NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dv. oct. 17, 2008 1:59 pm

fins a la nit guapa i vigila amb els terroristes aquests!!! jejejje
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 18, 2008 12:13 pm

Bon dia wapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sou les millors que hu sapigueu!!!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » ds. oct. 18, 2008 12:47 pm

EIII wapes!!!
ahir a la nit m'ho vaig passar pipa *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Ja heu vist que soc una pesada i qe no callo ni sota de l'aigua, jejeje :-///:
De veritat us ho dic, va ser molt divertit i vaig trobar-me molt agust, ja tinc ganes de fer el seguent.!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Sou totes un solet.
Molts petonets, vaig a fer feineta que akesta tarde venen els pares i...me toca fregar, llilmpiar les cortines...bno ja sabeu..
molts molts petonets :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 18, 2008 2:24 pm

º
cuca lleida ha escrit:EIII wapes!!!
De veritat us ho dic, va ser molt divertit i vaig trobar-me molt agust, ja tinc ganes de fer el seguent.!!!!!! :-)ok: :-)ok:
Sou totes un solet.
Molts petonets, vaig a fer feineta que akesta tarde venen els pares i...me toca fregar, llilmpiar les cortines...bno ja sabeu..

Eiiiii jo también m'ho vaig passar pipa!! Ja vull que fem una altra trobada totes juntes... Jo también stava molt a gust xarrant!! M'hagués quedat més estona... així que la propera vegada o un dinar o anem a mollerussa amb la ise, que pobra va haver de tornar sola i em va saber greu... nosaltres som més per anar juntes cap a molle i tornar ok?? :-)ok:
Cuca... ets genial... super simpàtica... deu ser cosa dl nom oi? jajajajaja m'ho vaig passar guai.
Ise... bé amb tu no tinc paraules ja ho saps. :-()-) :-.:·::
Miriameta... volem la foto!!! La propera vegada ens hem de fer més fotos, jo es que no m'en vaig enrecordar de la càmara! Espero que t'ho passessis bé, en serio!!!
Gemma!! Em sap greu aquella carona que posaves de soneta... espero igualment que t'ho passessis bé i la propera estiguis millor!!! I t'ho passis millor!! Si voleu la propera quedada un esmorzar i/o dinar!!! per evitar sonetes i aquestes coses... Bé, ja fareu una crònica vosaltres del sopar, a mi em va smblar genial!!! Petonetssssssssssssss!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » ds. oct. 18, 2008 2:56 pm

Nenes!! Mirant per internet he vist el nostre pròxim pla!!! Cinema a veure The Women!!!! No pot ser més indicada la pel.lícula, no??!!! Què us sembla?? L'estrenen aq setmana però hi podem anar quan la ise hagi tornat dl creuer... són d'aquelles pel.lícules que no s'hi pot anar amb la parella pq les troba avorrides i soses... >.-<: =0-0-) >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » ds. oct. 18, 2008 9:42 pm

Cuca!!! Un plaer coneixet!! gràcies per tot i ja saps a la propera ja no estaras tan nerviosa!! Muacs!!!

Gemma!!! Feies cara de soneta i estaves molt cansada i vas fer l´esforç de venir i aguantar com una heroina, i aixo es que tenies ganes d´estar amb nosaltres!!! wapa!!!

Llunetaa!!! la foto no trigare res en pasarvos-la jejej, la propera vegada en farem moltes mes, perque farem cara de ::-) ::-) ::-) ::-) ::-) i ens farem una sesió. Te vaig fer anar carregada jejej pobreta..
Muacs!!!

Ise!!! em sap greu que haguessis de marxar sola cap a Molle, a aquelles hores de la nit i amb lo que vas dir dels ullets. La propera de dia i si vols pues a Molle. Wapa!!!

Dirvos que m´encante quedar amb vosaltres, que m´ho passo superbé, que em sento una mes i que això es molt per mi. Gràcies boniques!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Un ramet a cadascuna (ni han 5, aixi que un tambe per l´ausent de la nit i que volem conèixer totes!!)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dg. oct. 19, 2008 9:32 pm

lluneta29 ha escrit:Nenes!! Mirant per internet he vist el nostre pròxim pla!!! Cinema a veure The Women!!!! No pot ser més indicada la pel.lícula, no??!!! Què us sembla?? L'estrenen aq setmana però hi podem anar quan la ise hagi tornat dl creuer... són d'aquelles pel.lícules que no s'hi pot anar amb la parella pq les troba avorrides i soses... >.-<: =0-0-) >.-<:

M´apunto a una sesió de cine!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:48 am

cuca lleida ha escrit:EIII wapes!!!
Sou totes un solet.

Guapíssimes!!!

El divendres m'ho vaig passar molt bé amb totes vosaltres!!!! :-)) :-)) Sou totes genials!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca, com va anar ahir???? Explica, explica!!!!
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:49 am

lluneta29 ha escrit:Nenes!! Mirant per internet he vist el nostre pròxim pla!!! Cinema a veure The Women!!!! No pot ser més indicada la pel.lícula, no??!!! Què us sembla?? L'estrenen aq setmana però hi podem anar quan la ise hagi tornat dl creuer... són d'aquelles pel.lícules que no s'hi pot anar amb la parella pq les troba avorrides i soses... >.-<: =0-0-) >.-<:

Jo també m'hi apunto!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 6:53 am

Bon dia noietes!!! :-)) :-)) :-))

Com ha anat el cap de setmana???

Noelieta, com va anar la boda???
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:08 am

ise ha escrit:Bon dia noietes!!! :-)) :-)) :-))

Com ha anat el cap de setmana???

Noelieta, com va anar la boda???

Bon dia a totes!!!! Això noelieta com va anar la boda? volem detalls i alguna foto!!
Cuca... i lo del palau de margalef amb els teus pares i els sogres?? Conta conta... segur que ta mare va plorar molt oi???
Ise... stik taaaaaaaan cansada tia!!!!!!!!! Quin cap de setmana!!! :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:10 am

Bon dia preciosa!!! :-)) Així estas cansadeta??? aquests caps de setmana que no pares...havies de recuperar el cap de setmana passat??? jejeje
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:16 am

Ja... això que dissabte ens vam avorrir taaaaan a casa... no sabíem què fer!! jejeje però a la nit vaig sortir fins tard i el diumenge al matí a les 8h ja ens veníen a buscar els amics per anar a buscar bolets així que poc vaig dormir i això que en teoria els caps de setmana estàn per dormir i descansar, jo no sé què és aq concepte. Bé, si, el finde passat ho vaig fer pq no vaig sortir de casa! :o-o:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:18 am

doncs el dissabte a la tarda que vam venir a Lleida vaig estar temptada de trucar-te per si volieu venir a donar un tomet o fer un beure però al final vaig pensar que ja estaries prou liada... :-( :-(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:25 am

[quote="ise"]doncs el dissabte a la tarda que vam venir a Lleida vaig estar temptada de trucar-te per si volieu venir a donar un tomet o fer un beure però al final vaig pensar que ja estaries prou liada... :-( :-([/quote

Haguer-ho fet!!!! :-( :-( Pq ens vam avorrir a casa, no sabíem què fer. Erem a lleida, dsps com que no sabíem què fer a lleida, vam marxar kp a casa, i jo dient-li que no volia anar kp a casa! no em va fer cas, i a casa jo mirant telebasura i ell jugant a l'ordinador i així vam passar la tarda i jo dient-li al jordi, m'avurrooooo moooolt. Però res a fer!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:30 am

Si ho arrivo a saber... :o-o: :o-o: quina llàstima!!!
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:32 am

ise ha escrit:Si ho arrivo a saber... :o-o: :o-o: quina llàstima!!!

Bno una altra vegada serà!!! Què vau comprar moltes coses?? Nosaltres ja ens hem kdat sense un duro!!! :-( :-( Ara toca esperar a cobrar la setmana que ve (x fin) i a veure com va el mes següent...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:36 am

lluneta29 ha escrit:

Bno una altra vegada serà!!! Què vau comprar moltes coses?? Nosaltres ja ens hem kdat sense un duro!!! :-( :-( Ara toca esperar a cobrar la setmana que ve (x fin) i a veure com va el mes següent...

Doncs vam comprar unes estovalles molt xules :-)) i tonteries varies...jejeje però vam passar la tarda. i també vam anar a demanar pressupost per ficar cortines al menjador! Quina ruina!!!! :--( :--( :--(
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:45 am

ise ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Doncs vam comprar unes estovalles molt xules :-)) i tonteries varies...jejeje però vam passar la tarda. i també vam anar a demanar pressupost per ficar cortines al menjador! Quina ruina!!!! :--( :--( :--(

Al menys vau aprofitar la tarda... pq lo que és jo... jajajaja On vau anar per les cortines??
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 9:48 am

osti, doncs ara no se com es diu la botiga... ja t'ho miraré i t'ho dic! :-)ok: :-)ok: on les vau comprar vosaltres les cortines???
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants