NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 4:25 pm

durant tot el dinar de diumenge vem estar parlant que si convidats, que si vestits, que si el convit...jejejejeje >.-<: >.-<: >.-<: i jo feliç com un anis...i l'Oscar super ilusionat tambe...!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ei nenes ara torno que haig de portar el gos al veterinari i haig de fer un parell de recadets, despres torno.MUUUAAAAAKKIISSSSs

ISE lo del proxim quan volgueu, pero millor el mes que ve no??jejejejeje :-)ok:
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 4:32 pm

si pq jo aquest mes ja no hi seré!!! jejeje

Cuida la poteta del gos!!!! (+:-)

M'he n'alegro moltíssim que els hi fes tanta il·lusió!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 5:21 pm

Bueno guapíssimes jo vaig plegant trastets... :-)) :-)) a la nit si puc ja em conectaré a veure que dieu i sinó que vagi molt bé demà!!!

Per cert, Noelieta que no t'he dit res de la boda... :o-o: :o-o: :o-o: m'he n'alegro que us servís per saber com voleu que vagi tot per la vostra boda! *.-o-o.* *.-o-o.* i segur que el menjar estava boníssim!! >.-<: >.-<:

Bueno, petonets!!! : kissd : : kissd : : kissd : : kissd :
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 5:44 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:buff quin susto jejeje!!

Llavors com has sapigut que l´he retocat?

Si t´hi posesis agafaries pràctica una altra vegada!!

No, pq surtíem massa guapes, sobretot jo i per això m'he dit que hauries retocat algo a més al títol de la foto ficava retocada... jejeje i dic això és que ha fet algo... no pq ho hagi notat!!!

jajajajaja que tonta soc... si hu diu a la foto jijjji :-).|.(-: clar, perque me guardo les originals i tambe les retocades per si de cas.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 5:46 pm

ise ha escrit:Hola noies!

Miriameta gràcies per la foto!!! Estem totes molt guapes!!! :-)) :-)) :-))

De res wapisssima!!! volia que comencessiu be el dilluns amb un bon record del divendres!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 5:51 pm

lluneta29 ha escrit:Ja, però falta encara la pena és aquesta... bno noies vaig plegant... cuca i noelieta us saludo amb molt carinyo. Cuca... explica'm lo dels teus pares wuapa!! Em fa curiositat saber com ha anat!
Ise... demà parlem guapa!!
Miriameta, gràcies i mil gràcies per tot. A veure si ens contes avenços de la teva boda que va primer que totes! No dius mai res... :-( :-( Gemma ànims i espero que ja estiguis recuperada del tot. :-)) :-)) :-)) Adeeeeu fins demà, wuapíssimes!!!!

Si... no se perque, potser avanço una mica, o parlem cosetes... però potser no us interessa o es una chorrada... No se si me dirieu aixo no es res. O vale, bueno, pues ja esta... Soc una mica rara no??? Sempre me sento inferior als demes..

:-(
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 6:02 pm

ise ha escrit:Hola guapíssima!!!

Així el cap de setmana amb els papis ha estat bé??? Referent a la gran notícia, els vau sorpendre tant que no van saber reaccionar!!! *.-o-o.* *.-o-o.* Ja veuràs que a mida que se'n fagin la idea els hi hauràs de dir que canviin de tema! jejejeje :-)) :-))

Per mi tranquil·les, eh! M'hi he d'acostumar a portar el cotxe de nit!!!! Quan fem el pròxim?????? jejeje :-) :-) :-)

T´has d´acostumar però amb algu al costadet per si de cas!!! t´has de cuidar que t´has de casar!!!!!!! jejejejej

La propera quan tornis de les super vacancetes, que ja tenim planings jjijijij
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 6:05 pm

cuca lleida ha escrit:durant tot el dinar de diumenge vem estar parlant que si convidats, que si vestits, que si el convit...jejejejeje >.-<: >.-<: >.-<: i jo feliç com un anis...i l'Oscar super ilusionat tambe...!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Ei nenes ara torno que haig de portar el gos al veterinari i haig de fer un parell de recadets, despres torno.MUUUAAAAAKKIISSSSs

ISE lo del proxim quan volgueu, pero millor el mes que ve no??jejejejeje :-)ok:

Me n´alegro moltisssim cuca!!!! Els hi vas donar tanta sorpressa que no van reaccionar!!!! se van quedar com la cançó!! congelats!!! ajajja :-)ok: però ja vas veure que després no paraven de fer preguntetes i dir cosetes, etc, etc!!!

M´enalegro que tambe tingueu esglèsia!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Muacs!!!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 6:13 pm

lanoelieta ha escrit:
ise ha escrit:Bon dia noietes!!! :-)) :-)) :-))

Com ha anat el cap de setmana???

Noelieta, com va anar la boda???

Bon dia noies!!!

Ja veig que el sopar va anar molt bé, a nosaltres la boda també, encara que just quan es va ficar a ploure era el moment que els nuvis arribaven a l'esglèsia, pobres... però no els va importar massa la veritat, estaven super contents i el temps era el que menys els preocupava, ja ho sabien que a l'octubre els podia passar.

Per tot el demés super bé, l'esglèsia va ser a Raïmat, molt bonica per cert i molt acollidora, ademés el capellà super divertit.
El convit a les Caves de Raïmat, super bé, el pica pica bonissim, com a totes les bodes que hem anat alli i el menjar fantàstic (bogavant amb crema de marisc i solomillo amb foie).
Vaig estar mirant-ho tot amb pels i senyals, l'unic que no hem va acabar de convencer es quan entren els pastis, moltes llums i aquestes coses, i a nosaltres aquestes parafernalies no es que ens agradin massa, però bueno, sempre ho podem canviar.
Per tot el demés molt bé, els nuvis molt guapos i com no ens van regalar els nuvis...
Ja us penjare alguna foto quan en tingui, jo no hem vaig endur la càmara, no me la podia ficar al bolso,coses que passen amb els bolsos de festa, només i caben 2 coses, el telefon i el tabac, bueno i un paquet de cleenex.
I aixó es tot, ahir ens vam passar el dia dormint i passant la resaca...uffffffffff!!!!!

ejjeje me n´alegro que sortis tot tan be!!

Jo la meva camara me l´enduc encara que m´hagi de comprar un bolso una mica mes gran jijijiji, soc aixi de fanàtica de les fotos. :-)
Tot es pot cambiar si no t´agrade.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 6:19 pm

Avui nenes, he comprat el paper per les nostres invitacions de boda. Dissabte per la tarde vam anar jo i l´Euge a voltar pel carrer Major, a la caselles, a l´abacus, a la distribuidora bàsica, a la comercial, etc... buscant papers que ens agradessin, tipus pergamí. I al final ens va agradar un que hi havie a la caselles.

Com plovie bastant dissabte i no voliem que sens mulles, pues vam quedar que jo avui, aniria a comprarne 1 per a fer la prova a casa. I n´he comprat 2 un petit i un gran, per a veure amb quin quede millor.

Pues sabeu??? ara quan he arribat i me conectat el meu nene m´ha preguntat això i ma dit si ens ficavem a escriure el que voliem posar a la invitació...

No es preciós???? abans treia jo el tema boda i ara mel treu ell... es un solete. I mel treu sovint. Te ganes de fer les invitacions. Diu que quan mes aviat les fem, abans les podrem donar i posarnos amb els regalets, que tornem a estar indecisos de que fer... m´haureu d´ajudar en aquest tema.

Aquesta resposta la dedico a la lluneta :-)ok: jejej

Encara tinc mes cosetes per dirvos, son comentaris amb la familia, de la boda, detalls, sabates, etc.. les voleu saber??
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 6:21 pm

Quina llarga filera de missatges meus... mare meva.. acabareu fartetes de mi jajajaj

El Toni penjará dilluns invitacions per a la fira de nuvis jejeej aixi que us estalviareu 4 eurets per persona!!!

I nenes.... ja soc mil.lenaria!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tinc una altra floreta al jardí!!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 6:38 pm

Miriameta,
que xuli lo de les invitacions....jo les vull veure..jejejeje Tu ens has de fer de guies a mes segur que son xulissimes..!!!!11 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i mes personals si les feu vosaltres :-)ok: Es molt original!

Ise, vaig a provar de fer el tiramisu pel meu nino a veure com surt, pero les clares a punt de neu normaltment no me queden gaire be....ja us contare.
Avui de soparet macarrons amb pesto!!! visca el menjar italià!!!
Ho sento wapes li deixare l'ordinador al nino que esta per aki amb ganes de agafarlo :-.:·:: .
MUAKIS
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. oct. 20, 2008 6:40 pm

miriameta ha escrit:Quina llarga filera de missatges meus... mare meva.. acabareu fartetes de mi jajajaj

El Toni penjará dilluns invitacions per a la fira de nuvis jejeej aixi que us estalviareu 4 eurets per persona!!!

I nenes.... ja soc mil.lenaria!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tinc una altra floreta al jardí!!!!

felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 7:08 pm

cuca lleida ha escrit:Miriameta,
que xuli lo de les invitacions....jo les vull veure..jejejeje Tu ens has de fer de guies a mes segur que son xulissimes..!!!!11 >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: i mes personals si les feu vosaltres :-)ok: Es molt original!

Voleu que faci fotos als 2 models de paper??? a veure que us semblen???
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 7:45 pm

Miriameta felicitats per la floreta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I volem saber-ho tot, tot i tot referent a la teva boda!!! jejeje:-)) :-)) :-)) :-)) Ets la primera de totes nosaltres!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: ise » dl. oct. 20, 2008 7:51 pm

cuca lleida ha escrit:Miriameta,

Ise, vaig a provar de fer el tiramisu pel meu nino a veure com surt, pero les clares a punt de neu normaltment no me queden gaire be....ja us contare.
Avui de soparet macarrons amb pesto!!! visca el menjar italià!!!
Ho sento wapes li deixare l'ordinador al nino que esta per aki amb ganes de agafarlo :-.:·:: .
MUAKIS

Ja em diras que tal ha quedat!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: segur que boníssim!!! :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-) :yium:-)
ise

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 8:20 pm

ise ha escrit:Miriameta felicitats per la floreta!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I volem saber-ho tot, tot i tot referent a la teva boda!!! jejeje:-)) :-)) :-)) :-)) Ets la primera de totes nosaltres!!!! :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Ok!!!!

gràcies!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: gemma84 » dl. oct. 20, 2008 8:32 pm

Hola reineeeesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que be que m'ho vaig passar el divendres!!!! tot i estan cansada m'ho vaig passar molt molt molt bé!!! si tot fos com la son i el cansament..... això rai que es cura!!! a part, la veritat que sou totes encantadores, només ens haviem vist una vegada i aquesta era la segona i realment donava la sensació que us coneixia de tota la vida! en serio que sou totes FANTÀSTIQUES!!!!

Jo també m'apunto a una sessió de cine! i tan que si! a part, si he d'esperar anar a veure aquesta peli que heu proposat amb l'Enric ja puc esperar-me asseguda i no en una cadira no! en un sofà!!! això si, si us anés be podríem fer-ho un dissabte, pk la veritat que no se que em passa, però els divendres arribo morta a casa! això si es pot eh???? sinó en divendres i ja faré migdiada quan arribi!jejeje

Nosaltres aquest diumenge vam estar dinant amb els sogres i vam parlar de la boda, els seus pares molt emocionats ja deien que prepararien la llista d'invitats per a veure si concorda mes o menys amb la que vam mig fer nosaltres....no res nenes!!!! que d'aqui a un no res entrarem al 2009 i es casarà la primera fantàstica i serà ella a la que li tocarà venir a veure com ens provem vestits i apa! a l'any següent: LES BODES!!!!

No res boniques, vaig a fer alguna coseta de sopar que si no aquell home que tinc per novio em canviarà per una altra!!! ejjejejeje

MOOOOLTSSSSSSSS PETONS WAPEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!
Imatge
gemma84
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 8:52 pm

gemma84 ha escrit:Hola reineeeesssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que be que m'ho vaig passar el divendres!!!! tot i estan cansada m'ho vaig passar molt molt molt bé!!! si tot fos com la son i el cansament..... això rai que es cura!!! a part, la veritat que sou totes encantadores, només ens haviem vist una vegada i aquesta era la segona i realment donava la sensació que us coneixia de tota la vida! en serio que sou totes FANTÀSTIQUES!!!!

Jo també m'apunto a una sessió de cine! i tan que si! a part, si he d'esperar anar a veure aquesta peli que heu proposat amb l'Enric ja puc esperar-me asseguda i no en una cadira no! en un sofà!!! això si, si us anés be podríem fer-ho un dissabte, pk la veritat que no se que em passa, però els divendres arribo morta a casa! això si es pot eh???? sinó en divendres i ja faré migdiada quan arribi!jejeje

Nosaltres aquest diumenge vam estar dinant amb els sogres i vam parlar de la boda, els seus pares molt emocionats ja deien que prepararien la llista d'invitats per a veure si concorda mes o menys amb la que vam mig fer nosaltres....no res nenes!!!! que d'aqui a un no res entrarem al 2009 i es casarà la primera fantàstica i serà ella a la que li tocarà venir a veure com ens provem vestits i apa! a l'any següent: LES BODES!!!!
No res boniques, vaig a fer alguna coseta de sopar que si no aquell home que tinc per novio em canviarà per una altra!!! ejjejejeje

MOOOOLTSSSSSSSS PETONS WAPEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!

Hola gemmetaaaaaaaaa, m´enalegro molt que tu passesis tan be, i ja es començen a implicar mes la family eh jejeje que guay!!!

Jo aquest disabte me vaig quedar parada perque la meva tia me va preguntar que tal anaven els preparatius i normalment l´he de saludar jo jejeje, que hi farem..

Aquesta primera soc joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ai mareta meva que no mu crec..... es imposible.. jejejeje me torno boja nomes de pensarhi......
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dl. oct. 20, 2008 9:02 pm

Un model de com quedará, quan les imprimim.
Com hu veieu?
Estan be?
Sobre alguna coseta?
Hi falte algo?
Us agrade la lletra???

Cuanta pregunta eh... ::-)
miriameta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 24, 2008 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent