Wenkik sortia més o menys de l´estil o més econòmic!). Jo tampoc volia fer video però va ser veure el del Vila i =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Neus2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1415
Membre des de: dg. maig 04, 2008 4:11 pm

EntradaAutor: Trusketa » dc. oct. 15, 2008 5:55 pm

Hola nenis!

Estic esgotant els meus darrers 10 minuts laborals del dia, i he quedat amb ma mare per fer un cafetó i parlar de les nostres coses, que encara, i mira que fa dos anys que visc a Barcelona; que no m'acostumo a tindre a ma mare a 45min de Metro, jeje. SOY UNA ENMADRADA, LO RECONOZCO :-))

Bueno, a nosaltres ens van dir 1.500 l'album amb les fotos + cd i el preu de venta el dia de la boda a 9 € la foto. I si voliem video eren 900 € més, però clar, en cap moment ens han dit si era amb IVA o no .....
Demà anem a Milex i dilluns a Wenkik, ja us explicaré.

Per cert, dissabte tinc hora a Novias Vinzenz! Ja us diré algo .... estic tan emocionada. Espero no trigar gaire en escollir el vestit. VOsaltres com ho vau trobar? Ràpid o q ......

Aissss, mira que Albert i jo vam dir de no parlar cada dia del tema "Boda" i cada dia, ja us dic jo, que el tema surt.
Ahir mateix vam estar desperts davant l'ordinador fins quasi les dues de la matinada escollint la musica per a l'esglèsia, je je je :-):-):-):
Imatge
Trusketa
:: núvia de bronze

Entrades: 1765
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 11:03 am
Ubicació: Barri d'Horta (BCN)

EntradaAutor: Zara » dc. oct. 15, 2008 6:18 pm

NO LO ENCUENTRO :-( :-/
Imatge
Zara
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dt. ago. 26, 2008 6:17 pm

EntradaAutor: Neus2009 » dc. oct. 15, 2008 7:12 pm

Noemi...no te dieron ninguna referencia en la factura?? Nombre o número del modelo... Ánimo que seguro que entre todas te lo encontramos!!!

Sandra, pensa que segurament els preus seran sense IVA (nosaltres pensavem que l´IVA estava inclos i despres vem trucar i resulta que no ho estava !!) . He mirat la meva factura de Wenkik i posa que són 1550 euros el reportatge fotografic sense el video amb les repliques pels pares i llibret de familiars(IVA inclos). Les fotos les venien aquest any a 8 euros i he de preguntar que faràn l´any que ve!!!

Besitos
Neus2009

EntradaAutor: dym » dj. oct. 16, 2008 8:02 am

Buenos dias niñas vila!!! :-()-)

Nosaltres si que tenim video i ens surt per 2100 € (iva inclos) i ens entra: album nuvis, 2 repliques pares, 3 dvd i el cd amb totes les fotos del casament... no esta pas malament, no?
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: Neus2009 » dj. oct. 16, 2008 8:29 pm

Hola guapass!!!!

Alguna novedad???

Preguntita...que coche os va a llevar a al Vila?? Yo en ppio me hacía ilusión que me llevara mi padre pero él dice que el coche esta un poco fastididillo así que no se que haremos...es que alquilar es muy caro!!! Lo bueno es que tienes chofer y así la familia puede beber sin problema...y después para volver...todos en el autocar!!!

Por cierto habéis preguntado al vila cuanto cuestan los autocares, es que creo que ellos pueden proporcionar o recomendar a alguna empresa....

Besos
Neus2009

Re: HOLA A TOTES !!!

EntradaAutor: mpaz » dv. oct. 17, 2008 9:17 am

Trusketa ha escrit:Quanta gent! Què bé què bé ......

Doncs ahir va vindre la noia de Grup4 a casa meva, i es va estar una hora i mitja, i els albums que vaig veure (i encara més el preu) em van agradar molt.
Nosaltres no volem fer video, primer pels calers, i segon perque preferim que amb les càmeres de cadascu dels convidats que les dugui, fer-ne un muntatge nosaltres mateixos i jastà.
Prefereixo fer minibooks per les mares i les iaias, jejeje :mu::

Però bueno, dijous anem a Milex i dilluns a Wenkik, i llavorens decidirem.
Us haig de dir que una de les coses que més ens tirem (de moment) cap a Grup4 és el mode de pagament (500 al Gener de Paga i Senyal, altres 500 uns tres mesos desprès de la boda, i la resta a l'entrega del material).

Clar, això ens dona molta "manga ancha".
El fet de que no ens puguin ajudar els pares en res i que estem pagant pis, i estem en CRIIIIIIIIIIIIIIIISSISISIS, doncs fa que ens mirem una mca els calerons.
Si alguna té preus de la resta, m'aniria de conya!, jeje.

Bueno, ja us explicaré quan vegi a la resta.

Lo de Vizenz, s'ha de demanar hora?
Xq si és així, trucu ara mateix, jeje. Que entre el que trigo en escollir, les probes i tot, ja em planto a l'Abril, i ja sols em quedaran dos mesossss !!
No ens queda tant, eh?

Lo de l'expedient matrimonial, si em caso al Juliol, ho haig de fer al Gener no? Xq he llegit que té una caducitat de 6 mesos ...

Aisss què perduda que vaig ..., lúnic que tinc clar són les cançons per l'Esglèsia! jejeje, s'han de dut en CD, oi?

MOlts petonets nenes!

Per demanar hora a Vinzenz truques a un contestador i ells et truquen a la hora que et vagi bé per concertar visita. Quan arribes, els hi dius l'estil que vols, et deixen veure un tríptic que tenen de st patrick, per veure una mica el que busques, i llavors et treuen vestits com el que vols, de st patrick i altres marques. et pots emprobar set, però a mi em van ensenyar 10 o 12, el que pasa es que només veure'ls ja sabia que no m'agradaven, i em vaig emprobar els que realment tenien "opcions". Dels que més t'agraden et diuen preu, fins i tot em van posar el vel amb un, per a que em fes una idea final... Son molt macos!!!
Imatge
mpaz
:: núvia experimentada

Entrades: 480
Membre des de: ds. març 01, 2008 1:36 pm
Ubicació: Prat de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: Trusketa » dv. oct. 17, 2008 9:38 am

Bon dia nenes!

Varies cosetes per explicar-vos en aquest divendres !!! :--=-)

Demà tinc hora per Vinzenz i per Berta Novias.
Ja us explicaré dilluns.

Però tinc entés que les talles dels vestits són la 44? Pot ser? Llavors si gastes menys et veus malament o com va? I això de que et deixen emprobar un màxim de 7 vestits?
Estic taaaaaaaaaaaaaan nerviosa i contenta .....

Ah, ahir vam visitar MILEX.
Molt millor, "ande va a parar", ara, uns preus!
Bueno, el album vals sols 100-300 eur. més que GRUP 4, però els mini albums per les mares són de 500 a 350 per album a part, i si no els agafes, no et donen el CD amb totes les fotos (ni pagant). T'ho donen quan passin 2 anys de la boda.
No sé ......
Algu sap preus sense video (xq no jo vull fer video) de WENKIK?
Xq vaig dilluns .. i tampoc volem anar i perdre el temps, la veritat, algú té bones referències de MILEX??

Vaig tan perduda amb el tema fotos ......

PETONETS
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Trusketa » dv. oct. 17, 2008 9:41 am

UPS!
No havia vist que ja m'havieu respost més a dalt!

Jejejejejejeje
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: mpaz » dv. oct. 17, 2008 9:45 am

Neus2009 ha escrit:Hola guapass!!!!

Alguna novedad???

Preguntita...que coche os va a llevar a al Vila?? Yo en ppio me hacía ilusión que me llevara mi padre pero él dice que el coche esta un poco fastididillo así que no se que haremos...es que alquilar es muy caro!!! Lo bueno es que tienes chofer y así la familia puede beber sin problema...y después para volver...todos en el autocar!!!

Por cierto habéis preguntado al vila cuanto cuestan los autocares, es que creo que ellos pueden proporcionar o recomendar a alguna empresa....

Besos

holaaaaaaaaaaa!!!

pues seguramente me llevará el coche de mis papis!!! pero lo conducirá una amigo de la family, para que mi papi no se tenga que preocupar. al volver, todos en el autocar, y al día siguiente ya iremos a recoger el coche al vila!!! :-)ok:
Imatge
mpaz

Entrades: 480
Membre des de: ds. març 01, 2008 1:36 pm
Ubicació: Prat de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: dym » dv. oct. 17, 2008 10:54 am

Hola!!

Pues seguramente nuestro coche sera un Chrysler 300. Nos llevara mi tio, el hermano pequeño de mi mami... :-))

El de Dami sera el de su papi, un Laguna... le pondremos alguna cosilla para que se vea que es el del novio...

Nosotros tambien cogeremos bus en el Vila para los invitados de Sant Boi (bueno, mas bien para los amigos de Dami...), creo que Eduard dijo que salian por unos 500 € y pico... :hmm::

Os pongo una fotillo del coche que queremos! :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Trusketa » dv. oct. 17, 2008 10:59 am

Doncs a mi això del cotxe, tot i que us respecto a totes, no em fa massa il·lusió com per gastar-me calerons.
Penseu que és només arribar-ne a Monistrol, xq un cop ens casem totes, el jalar està al mateix lloc i ja no hi ha cap altre desplaçament.

El meu tiet té un Altea XL nou, que ben nét, i amb les floretes, ja m'està bé.
A +, ha de ser gran la part de darrera xq no se'ns arrugui el vestit noies :-):-):-):

Lo del Autobús dièu que ho busca l'Eduard?
És q la nostra té més de 20 amics i és clar, tema bus els hi aniria de conya, sobretot tenint en compte la barra lliure !!!!
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: dym » dv. oct. 17, 2008 11:29 am

Be, la veritat es que el meu xicot treballa a Avis, cotxes de lloguer, aixi que ens surtira algo mes barato... sino suposo que hagues agafat el cotxe del meu pare... pero em fa ilusio anar aquest dia amb un cotxe diferent... :o-o:
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Trusketa » dv. oct. 17, 2008 11:32 am

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, llavorens tu fas trampa ! jejejeje.

:mu::
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: dym » dv. oct. 17, 2008 11:37 am

Hombre... visto asi... si!!! jejeje :-))

Si, ens aprofitarem de les poques adventatges que tenen... :-(

Si no es aquest, suposo que agafarem un Mercedes... :-))

Tema bus, Eduard ens va dir que ells solen treballar amb una empresa d'Olesa... :hmm::
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Neus2009 » dv. oct. 17, 2008 3:00 pm

Hola chicas!!!

Perfecto con lo del bus!!! ya le preguntaré a Eduard!! Nosotros hemos hecho un sondeo con amigos y família y todos se apuntan al autocar!!! incluso no se si tendremos que alquilar 2!!!

Buff!!! esta diluviando!!!!! :--( y nosotros tenemos el previo el domingo!!! espero que mejore el tiempo!!!!

Sandra jo tinc molt bones referències de Milex el que passa es que el preu puja bastant. Espero que t´agradi Wenkik!!! i encara que no vulguis fer el video que te l´ensenyin igualment així pots veure les taules del restaurant, l esglesia .... val la pena!!!!!

Mpaz como vas con los vestidos???
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dv. oct. 17, 2008 4:11 pm

Gràcies Neus !!!

La veritat és que m'esteu servint totes de gran ajuda i molts dels dubtes que tenia ja s'han resolt!.

Dilluns al vespre tenim la visita amb Wenkik, suposu que ens atendrà la Wen.
Per aqui, segons els preus, estan bé de preu no?
Xq Milex és preciós però és de car .....

El que passa que el funcionament de pagament tant de GRUP 4 com de Milex són 500 eur de Paga i senyal, i la resta, un cop tornat del viatge de honey moon, 15 dies abans de l'entrega de l'àlbum, un 50% del restant, i la resta, a la recollida de les fotos.

Sabeu alguna el mode de pagament de Wenkik com és?

Per si no "ens veiem", bon finde a totes nenes.
I tu Neus, tan debó et faci solete pel previ.
Vas a la platja? A on ?
Cuenta cuenta ...... :-.:·::
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Zara » dv. oct. 17, 2008 4:28 pm

Hola guapas!!!!

A mí el coche que me va a llevar va a ser el de mi hermana. Un 407 familiar que lo conducirá mi cuñado que va a ser mi padrino. Ya sé que familiar no es muy bonito, pero bueno, no hay otra cosa, ya que mi suegro no creo que me deje el suyo para llevar a la novia. No se lo deja ni a mi suegra!!!!!! Así que Rubén irá en el de su padre que es un Passat nuevo.

Tema fotografos, Trusketa, Milex tiene muy buena calidad, pero es carísimo. A mí me dijo que 1800 euros solo el album de fotos de 35 paginas y a parte lo de los padres que subian a 500 euros cada uno. Una pasada. Yo me he cogido fotoestil que todo me sale por 2300 euros. 45 paginas de fotos, el previo gratis, 2 ampliaciones de una foto para hacerlo de cuadro, 2 albunes para los padres, 4 albunes pequeñitos por si los queremos regalar a las abuelas, y el video que son 3 dvd. Nos dan el cd de las fotos y un albun pequeñito donde salen todos los invitados.

Ya te digo, ve a ver Fotoestil a ver si te gusta, sino lo mejor antes que Grupo 4 es Wenkik.

Tema vestido, no se el modelo porque lo tiene mi madre apuntado y no me lo quiere dar. A ver si voy un dia a su casa y se lo chorrimango, jejeje.

Un beso para todas, Noemí
Imatge
Zara

Entrades: 621
Membre des de: dt. ago. 26, 2008 6:17 pm

EntradaAutor: RAPUNCHI » dv. oct. 17, 2008 9:04 pm

HOLA CHICAS
QUE LIO CON LOS FOTOGRAFOS NO SABEMOS CUAL COGER ESTAMOS ENTRE WENKIK Y MUMENTS NOS ENCANTA MILEX PERO PICA UN POCO
ALGUIEN TIENE REFERENCIAS ME MUMENTS???
GRACIAS A TODAS PO LA BIENVENIDA :-///: :-///: :-///: :-///:
RAPUNCHI

Entrades: 485
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 2:21 pm

EntradaAutor: Neus2009 » ds. oct. 18, 2008 9:53 am

Buenos días!!!

Fotografos: Yo de muments no tenía ni idea que exitia :-/ , me enteré aquí en el foro que en el Vila trabajaban con ellos, así que no te puedo ayudar mucho..
Wenkik: creo que la forma de pago eran 300 euros de paga y señal, 50% antes de la boda y 50% a la entrega del album (creo ¿?)

Previo: Si!!!!! voy a la Vila Olímpica, a la payita!!! :-)ok: Pero bueno me han dicho que si mañana llueve se aplazará... así que a esperar!!!!

Sandra ja explicaras que tal ha anat per Berta i Vinzenz!!!!! :-))
Neus2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant