NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lanoelieta » dl. oct. 20, 2008 9:51 am

ise ha escrit:Bon dia noietes!!! :-)) :-)) :-))

Com ha anat el cap de setmana???

Noelieta, com va anar la boda???

Bon dia noies!!!

Ja veig que el sopar va anar molt bé, a nosaltres la boda també, encara que just quan es va ficar a ploure era el moment que els nuvis arribaven a l'esglèsia, pobres... però no els va importar massa la veritat, estaven super contents i el temps era el que menys els preocupava, ja ho sabien que a l'octubre els podia passar.

Per tot el demés super bé, l'esglèsia va ser a Raïmat, molt bonica per cert i molt acollidora, ademés el capellà super divertit.
El convit a les Caves de Raïmat, super bé, el pica pica bonissim, com a totes les bodes que hem anat alli i el menjar fantàstic (bogavant amb crema de marisc i solomillo amb foie).
Vaig estar mirant-ho tot amb pels i senyals, l'unic que no hem va acabar de convencer es quan entren els pastis, moltes llums i aquestes coses, i a nosaltres aquestes parafernalies no es que ens agradin massa, però bueno, sempre ho podem canviar.
Per tot el demés molt bé, els nuvis molt guapos i com no ens van regalar els nuvis...
Ja us penjare alguna foto quan en tingui, jo no hem vaig endur la càmara, no me la podia ficar al bolso,coses que passen amb els bolsos de festa, només i caben 2 coses, el telefon i el tabac, bueno i un paquet de cleenex.
I aixó es tot, ahir ens vam passar el dia dormint i passant la resaca...uffffffffff!!!!!
Imatge
lanoelieta
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dg. set. 14, 2008 12:53 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:57 am

lanoelieta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia noietes!!! :-)) :-)) :-))

Com ha anat el cap de setmana???

Noelieta, com va anar la boda???

Bon dia noies!!!

Ja veig que el sopar va anar molt bé, a nosaltres la boda també, encara que just quan es va ficar a ploure era el moment que els nuvis arribaven a l'esglèsia, pobres... però no els va importar massa la veritat, estaven super contents i el temps era el que menys els preocupava, ja ho sabien que a l'octubre els podia passar.

Per tot el demés super bé, l'esglèsia va ser a Raïmat, molt bonica per cert i molt acollidora, ademés el capellà super divertit.
El convit a les Caves de Raïmat, super bé, el pica pica bonissim, com a totes les bodes que hem anat alli i el menjar fantàstic (bogavant amb crema de marisc i solomillo amb foie).
Vaig estar mirant-ho tot amb pels i senyals, l'unic que no hem va acabar de convencer es quan entren els pastis, moltes llums i aquestes coses, i a nosaltres aquestes parafernalies no es que ens agradin massa, però bueno, sempre ho podem canviar.
Per tot el demés molt bé, els nuvis molt guapos i com no ens van regalar els nuvis...
Ja us penjare alguna foto quan en tingui, jo no hem vaig endur la càmara, no me la podia ficar al bolso,coses que passen amb els bolsos de festa, només i caben 2 coses, el telefon i el tabac, bueno i un paquet de cleenex.
I aixó es tot, ahir ens vam passar el dia dormint i passant la resaca...uffffffffff!!!!!

M'alegro mooolt per vosaltres!!! El sopar va anar molt bé, vam xarrar molt, vam sopar i dsps vam fer un beuret totes a un pub del cantó del racó. Moolt bé!!! Són totes, bé som, totes majíssimes!!! Ja ho veuràs!!! Aviat quedarem i et coneixerem!!! >.-<: >.-<: >.-<: A mi también m'agraden molt les bodes a les caves... i el menjar és boníssim. No sé si en aquesta hi era, però la taula de formatges és impressionant i ademés fan creps!!! Què bo!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 9:58 am

ise ha escrit:osti, doncs ara no se com es diu la botiga... ja t'ho miraré i t'ho dic! :-)ok: :-)ok: on les vau comprar vosaltres les cortines???

a una botiga de pardinyes, és diu el món de les cortines i està bastant bé de preu... els meus panells japonesos 500 eurets. x ser panells està prou bé!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 12:07 pm

Bon dia wapes!!! us he enviat un regalet!! :-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 12:19 pm

miriameta ha escrit:Bon dia wapes!!! us he enviat un regalet!! :-)

Gràcies wuapa!! Ho hem de repetir... estem totes mooolt guapes, què has retocat algo???
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 12:24 pm

lluneta29 ha escrit:

Gràcies wuapa!! Ho hem de repetir... estem totes mooolt guapes, què has retocat algo???

jeje sip, nomes a mi... tenia el serrell enmig de la front i no m´agradave gens i llavors me l´he tret... Que es note???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 12:45 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

jeje sip, nomes a mi... tenia el serrell enmig de la front i no m´agradave gens i llavors me l´he tret... Que es note???

no gens!!! Ets una crack del photoshop... jo abans en sabia però com que no l'utilitzo ho he anat perdent... ara no sabria per on començar!!! jejejeje
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 12:55 pm

buff quin susto jejeje!!

Llavors com has sapigut que l´he retocat?

Si t´hi posesis agafaries pràctica una altra vegada!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 1:17 pm

miriameta ha escrit:buff quin susto jejeje!!

Llavors com has sapigut que l´he retocat?

Si t´hi posesis agafaries pràctica una altra vegada!!

No, pq surtíem massa guapes, sobretot jo i per això m'he dit que hauries retocat algo a més al títol de la foto ficava retocada... jejeje i dic això és que ha fet algo... no pq ho hagi notat!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 1:26 pm

Hola noies!

Miriameta gràcies per la foto!!! Estem totes molt guapes!!! :-)) :-)) :-))
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 1:43 pm

ise ha escrit:Hola noies!

Miriameta gràcies per la foto!!! Estem totes molt guapes!!! :-)) :-)) :-))

ho corraboro totes estem moolt guapes!!! M'agrada aq foto, al igual me la penjo al despatx quan en tingui :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 1:44 pm

Una setmana i tindré un 6 al meu marcador... això ja mola més eh!!! cuca tu també!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 1:49 pm

Amb un 6 ja no sembla que falti tant!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jo aviat tindré un 7!! jejeje :o-o: :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dl. oct. 20, 2008 1:56 pm

Ja, però falta encara la pena és aquesta... bno noies vaig plegant... cuca i noelieta us saludo amb molt carinyo. Cuca... explica'm lo dels teus pares wuapa!! Em fa curiositat saber com ha anat!
Ise... demà parlem guapa!!
Miriameta, gràcies i mil gràcies per tot. A veure si ens contes avenços de la teva boda que va primer que totes! No dius mai res... :-( :-(
Gemma ànims i espero que ja estiguis recuperada del tot. :-)) :-)) :-)) Adeeeeu fins demà, wuapíssimes!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 2:08 pm

Fins demà guapa! :-)) :-))
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 3:56 pm

hola wapiximes!!!!!
acabo d arribar a casa i lo primer que he fet a sigut el berenar i connectarme per trobar-vos...jejejeje quin vici!!!!!!!!!!
vaig a posarme al dia
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 4:15 pm

moltes gracies per la foto MIRIAMETA!!!!

Repeteixo que m'ho vaig passar pipa al sopar, s'ha de repetir pero a Molle o fent un dinar. A mi també me va sapiguer greu que tornes sola la Ise.... :-( :-( .

Més cosetes mes cosetes....Per fi ja es oficial !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Us ho explico tot, dsd el principi..(ja se q m enrollo molt pero..soc aixi :-/ )

El dissabte, durant tot el mati vem estar fent "zafarrancho" llimpiant amunt i avall, vem anar de compres al Mercadona...etc (ja sabeu...)
A la tarde, cap al tard van arribar els papis (els meus) i vem anar al carrer major i despres a sopar a casa (pa amb tomata, embotit i berberechos al vapor..una mica de pica pica per sopar.)
El diumenge : l'Oscar i jo ens vem posar el despertador per alçarnos i fer l'esmorzar, i quatre cosetes que havien quedat de la nit. A les 10.30 vem despertar als papis ( que ja estaven desperts pero feien el ronso). Els vam dir que a les 11.30 haviem de marxar :: orrr:: :: orrr:: Aixi que corre corre....a duxarse a esmorzar......i ma mare tot el rato : -On anem?? i jo vinga a contestar : -Anem de turisme per lleida... :hmm:: (no sabia quina excusa posar..)
Total a les 11.30 vem anar a buscar als sogres i...cada familia en un cotxe i cap a Margalef!!!
Quan vem arribar, vem baixar dels cotxes, ningu va dir res...i a la porta abans d'entrar els vam dir que haviem anat alli pq ens casem...... >.-<: >.-<: >.-<:
Ara ve la meva sorpresa....no van fer res, ni plorar, ni res....me vaig quesdar decepcionada :-( . Ma mare me va dir que estava molt contenta i me va fer dos petonets. Llavors ens van ensenyar les instalacions i ho van explicar tot i vem marxar.
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 4:20 pm

Hola guapíssima!!!

Així el cap de setmana amb els papis ha estat bé??? Referent a la gran notícia, els vau sorpendre tant que no van saber reaccionar!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Ja veuràs que a mida que se'n fagin la idea els hi hauràs de dir que canviin de tema! jejejeje :-)) :-))

Per mi tranquil·les, eh! M'hi he d'acostumar a portar el cotxe de nit!!!! Quan fem el pròxim?????? jejeje :-) :-) :-)
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 4:22 pm

uffff com me enrollo, jejeje.

Segueixo:
quan vem sortir del palau, que per cert els hi va agradar moltisssiiiimmmmm. vem anar a l'esglesia, a St Llorenç. (al final ho hem pogut arreglar!!!)
Durant el cami vaig estar parlant amb els papis...tot el cami...jejeje de la BODA.... a la mama i al papa els viag veure mlt ilusionats..
Vem arribar a l'esglesia i la vem veure per dins, i ma mare va dir :- Es preciosa, molt bonica, m'agrade moltisiim.!!
Dp cap a la catedral per compara i veure quina els hi agradave mes..i va guanyar, St Llorenç!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 4:24 pm

cuca lleida ha escrit:uffff com me enrollo, jejeje.

Segueixo:
quan vem sortir del palau, que per cert els hi va agradar moltisssiiiimmmmm. vem anar a l'esglesia, a St Llorenç. (al final ho hem pogut arreglar!!!)
Durant el cami vaig estar parlant amb els papis...tot el cami...jejeje de la BODA.... a la mama i al papa els viag veure mlt ilusionats..
Vem arribar a l'esglesia i la vem veure per dins, i ma mare va dir :- Es preciosa, molt bonica, m'agrade moltisiim.!!
Dp cap a la catedral per compara i veure quina els hi agradave mes..i va guanyar, St Llorenç!!!!!

Quina emoció! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ja teniu l'esglesia decidida!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants