NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 9:31 am

si no em diuen res dilluns hi aniré...encara no tindrem els papers arreglats i no podrem marxar... :-( :-( :-( :-(
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 10:46 am

Siii!!! Traqui que d'aquí una setmana estaràs muntadeta al creueret i aniràs cap a Itàlia!!! :-)) :-))
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 11:37 am

EI guapi, jo ara aviat marxaré. Parlem a la tarda!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 11:41 am

ise ha escrit:EI guapi, jo ara aviat marxaré. Parlem a la tarda!!! :-)) :-)) :-))

Ànima't!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pleaseeeeeee!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 1:30 pm

Ja torno a ser per aquí!!! :-)) :-))

tu compraries plantes per internet????
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 3:13 pm

Holaaaaaaaaaaa jo también torno a ser aquí!!!!!!!!!!! :-)) :-)) :-)) Plantes de quin tipus i a on? Digue'm que ho miraré!!! Jo sé de gent que ha comprat animals per internet, plantes no ho sé... però si pq no? Lo únic que al transport es poden fer malbé però vaya...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 3:24 pm

la pàgina és promoplant.com, bueno ja he fet la comanda serà molt!!! l'hi he comentat a l'Enric i m'ha dit que endavant... ja et diré que passa! jejeje :-)) :-))
Sóc una fanàtica de les plantes!!! El meu menjador aviat semblarà una selva! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 3:29 pm

ise ha escrit:la pàgina és promoplant.com, bueno ja he fet la comanda serà molt!!! l'hi he comentat a l'Enric i m'ha dit que endavant... ja et diré que passa! jejeje :-)) :-))
Sóc una fanàtica de les plantes!!! El meu menjador aviat semblarà una selva! jejeje

Jajaja ara mirava la pàgina... em smbla que l'Enric és com el Jordi que va dient que si a tot no? Bno ja me contaràs què tal... quines t'has comprat?? Pel preu sembla que està bé no? No hi entenc massa de plantes, smpre anem al Jardiland i ho cmprem tot allí i sinó me'n regalen!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 3:33 pm

jeje m'he agafat un kentia! s'ha de provar, no??? amb els preus que tenen les plantes...
A ell també l'hi agraden les plantes, ademés a mi em relaxen!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 3:34 pm

ise ha escrit:jeje m'he agafat un kentia! s'ha de provar, no??? amb els preus que tenen les plantes...
A ell també l'hi agraden les plantes, ademés a mi em relaxen!

A mi se'm moren directament... :-( :-( :-( pq m'oblido que les tinc i no les cuido...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 3:39 pm

pobretes plantes!!! :-( :-( :-( assessina!!!! jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 3:52 pm

si tia!!! Però és que me'n oblido d'elles ... avui torno a tenir el jordi a casa!! Farem fajitas!! Avui li deiem que hem de aprendre a cuinar més... a veure on son aquestes receptes!!!! Avui compraré verduretes per fer algo al forn, pollastre o salmó que he trobat unes receptes que no estàn malament. Ahir vam menjar rebuelto de tortilla, bacon i pèssols però era congelat eh!!! Som un desastre ho reconec :-( :-( :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 4:01 pm

Tens raó, us dec receptes!!!
Mira si compres pebrot vermell i verd, alberginia i cebes pots fer menjars molt bons!!!

Ho talles tot petitet i ho cous a poc foc, llavors pots fer-ho amb peix o carn, a mi personalment m'agrada amb el pollastre! Quan estigui a més de mitja cocció afegeixes el pollastres salat i empebrat i que es cogui amb les verduretes. i ja està!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 4:12 pm

ise ha escrit:Tens raó, us dec receptes!!!
Mira si compres pebrot vermell i verd, alberginia i cebes pots fer menjars molt bons!!!

Ho talles tot petitet i ho cous a poc foc, llavors pots fer-ho amb peix o carn, a mi personalment m'agrada amb el pollastre! Quan estigui a més de mitja cocció afegeixes el pollastres salat i empebrat i que es cogui amb les verduretes. i ja està!!!

quan ja estigui quasi fet vols dir? I el pollastre com ha de ser? tallat a trossets o pechuga aquesta filetejada? I es fa el suquet sol? O hi fiques vi blanc? Sóc una mica patata ho sento, estic començant ara... Això que has dit ho he ficat a la llista que dsps anirem al Mercadona a comprar. Saps què em passa també? Que se'm fa malbé el pebrot i tot això si ho enceto i ho deixo allí uns dies i per a dos tanta verdura sobra i ho he de fer en dos vegades...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 4:17 pm

ise ha escrit:Tens raó, us dec receptes!!!

X cert, ets una crack t'envejo molt l'art de cuinar que tens... jo no el tinc pas a part de no tenir temps, només podré fer aquestes coses els dissabtes i diumenges al pas que vaig pq els dies de cada dia hem de fer el dinar amb 1 hora i dinar així que imagina't!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 4:18 pm

la verdura la pots ficar tota, no cal deixar mig pebrot a la nevera!! redueix moltissim el tamany quan està cuit! de pollastre jo faig servir cuixetes i de suquet la verdura com que la cous amb una mica d'oli ja fa el suquet! ja veuràs!! el pollastre jo el fico quan la verdura està mig cuita...
i com que és un plat que no has d'estar controlant tota l'estona, tens temps de regar les plantes!!! :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 4:23 pm

ise ha escrit:la verdura la pots ficar tota, no cal deixar mig pebrot a la nevera!! redueix moltissim el tamany quan està cuit! de pollastre jo faig servir cuixetes i de suquet la verdura com que la cous amb una mica d'oli ja fa el suquet! ja veuràs!! el pollastre jo el fico quan la verdura està mig cuita...
i com que és un plat que no has d'estar controlant tota l'estona, tens temps de regar les plantes!!! :-)ok: :-)ok:

Apuntat!! Demà el faig, aixs no que demà tenim soparrrr!!! Nenes meves com quedem demà??????? Pq ja no crec que ens tornem a trobar fins demà a la nit totes!!! I ara us anireu conectant neu dient?? X cert, ise, li envio un sms a la gemma o què? x recordar-li??? No ´se..
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 4:26 pm

suposo que se'n recordarà però per si a cas...jo si que l'hi diria algo!

quan la vulguis fer, si tens algun dubte m'ho dius!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dj. oct. 16, 2008 4:34 pm

ise ha escrit:suposo que se'n recordarà però per si a cas...jo si que l'hi diria algo!

quan la vulguis fer, si tens algun dubte m'ho dius!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

no, suposo que me'n sortiré sola sembla fàcil!!! A veure com volen quedar totes... em smbla ke vam dir a les 9.30h al racó però no sé si s'enrecorden!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dj. oct. 16, 2008 4:36 pm

en principi es va dir això... però si alguna té algun impediment que ho digui!!!

Demà divendres dia 17 a les 21:30 al restaurant El Racó
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants