NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 1:55 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: bon profit guapa!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 1:59 pm

ise ha escrit::-)ok: :-)ok: :-)ok: bon profit guapa!

3 dies i creuer!!! ueeeeeeeeeeeeeeeee :--=-)
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:17 pm

holaaaaaaaaaa!! Ja torno a ser aquí!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:18 pm

X cert, que sapigueu que ja us he contestat a totes aq matí!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 3:20 pm

lluneta29 ha escrit:X cert, que sapigueu que ja us he contestat a totes aq matí!!! >.-<: >.-<: >.-<:

jejeje molt aplicada ella!!! :-)) :-)) :-))
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:21 pm

faig el que puc!!! *.-o-o.* a vere vaig a intentar penjar l'article que ocupa massa espai i em dóna error. Te l'has llegit?
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. oct. 21, 2008 3:25 pm

si que l'he llegit! :-)ok: :-)ok: està molt bé!!! :-)) :-)) :-)) penja'l en diferents missatges... :o-o: :o-o:
ise

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:31 pm

ise ha escrit:si que l'he llegit! :-)ok: :-)ok: està molt bé!!! :-)) :-)) :-)) penja'l en diferents missatges... :o-o: :o-o:

Si és lo que intentaré fer ara... a veure si em surt... un segon!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:33 pm

Noies... aveure si així el podeu llegir... primera pàgina del article.. allà va... *.-o-o.* *.-o-o.*
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:34 pm

La segona pàgina... l'heu de guardar al vostre ordinador i llavors llegir-ho sinó es veu malament :-)ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:35 pm

Full 3... :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 3:37 pm

Si no ho veieu m'ho diuen però en principi quan es descarrega feu guardar como i se us guardarà a l'ordinador i llavors ja ho podeu ampliar per poder-ho llegir :-)ok:
Fulla 4 i darrera!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 4:25 pm

Hola wapes, per fi soc a casa!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 4:27 pm

Benviguda!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 4:36 pm

Avui no tinc novetats... me passat tot el mati treballant i despres estudiant fins les 5... i a sobre vaig de una en una altra. Primer migranyes, despres la caiguda al treball, i ara la grip... tic a 37,6 de febre, un mal de gola impressionant, i el cap cargat... he de fer deures per dema.. i me fa mal la panxa i el pit de tant tusir.... quina sort que tinc eh... chiquetes!!!!

No m´apropare gaire a vosaltres per si de cas us hu pego jejejeje :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 4:39 pm

miriameta ha escrit:Avui no tinc novetats... me passat tot el mati treballant i despres estudiant fins les 5... i a sobre vaig de una en una altra. Primer migranyes, despres la caiguda al treball, i ara la grip... tic a 37,6 de febre, un mal de gola impressionant, i el cap cargat... he de fer deures per dema.. i me fa mal la panxa i el pit de tant tusir.... quina sort que tinc eh... chiquetes!!!!

No m´apropare gaire a vosaltres per si de cas us hu pego jejejeje :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Tia tu com jo que ho pilles tot eh!!! no sabia que havies caigut al treball? Ho vas dir??? no me'n vaig enterar!!! Cuida't mooolt fica't al llitet i cova... :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 4:46 pm

lluneta29 ha escrit:
miriameta ha escrit:Avui no tinc novetats... me passat tot el mati treballant i despres estudiant fins les 5... i a sobre vaig de una en una altra. Primer migranyes, despres la caiguda al treball, i ara la grip... tic a 37,6 de febre, un mal de gola impressionant, i el cap cargat... he de fer deures per dema.. i me fa mal la panxa i el pit de tant tusir.... quina sort que tinc eh... chiquetes!!!!

Tia tu com jo que ho pilles tot eh!!! no sabia que havies caigut al treball? Ho vas dir??? no me'n vaig enterar!!! Cuida't mooolt fica't al llitet i cova... :--(

La gemma i la cuca hu sabien, perque me van veure tocar el coll... jejej
El dia abans del sopar va ser. Me va caure la grua a sobre, uns moradets i una contractura al coll. Res greu, pero si chiqueta hu pillo tot... Crec que son els avis que mu pasen, ells pobrets que hu pillen tot i mes.... jejejej
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 4:48 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

La gemma i la cuca hu sabien, perque me van veure tocar el coll... jejej
El dia abans del sopar va ser. Me va caure la grua a sobre, uns moradets i una contractura al coll. Res greu, pero si chiqueta hu pillo tot... Crec que son els avis que mu pasen, ells pobrets que hu pillen tot i mes.... jejejej

Què viuen amb tú? Els meus també vivien pobres... pos no ho sabia no, ho podries haver dit!!! Quina grua???????!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. oct. 21, 2008 4:56 pm

Els avis de la resi... els meus tenen els seus pisos, estan una mica pochets pobres, la edat es comença a notar i me fan peneta, però puc estar contenta de tenirlos a tots!!

La grua amb que aixequem els avis, per transportarlos o cambiarlos, algo va passar amb els cables, i sem va caure a sobre perque tenie el contrapes que per sort encara estave al llit.... i la miri contra la paret s´ha dit!!

No se, no volia aiguar la festa amb problemes meus!! estaveu contentes home!!! I no m´hagues perdut el sopar per res!!!! Si no vaig voler anar a metge jejejej la feina es la feina i necessito cobrar a fi de mes...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. oct. 21, 2008 5:08 pm

miriameta ha escrit:Els avis de la resi... els meus tenen els seus pisos, estan una mica pochets pobres, la edat es comença a notar i me fan peneta, però puc estar contenta de tenirlos a tots!!

La grua amb que aixequem els avis, per transportarlos o cambiarlos, algo va passar amb els cables, i sem va caure a sobre perque tenie el contrapes que per sort encara estave al llit.... i la miri contra la paret s´ha dit!!

No se, no volia aiguar la festa amb problemes meus!! estaveu contentes home!!! I no m´hagues perdut el sopar per res!!!! Si no vaig voler anar a metge jejejej la feina es la feina i necessito cobrar a fi de mes...

ànims miriameta i cuida't mooolt!!! Però hauries d'haver anat al metge el coll és cosa sèria i això és un accident laboral!!! I els teus problemes són els de totes, no siguis tonta!! Només faltaria... estem x això i per molt més!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant