Novias JULIO 2010!!

bodes 10!

Re: BODA NATALI - JORDI 2010

EntradaAutor: Papallona* » dl. oct. 13, 2008 6:15 pm

Nafejo ha escrit:Hola a totes!!!!
Com moltes de vosaltres, també ens casem al 2010 i en el mes de Juliol, exactament el 3!!
Sóc de Reus. Tothom em diu que anem massa ràpid, començant a mirar restaurants i tot el que comporta... però la sorpresa ha sigut quan bastants dels llocs que ens agraden ja están plens!!! És increïble!!!!
Nosaltres tenim diversos llocs pensats: Orangerie, Castell Tallat i Castell de Vilafortuny. Aquest dijous tinc hora pel primer. Ja us diré com ha anat!!!!
Em podeu dir com es posa el calendari???? Gràcies i fins aviat!!!!

Benvinguda Nafejo!!!!

moltes felicitats pel casamenttttttt

kina ilu.. una julianera méssssssssss!!

la veritat es que en juliol hiha un munt de gent "tot i que falti moooolt" jejej
com algunes tenim fins a fotograf jejeje

si vols el calendari has d'entrar a www.nuvis.org, registrar-te i anar a l'apartat tickers alli triaras les figures que vulguis.. ja voras que es facilet... després de triar-ho hi ha una opcio que es "crear codi" li dones i te soriran unes claus... les has de copiar al teu perfil on diu "signatura"...

qualsevol coseta ho dius!!!

BENVINGUDAAAAAAAA :-()-)
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: ..FLOR.. » dl. oct. 13, 2008 6:33 pm

Millor explicat impossible!!!!

Hola papalloneta wapa!!

Yo estoy en busca de fotografo... Tengo estos para elegir, que os parecen???

Experts amb la imatge

http://www.eimatge.com/

Report foto

http://www.reportfoto.com/

Varicolor

http://www.varicolorfotografia.com/index2.html
CRIS & LUCAS 10 JULIO 2010

DAVID
Imatge

Imatge

LA CRÓNICA viewtopic.php?f=50&t=21875&p=2704156#p2704156
..FLOR..
:: supernúvia

Entrades: 5231
Membre des de: dl. feb. 19, 2007 10:49 pm
Ubicació: Barcelona

Re: BODA NATALI - JORDI 2010

EntradaAutor: Arian1682 » dl. oct. 13, 2008 8:32 pm

Nafejo ha escrit:Hola a totes!!!!
Com moltes de vosaltres, també ens casem al 2010 i en el mes de Juliol, exactament el 3!!
Sóc de Reus. Tothom em diu que anem massa ràpid, començant a mirar restaurants i tot el que comporta... però la sorpresa ha sigut quan bastants dels llocs que ens agraden ja están plens!!! És increïble!!!!
Nosaltres tenim diversos llocs pensats: Orangerie, Castell Tallat i Castell de Vilafortuny. Aquest dijous tinc hora pel primer. Ja us diré com ha anat!!!!
Em podeu dir com es posa el calendari???? Gràcies i fins aviat!!!!

BENVINGUDA NAFEJO!!!!!!!UEUEUEUEUE UNA JULIANERA MÉS!!!!! :-)) :-)) :-))

Neni passa pel post de les Tarragonines que totes som de per aqui Reus!!! :-))

Jo ho faig al Castell de Vilafortuny el 10/07/2010!!!! sembla que quedi molt però es el que dius la gent va amb moltíssima antel.lació i més pels mesos d´ estiu!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

ja aniras contant cosetes wapi!!

petons!!
Imatge
Arian1682
:: núvia experta

Entrades: 575
Membre des de: dj. maig 22, 2008 2:18 pm
Ubicació: Provincia Tarragona

EntradaAutor: martaychechu » dt. oct. 14, 2008 7:19 am

Hola a todas!!!!!!!!!!!!!

Cómo lo llevais?
Nosotros creo que hemos puesto un poco el turbo, la semana pasada reservamso el restaurante "Finca Mas Soler" *.-o-o.* , y esta semana... ya tenemos fotógrafo "Doble imatge" *.-o-o.* me parece que despues de esta reserva vamos a frenar un poco, lo mas imprtante ya lo tenemos, bueno falta la Iglesia pero hasta Julio no puedo reservar y para eso aún falta.
Ahora volvemos a centarnos en nuestro pisin, que esta el pobre... que cada vez q entro me da algo, parece que nunca se vayan a terminar las obras, va a durar más que la Sagrada Familia casi.

Y vosotras como lo llevais?

Besitos
martaychechu
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1242
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 3:18 pm

EntradaAutor: Nata|ia » dt. oct. 14, 2008 6:38 pm

Marta una preguntita precios de doble imatge?? me estoy volviendo loca buscando fotografo, mi tope esta en 2000 euros y todos suben... y los q no suben... mas feos... ^^ almenos los q he visto hasta ahora
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: martaychechu » dt. oct. 14, 2008 6:57 pm

Nata|ia ha escrit:Marta una preguntita precios de doble imatge?? me estoy volviendo loca buscando fotografo, mi tope esta en 2000 euros y todos suben... y los q no suben... mas feos... ^^ almenos los q he visto hasta ahora

Hola Natalia,
lo basico son 1750€ album personalizado + video, si kieres el post son 260 €, y las invitaciones de la boda me las regalan, luego si las mamis quieren un albúm son 250€ cada uno.
No se como es lo que has mirado por ahi pero la verdad es que esta muy bien, si quereis podeis llamar e ir un día os atenderan muy bien y os enseñaran albums y videos de otros novios, también te enseñan más cosas hacen, pero nosotros solo hemos cogido el album + DVD y el post boda total 2010€, lo único malo, es que el CD con todas las fotso no te lo dan hasta dos años despues, con el album te dan uno pero en baja resolución, la verdad que relación calida dprecio esta bien, ademas como lo he reservado antes de fin de año me mantienen el precio, (aunque conozco a un achica que se casa en el 2009 y le sale por lomismo que a mi)

Espero que te sirva de ayuda

Saludos
martaychechu

EntradaAutor: Arian1682 » dt. oct. 14, 2008 7:09 pm

martaychechu ha escrit:
Nata|ia ha escrit:Marta una preguntita precios de doble imatge?? me estoy volviendo loca buscando fotografo, mi tope esta en 2000 euros y todos suben... y los q no suben... mas feos... ^^ almenos los q he visto hasta ahora

Hola Natalia,
lo basico son 1750€ album personalizado + video, si kieres el post son 260 €, y las invitaciones de la boda me las regalan, luego si las mamis quieren un albúm son 250€ cada uno.
No se como es lo que has mirado por ahi pero la verdad es que esta muy bien, si quereis podeis llamar e ir un día os atenderan muy bien y os enseñaran albums y videos de otros novios, también te enseñan más cosas hacen, pero nosotros solo hemos cogido el album + DVD y el post boda total 2010€, lo único malo, es que el CD con todas las fotso no te lo dan hasta dos años despues, con el album te dan uno pero en baja resolución, la verdad que relación calida dprecio esta bien, ademas como lo he reservado antes de fin de año me mantienen el precio, (aunque conozco a un achica que se casa en el 2009 y le sale por lomismo que a mi)

Espero que te sirva de ayuda

Saludos

nenis ta mu pero que mu bien ese precio no???? yo todavía no he mirado en serio pero por lo que he escuchado de precios lo veo correcto no????
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: ..FLOR.. » dt. oct. 14, 2008 9:56 pm

Estos estan muy bien y lo hacen muy bien!!! :-)ok: Y si en tu restaurante no tienes canon mejor que mejor!!!

Yo tengo canon y primero me miraré los del restaurante, a ver como me salen, tengo unas ganas de ir a verlos!!!

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

EntradaAutor: martaychechu » dc. oct. 15, 2008 2:50 pm

..FLOR.. ha escrit:Estos estan muy bien y lo hacen muy bien!!! :-)ok: Y si en tu restaurante no tienes canon mejor que mejor!!!

Yo tengo canon y primero me miraré los del restaurante, a ver como me salen, tengo unas ganas de ir a verlos!!!

hola yo tengo canon, y el fotografo paga la mitad y yo la otra mitad, ni siquiera he mirado lso fotografos del restaurante, no me gusta q medio me obliguen a coger un fotografo.

Saludos
martaychechu

EntradaAutor: Nafejo » dc. oct. 15, 2008 4:11 pm

Bones a tots/totes!!!
Ja he estat mirant diversos restaurants dels que us vaig comentar:
-CASTELL VILAFORTUNY, tenen el dia 03 de Juliol, i successius reservats. Així, que encara l´hauria d´adelantar al 26 de JUNY. El menú molt complert, assequible i son els mateixos propietaris que el Casablanca de Miami, allà vaig fer el bateig de la meva filla i va ser TOT espectacular!!!
- CASTELL TALLAT, tenen disponibilitat,estil modernista, et cobren una mica més però tant el lloc com el menjar sembla prou bó.
- ORANGERIE, també és espectacular. Sala per unes 250-300 invitats i entorn molt bonic. Hi han diversos menús a escollir (10 en realitat).
Veig que ja m´he de posar les piles i fer la reserva en dues setmanes, a molt tardar... El fotògraf també ha de ser tant aviat???? Quines opcions teniu vosaltres???
Us aniré informant de tot.
Petons,
Imatge
Nafejo

Entrades: 9
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 3:46 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. oct. 15, 2008 5:50 pm

Nafejo ha escrit:Bones a tots/totes!!!
-CASTELL VILAFORTUNY, tenen el dia 03 de Juliol, i successius reservats. Així, que encara l´hauria d´adelantar al 26 de JUNY. El menú molt complert, assequible i son els mateixos propietaris que el Casablanca de Miami, allà vaig fer el bateig de la meva filla i va ser TOT espectacular!!!
- CASTELL TALLAT, tenen disponibilitat,estil modernista, et cobren una mica més però tant el lloc com el menjar sembla prou bó.
- ORANGERIE, també és espectacular. Sala per unes 250-300 invitats i entorn molt bonic. Hi han diversos menús a escollir (10 en realitat).
Veig que ja m´he de posar les piles i fer la reserva en dues setmanes, a molt tardar... El fotògraf també ha de ser tant aviat???? Quines opcions teniu vosaltres???
Petons,

Nafejo wapi... has anat per feina..

a vore qué tries!!!

mmm lo del fotograf no corre tanta ,, ara si tries dates juny julio si que t'ho hauries de mirar abans pq la gente va que vuela... madre mía xicas!! si es que somos un monton para el 2010 el añooooo de las bodas de ensueñooooooooooooooooo

aixxxxxxxxxx

besitossssss
Papallona*

EntradaAutor: ..FLOR.. » dc. oct. 15, 2008 6:34 pm

Nosotros cuando tengamos iglesia+restaurante+fotografo descansaremos tranquilos... De momento es un sin vivir!!!! Pero que bien me lo paso, cada semana es un descubrimiento..
Ahora toca mirar fotografos, luego iremos a confirmar la iglesia, y el 15 comida familiar para dar la noticia!!! Queda un mes!!! Que ganas por dios..

DAVID
Imatge

Imatge

..FLOR..

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 16, 2008 6:42 pm

..FLOR.. ha escrit:Millor explicat impossible!!!!

Hola papalloneta wapa!!

Yo estoy en busca de fotografo... Tengo estos para elegir, que os parecen???

Experts amb la imatge

http://www.eimatge.com/

Report foto

http://www.reportfoto.com/

Varicolor

http://www.varicolorfotografia.com/index2.html

Uola FLOR!!!!

he estat mirant les webs ... a mi m'han agradat els reportfoto... els 3ers son més classics.. i els primers.. mig mig jejejej

a tu kin t'ha agradat més???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. oct. 16, 2008 6:44 pm

..FLOR.. ha escrit:Nosotros cuando tengamos iglesia+restaurante+fotografo descansaremos tranquilos... De momento es un sin vivir!!!! Pero que bien me lo paso, cada semana es un descubrimiento..
Ahora toca mirar fotografos, luego iremos a confirmar la iglesia, y el 15 comida familiar para dar la noticia!!! Queda un mes!!! Que ganas por dios..

aixxxxxx si FLOR
Es tan bonito cuando se dice!!!

A mi me pilló un poco por sorpresa pq Raul lo preparo todo pedida+ comida con los papis el dia de nuestro 5º aniversario... pero yo flipé con la cara de mi mami... aixxxxxxxxx fue genial....

ya nos contaras!
Papallona*

EntradaAutor: Arian1682 » dg. oct. 19, 2008 10:32 am

ja m
Nafejo ha escrit:Bones a tots/totes!!!
Petons,

Eiiii Nafejo!!!

jo ho faig al Castell de Vilafortuny el 10/07 :-)) ´ja explicaras a veure que decidiu !!!!

Jo el fotograf no he mirat res encara, m´ espero a principis de l´ any vinent...crec que encara és molt aviat i així ho anem fent a tongades ja que sino m´ aburriré si ja ho tink tot!!!jejejejejjeje però per altra banda hi ha noies que ja el tenen pel qual de poder es pot començar a mirar si vols

neni tens una nena????que guai *.-o-o.* *.-o-o.*

faras la ceremonia al mateix restaurant?

petons!!! *.-o-o.*
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. oct. 19, 2008 10:34 am

Papallona* ha escrit:
..FLOR.. ha escrit:Nosotros cuando tengamos iglesia+restaurante+fotografo descansaremos tranquilos... De momento es un sin vivir!!!! Pero que bien me lo paso, cada semana es un descubrimiento..

aixxxxxx si FLOR
Es tan bonito cuando se dice!!!

A mi me pilló un poco por sorpresa pq Raul lo preparo todo pedida+ comida con los papis el dia de nuestro 5º aniversario... pero yo flipé con la cara de mi mami... aixxxxxxxxx fue genial....

ya nos contaras!

jejejejeje

yo también tengo muchas ganas de dar la noticia!!!!!! va wapi FLOR que ya queda poquito!!!!! *.-o-o.* :-))
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Arian1682 » dg. oct. 19, 2008 10:35 am

Por cierto Natalia como ta el tema fotografo???????

besitos!!
Imatge
Arian1682

EntradaAutor: Nata|ia » dg. oct. 19, 2008 11:10 am

Jaja el tema fotografo... el meu novio ja s'ha cansat diu que em dona un parell de fotografs mes per mirar i que amb els que ja hem vist decidim... té pinta que ens quedarem amb doble imatge, amb 2.200 euros aprox entra TOT i el video es impressionant, i l'album el pots personalitzar com vulguis... està molt i molt be la veritat.. dema per aixo anirem a mirar creaciones mk q tmb m'han dit que preu similar i tal...

La veritat es q tmp em vull passar amb el que paguem al fotograf, pq sino ens sortira el casament per un dineral i com q no...
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

banquet

EntradaAutor: gina_christian » dl. oct. 20, 2008 11:32 am

Hola,
nosaltres ens volem casar el 3 de juliol del 2010.
Encara estem mirant llocs per fer el banquet. De moment en tenim dos que ens han agradat molt que son: El Cim i Carles de Lavern. Algú ha estat mai en algun d'aquests dos llocs??
Tenim previst visitar 4 masies més abans d'escollir la definitiva.

No fa gaire que ens hem decidit a casar-nos i portem una mica de caos, per que hi ha tantes coses a fer i a escollir... que no se sap per on començar. De moment, com heu vist, ens hem posat amb el lloc, després ens posarem amb l'esglèsia.

Si algú ens pot donar algun consellet ho agrairiem.

Salutacions,
Gina i Christian
gina_christian

Entrades: 6540
Membre des de: dl. oct. 20, 2008 11:17 am

EntradaAutor: martaychechu » dl. oct. 20, 2008 5:26 pm

Hola Gina,

yo no he estado en ninguno de los dos sitios de boda, pero si que miramos Carles de lavern, la verdad es que la comida y el trato nos gustó mucho pero al final nos decidimos por la finca mas soler, nos casamos en Sitges y preferimos uqe la gente no se tenga que desplazar tanto, pero laverdad que nosotros salimos encantados de ahi con el tema comida ademas se les ve que lo tienen todo super organizado.

Saludos
martaychechu

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants