Autor: ise » dv. oct. 17, 2008 1:59 pm

Autor: miriameta » ds. oct. 18, 2008 12:13 pm

Autor: cuca lleida » ds. oct. 18, 2008 12:47 pm

Autor: lluneta29 » ds. oct. 18, 2008 2:24 pm
cuca lleida ha escrit:EIII wapes!!!
ahir a la nit m'ho vaig passar pipa![]()
![]()
![]()
Ja heu vist que soc una pesada i qe no callo ni sota de l'aigua, jejeje![]()
De veritat us ho dic, va ser molt divertit i vaig trobar-me molt agust, ja tinc ganes de fer el seguent.!!!!!!![]()
![]()
Sou totes un solet.
Molts petonets, vaig a fer feineta que akesta tarde venen els pares i...me toca fregar, llilmpiar les cortines...bno ja sabeu..
molts molts petonets![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » ds. oct. 18, 2008 2:56 pm

Autor: miriameta » ds. oct. 18, 2008 9:42 pm
Un ramet a cadascuna (ni han 5, aixi que un tambe per l´ausent de la nit i que volem conèixer totes!!)

Autor: miriameta » dg. oct. 19, 2008 9:32 pm
lluneta29 ha escrit:Nenes!! Mirant per internet he vist el nostre pròxim pla!!! Cinema a veure The Women!!!! No pot ser més indicada la pel.lícula, no??!!! Què us sembla?? L'estrenen aq setmana però hi podem anar quan la ise hagi tornat dl creuer... són d'aquelles pel.lícules que no s'hi pot anar amb la parella pq les troba avorrides i soses...![]()
![]()

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:48 am
cuca lleida ha escrit:EIII wapes!!!
ahir a la nit m'ho vaig passar pipa![]()
![]()
![]()
Ja heu vist que soc una pesada i qe no callo ni sota de l'aigua, jejeje![]()
De veritat us ho dic, va ser molt divertit i vaig trobar-me molt agust, ja tinc ganes de fer el seguent.!!!!!!![]()
![]()
Sou totes un solet.
Molts petonets, vaig a fer feineta que akesta tarde venen els pares i...me toca fregar, llilmpiar les cortines...bno ja sabeu..
molts molts petonets![]()
![]()
![]()
![]()
Sou totes genials!!!!

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:49 am
lluneta29 ha escrit:Nenes!! Mirant per internet he vist el nostre pròxim pla!!! Cinema a veure The Women!!!! No pot ser més indicada la pel.lícula, no??!!! Què us sembla?? L'estrenen aq setmana però hi podem anar quan la ise hagi tornat dl creuer... són d'aquelles pel.lícules que no s'hi pot anar amb la parella pq les troba avorrides i soses...![]()
![]()

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:53 am

Autor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:08 am
ise ha escrit:Bon dia noietes!!!![]()
![]()
![]()
Com ha anat el cap de setmana???
Noelieta, com va anar la boda???

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:10 am
Així estas cansadeta??? aquests caps de setmana que no pares...havies de recuperar el cap de setmana passat??? jejeje
Autor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:16 am

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:18 am

Autor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:25 am
[/quote
Pq ens vam avorrir a casa, no sabíem què fer. Erem a lleida, dsps com que no sabíem què fer a lleida, vam marxar kp a casa, i jo dient-li que no volia anar kp a casa! no em va fer cas, i a casa jo mirant telebasura i ell jugant a l'ordinador i així vam passar la tarda i jo dient-li al jordi, m'avurrooooo moooolt. Però res a fer!!

Autor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:32 am
ise ha escrit:Si ho arrivo a saber...![]()
quina llàstima!!!
Ara toca esperar a cobrar la setmana que ve (x fin) i a veure com va el mes següent...
Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:36 am
lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Si ho arrivo a saber...![]()
quina llàstima!!!
Bno una altra vegada serà!!! Què vau comprar moltes coses?? Nosaltres ja ens hem kdat sense un duro!!!![]()
Ara toca esperar a cobrar la setmana que ve (x fin) i a veure com va el mes següent...
i tonteries varies...jejeje però vam passar la tarda. i també vam anar a demanar pressupost per ficar cortines al menjador! Quina ruina!!!! 
Autor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:45 am
ise ha escrit:lluneta29 ha escrit:ise ha escrit:Si ho arrivo a saber...![]()
quina llàstima!!!
Bno una altra vegada serà!!! Què vau comprar moltes coses?? Nosaltres ja ens hem kdat sense un duro!!!![]()
Doncs vam comprar unes estovalles molt xulesi tonteries varies...jejeje però vam passar la tarda. i també vam anar a demanar pressupost per ficar cortines al menjador! Quina ruina!!!!
![]()
![]()

Autor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:48 am