Trusketa ha escrit:Quanta gent! Què bé què bé ......
Doncs ahir va vindre la noia de Grup4 a casa meva, i es va estar una hora i mitja, i els albums que vaig veure (i encara més el preu) em van agradar molt.
Nosaltres no volem fer video, primer pels calers, i segon perque preferim que amb les càmeres de cadascu dels convidats que les dugui, fer-ne un muntatge nosaltres mateixos i jastà.
Prefereixo fer minibooks per les mares i les iaias, jejeje
Però bueno, dijous anem a Milex i dilluns a Wenkik, i llavorens decidirem.
Us haig de dir que una de les coses que més ens tirem (de moment) cap a Grup4 és el mode de pagament (500 al Gener de Paga i Senyal, altres 500 uns tres mesos desprès de la boda, i la resta a l'entrega del material).
Clar, això ens dona molta "manga ancha".
El fet de que no ens puguin ajudar els pares en res i que estem pagant pis, i estem en CRIIIIIIIIIIIIIIIISSISISIS, doncs fa que ens mirem una mca els calerons.
Si alguna té preus de la resta, m'aniria de conya!, jeje.
Bueno, ja us explicaré quan vegi a la resta.
Lo de Vizenz, s'ha de demanar hora?
Xq si és així, trucu ara mateix, jeje. Que entre el que trigo en escollir, les probes i tot, ja em planto a l'Abril, i ja sols em quedaran dos mesossss !!
No ens queda tant, eh?
Lo de l'expedient matrimonial, si em caso al Juliol, ho haig de fer al Gener no? Xq he llegit que té una caducitat de 6 mesos ...
Aisss què perduda que vaig ..., lúnic que tinc clar són les cançons per l'Esglèsia! jejeje, s'han de dut en CD, oi?
MOlts petonets nenes!