Ei bones a totes de nou!
Com em conecto de la feina no us puc escriure gaire encar que us vaig llegint cada dia.
Silvia: li vaig comentar a una noia que ja està mirant vestits i va anar a Dress Bori, si que es veritat que no els tenen tots però els poden aconseguir em va semblar entendre perque tenen la franquícia a Saragossa i alli els tenen tots allà. Es veu que la dona es bastant amable... i els preus estan prou bé. A aquesta noia li va obrir el catàleg de Aire que surt a la seva web (el de 98 fulls eh) i li va ensenyar tots suposo que si te'n agrada algún que no tenen tel porten.
Jo hi vaig trucar i em van dir que anés després de la fira de nuvis que ja tindrien lo de la nova temporada.
La I: Ei jo també em caso al REsquitx.... Vosaltres a la finca no? nosaltres ho vam mirar també i es preciós però se'ns escapa una mica de pressupost, encara no tenien ben bé els preus tancats però ens van dir 30 € més per plat´
Aneu al DENUVIS o que? Sabeu si ens enviaran invitacions des de la web???
Ens veiem
hole Laura! a mi tambe m'agraden bastant els de Aire i si com tu be dius hi ha una botiga al Carrer Caballers que es diu Dress Bori i tenen aquesta coleccio y d'altres de molt xules tambe! la llastima es que de aire nomes en tenen uns nou o deu!! almenys aixo es lo que diu a la seva pagina d'internet on podras trobar els preus i tot. Jo encara no hi he anat pero no me despistare gaire perque me queda poquet

[/quote]