Avui nenes, he comprat el paper per les nostres invitacions de boda. Dissabte per la tarde vam anar jo i l´Euge a voltar pel carrer Major, a la caselles, a l´abacus, a la distribuidora bàsica, a la comercial, etc... buscant papers que ens agradessin, tipus pergamí. I al final ens va agradar un que hi havie a la caselles.
Com plovie bastant dissabte i no voliem que sens mulles, pues vam quedar que jo avui, aniria a comprarne 1 per a fer la prova a casa. I n´he comprat 2 un petit i un gran, per a veure amb quin quede millor.
Pues sabeu??? ara quan he arribat i me conectat el meu nene m´ha preguntat això i ma dit si ens ficavem a escriure el que voliem posar a la invitació...
No es preciós???? abans treia jo el tema boda i ara mel treu ell... es un solete. I mel treu sovint. Te ganes de fer les invitacions. Diu que quan mes aviat les fem, abans les podrem donar i posarnos amb els regalets, que tornem a estar indecisos de que fer... m´haureu d´ajudar en aquest tema.
Aquesta resposta la dedico a la lluneta

jejej
Encara tinc mes cosetes per dirvos, son comentaris amb la familia, de la boda, detalls, sabates, etc.. les voleu saber??