NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 6:53 am

lanoelieta ha escrit:Hola guapissimes!!!
Després de molts dies sense conectar-me ja torno a ser aqui!!!
He passat uns dies fatal...bueno encara estic regular però almenys ara ja soc una mica persona.
Dimecres passat hem trobava una mica rara però pensava que seria el tipic arrofredat, però dijous ja era mes serio hem feia mal tot i la panxa la tenia super revolucionada, total que com es normal en mi el cap de setmana hem fico malalta (no hem ficare malalta entre setman, no...), febre, vomits, descomposició i ahir m'aixeco amb infecció d'orina!!!!I per rematar m'ha sortit un super gra a la barbeta de la infecció i el metge m'ha tingut que donar antibiotic per a que baixi la inflamació!!Ojo,ehSi el veiessiu flipariau, no havia tingut mai un monstruo aixi!!I damunt el dissabte vaig de boda!!!!!!!!!!!!
Aixi que ja veieu, m'he passat gairebé una setmana pachucha, no tenia ganes ni de conecta-me, només volia dormir,bueno el rato que podia xq les carreres al lavabo eren continues...!!!

Aveure noies, he començat a llegir i vaig una mica per ordre...aixo de tenir tanta feina atrassada....

Miriameta: M'ENCANTEN AQUEST BOLIS!!!!!!!!!!!!Jo tambe els vull!!!

Tema anell: a mi me'l va regalar aquest estiu, concretament el 16 d'agost. Va ser de pel.licula!!!
Vam marxar uns dies a Londres, anavem amb 2 parelles mes (els nostres millors amics), i un dels dies hem va portar a la National Gallery per a que jo pugues veure un quadre que m'agrada moltissim i que te un significat especial pels 2, es el Matrimonio Arnolfini del Jan Van Eyck. Un cop davant del quadre, ens vam fer un lloc davant de tot, i havia un munt de gent, i alli hem va dir que m'havia portat fins alli xq aquell quadre era un matrimoni i que pel significat que tenia...llavors jo me'l vaig mirar i quan li vaig veure la cara vaig pensar no pot ser! i es va ficar la ma a la butxaca, es va agenollar i hem va dir: Noelia, te quieres casar conmigo??i hem va obrir una caixeta amb un super anell!!jo vaig començar a plorar i a dir-li que si,tothom es va ficar a aplaudir i els nostres amics van començar a cridar viva los novios!!!Va ser...No ho podre oblidar mai!!!Ho va fer sense que jo m'adones de res, no m'ho imaginava ni de conya!
I llavors va ser quan vam arribar a Lleida que vam anar a mirar data per casar-nos i mireu ENS CASEM!!!!!!!!

Vaya rotllo us he pegat,no? Aixo es xq feia molts dies que no m'aguantaveu...jajajaja

Bueno i ara vaig a continuar llegint-vos que encara no havia acabat...

Bon dia!!! :-)) :-))

Noelieta, quin promés més romàntic que tens!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) el meu si que em va donar l'anell però el moment romàntic, romantic no va ser!!! jejeje Que hi farem! :o-o: :o-o: Canviar-lo no el canviaré!!!

I nena recupera't molt i fes repòs!!! (+:-) (+:-) que aquí estan caient totes malaltones!!! i el dissabte tens una boda i has d'estar perfecta!!! :-)ok: :-)ok:
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 6:56 am

cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola cuca!!!!!

Divendres a donar molta guerra!!!!

si si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
"las chicas son guerreras! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
cada dia que passo tinc mes ganes!
Ei noies no us he contat....akest cap de setmana venen els meus papis. I el meu nino ha organitzat una visita al Palau de Margalef......jejeje sorpresa!! :-) alli els hi donarem la noticia als 4 pq no ho hem dit a ningu..bno si el meu tete si que ho sap :-)ok: pero es que a ell li havia de dir el primer!

Cuca, vaya cap de setmana que no s'esperen els vostres pares!!!! Segur que els hi farà molta il·lusió i ademés si els hi dieu al lloc on us casareu...encara tindrà més emoció!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Dilluns crònica detallada de la reacció!!!! :-///: :-///: :-///:
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 6:58 am

lluneta29 ha escrit:X cert noelieta ara t'envio una foto meva per privi!!! He d'actualitzar la pàgina web però com que encara segueixo sense internet no ho puc fer i aquí a la feina fotos de nosaltres no en tenim!!! Ara t'ho envio pq em vegis com sóc... :-)

Jo a la feina no tinc cap foto però si hi penso quan sigui a casa, ja te'n passaré una!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 7:01 am

Miriameta, que em sembla que no t'he dit res dels bolis pollo... :o-o: :o-o: :o-o: Són molt xulos!!!! Nena, triomfaràs!!!
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 7:05 am

Em sembla que més o menys us he contestat a totes... :hmm:: :hmm::

Bon dia Lluneta!!!! :-)) :-)) Saps que l'altre dia parlàvem de regalar flors...doncs ahir me'n vaig regalar unes jo!!! Vaig anar a comprar una planteta per ma mare i tenien rams de flors tallades montats i vaig pensar si no me'l compro jo...va a ser que em quedaré sense, i com que tenia un dia tonto doncs em vaig regalar floretes!!! jejeje:-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 7:36 am

Ei hola ise i hola a totes...
A veure, primer de tot, noelieta quin novio més romàntic que tens! Pensava q aquestes coses només passaven a les pel.lícules però tu m'has ensenyat q aquestes coses también es poden fer realitat!! Quina passada... a mi això no em passarà mai... :-( :-( bàsicament pq el factor sorpresa ja no hi és! en fi jo com la ise, tmpoc el canviaria...
Miriameta... repeteixo lo dels bolis pollos, jo también ho vull ficar queda de meravella!!! M'encanta la idea...
Cuca... ja t'he enviat la foto... a veure què me'n dius!!! ;) Demà ens coneixerem!!!
I ise... ben fet això de les flors quan estàs així lo millor és mimarte, jo también vaig i em compro algo per animar-me!!! también tinc dies així, ahir a la nit de fet estava així de rara i trista i no sabia pq... i el jordi anar preguntant i no sabia què dir-li pq no sabia què em passava... els càncer devem tenir dies així... :--(
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 7:39 am

ise ha escrit:
cuca lleida ha escrit:
miriameta ha escrit:Hola cuca!!!!!

Divendres a donar molta guerra!!!!

si si siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
"las chicas son guerreras! :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
cada dia que passo tinc mes ganes!
Ei noies no us he contat....akest cap de setmana venen els meus papis. I el meu nino ha organitzat una visita al Palau de Margalef......jejeje sorpresa!! :-) alli els hi donarem la noticia als 4 pq no ho hem dit a ningu..bno si el meu tete si que ho sap :-)ok: pero es que a ell li havia de dir el primer!

Cuca, vaya cap de setmana que no s'esperen els vostres pares!!!! Segur que els hi farà molta il·lusió i ademés si els hi dieu al lloc on us casareu...encara tindrà més emoció!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* Dilluns crònica detallada de la reacció!!!! :-///: :-///: :-///:

Ah si! Això q fareu és mooolt xul.lo! Els hi encantarà tant la idea del casament com el lloc!!! En serio... es quedaràn impressionats!! Ja ens explicaràs detallets!!! >.-<: >.-<: Jo hi vull anar un dia amb ma germana al resquitx pq ho vegi pq sé que li agradarà molt... em de buscar un dia!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 7:41 am

lluneta29 ha escrit:Ei hola ise i hola a totes...
A veure, primer de tot, noelieta quin novio més romàntic que tens! Pensava q aquestes coses només passaven a les pel.lícules però tu m'has ensenyat q aquestes coses también es poden fer realitat!! Quina passada... a mi això no em passarà mai... :-( :-( bàsicament pq el factor sorpresa ja no hi és! en fi jo com la ise, tmpoc el canviaria...
Miriameta... repeteixo lo dels bolis pollos, jo también ho vull ficar queda de meravella!!! M'encanta la idea...
Cuca... ja t'he enviat la foto... a veure què me'n dius!!! ;) Demà ens coneixerem!!!
I ise... ben fet això de les flors quan estàs així lo millor és mimarte, jo también vaig i em compro algo per animar-me!!! también tinc dies així, ahir a la nit de fet estava així de rara i trista i no sabia pq... i el jordi anar preguntant i no sabia què dir-li pq no sabia què em passava... els càncer devem tenir dies així... :--(

Deu ser això...però vaya caca de dia!!! :-( :-( i avui em sembla que va per l'estil...per mi que és el temps, fins que no m'acostumi a aquests dies tapats i foscos...cada canvi d'estació m'agafa baixón! :-/ :-/
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 7:48 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:Ei hola ise i hola a totes...

Deu ser això...però vaya caca de dia!!! :-( :-( i avui em sembla que va per l'estil...per mi que és el temps, fins que no m'acostumi a aquests dies tapats i foscos...cada canvi d'estació m'agafa baixón! :-/ :-/

Passa mooolt això així que anima't que tenim moltes coses per les quals estar contentes!!!!!!!!!!!!!!!!! Aviat s'acabarà l'any i podrem dir que ens casem l'any que ve!! Te'n vas de creuer!! Demà hi ha sopar i t'animaràs segur!!! Ja vuràs què bé que ens ho passarem!!! Vaaaaaaaaaaaaaa :-eh_:: :-eh_:: I lo millor de tot, ens casem!!! Encara que sigui d'aquí a mooolt de temps, però ho farem i en un lloc únic!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 7:58 am

siiiiiiiiiii me'n vaig de creuer!!!! <-^^> <-^^> <-^^>
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 8:14 am

ise ha escrit:siiiiiiiiiii me'n vaig de creuer!!!! <-^^> <-^^> <-^^>

UNA SETMANA!!!!!!!!!!!!!!! ET QUEDA UNA SETMANA I JA ESTARÀS EMBARCANT!!!!!!!!! ànims!!!!!!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 8:18 am

Si, si!!!!!

Nena que et queda no res per tenir una floreta més!!! :-()-) :-()-) i tenir un 6 al marcador!!!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 8:26 am

ise ha escrit:Si, si!!!!!

Nena que et queda no res per tenir una floreta més!!! :-()-) :-()-) i tenir un 6 al marcador!!!!!

Ja ho séeeeeeee! Quan tornis del creuer ja tindré un 6!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* i la cuca també clar... vas veure el que hem pensat? Fer-nos una foto els 4 pel centre de Lleida, si al final es fa, podria queda mooolt original eh! Què et sembla la idea??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 8:30 am

que jo m'escaparé per poder-ho veure amb els meus ulls!!!! jejejeje

Ha de ser genial poder-vos fer una foto els 4!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 8:47 am

jajajajajaja escapa't escapa't!!! >.-<: >.-<: >.-<: Que ja te veig corrent per l'eix comercial!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 9:00 am

semblaré una boja per allà l'eix corrent d'un cantó a l'altre!!! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 9:01 am

ise ha escrit:semblaré una boja per allà l'eix corrent d'un cantó a l'altre!!! jejeje *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Siiiiiii!! què guai!!! Escolta ara que hi penso... i lo del creuer? Aquina hora marxeu? Quan embarqueu i aquestes coses? Què hi anireu amb el vostre cotxe?? :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 9:22 am

Doncs ara t'ho dic de memòria però em sembla que marxem a les 6 de la tarda... i segurament ens acompanyarà el pare de l'Enric. i la tornada és el dia 31 i em sembla que a les 9 del mati ja sóm a bcn. Però ho he de mirar :o-o: :o-o: per cert, amb quina ante·lació us van donar els papers a vosaltres??? encara no els tenim. :-/ :-/ :-/
ise

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 9:23 am

nena, abans mirava vestits i m'he enamorat d'un vestit de festa de pronovias... el arpa!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 9:28 am

ise ha escrit:nena, abans mirava vestits i m'he enamorat d'un vestit de festa de pronovias... el arpa!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Ara el miraré!!! Jo els papers els vaig tenir amb bastanta antel.lació però era sa cosina que ens els donava!!! Nosaltres vam arribar al vaixell al matí a les 12h pq allí et donaven de dir ja... i ens hi vam kdar... x mirar-lo tot i disfrutar d'un dia més. >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants