VILA VALLBONA 2009!!!!

un any fantàstic.

EntradaAutor: Trusketa » dl. oct. 20, 2008 4:03 pm

Quina cançó + maca !!!!!!!!!!!!!!!!!
Molt ben escollida ...
Doncs bueno, encara tinc setmanes i mesos per fer-li treure del cap la idea del vals.
És +, amb la peasooo cua que duré, no sé ni com podré ballar.
Us adjunto una foto del vestit pel derrera, perq em digueu si hi han imperdibles suficientment forts per aguantar la cua pel vall, jeje jeje.

Doncs vaig a les 19:30h.
M'han dit que pregunti per la Mercè o la Wen.
Creieu que m'ensenyaran el video del Vila?

És que a Milex no m'ho van ensenyar, semblava que no tinguessin ganes de vendre'm la idea del dvd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Trusketa
:: núvia de bronze

Entrades: 1765
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 11:03 am
Ubicació: Barri d'Horta (BCN)

EntradaAutor: dym » dl. oct. 20, 2008 4:08 pm

I tant que hi hauran imperdibles!!! :-))

Si no te l'ensenyen ells, els ho demanes, que segur que el podeu veure!! :-)ok:

Mira aquest es el meu vestit... te una cua que tela... :o-o:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12827
Membre des de: dg. feb. 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Entre el Bages, Baix Llobregat y mi mundo...

EntradaAutor: Zara » dl. oct. 20, 2008 4:35 pm

Yo llevaré medias, porque el zapato que escogeré será cerrado por delante, así que nos achicharraremos un poquillo más.

Cary!!!! Enseñanos las invitaciones que eso del Fotoprix me lo tengo que mirar yo :hmm::

Trusketa, un vestido precioso. El mio es muy parecido pero con un poquillo mas de vuelo, a ver si voy a casa de mi madre y cogo la referencia para encontrarlo por internet.

Bueno chiquillas, un besazo que me voy a :-.:·::

Noemí
Imatge
Zara
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 621
Membre des de: dt. ago. 26, 2008 6:17 pm

EntradaAutor: Trusketa » dl. oct. 20, 2008 4:48 pm

DYM: quin vestit mes macu, és moooolt macu, aisss, ara tots m'agraden + q el meu.
Us passa a vosaltres o sóc jo que estic com una cabra montesa ?????

Tant :-.:·:: ja començo a estar espeseta .....

Poguer porti sabata tancada per devant i darrera oberta, amb lo qual, mitjes ..... ufffff, jo dissabte quan em vaig emprobar els vestits, estava suant com un porquet.

Aiii nines, que passarem calor :-()-)
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dl. oct. 20, 2008 5:51 pm

Hola niñas!!!!

Estoy muyyyyy feliz!!!! hemos hecho el previo y todo genial!!!!!!!!!!!!!!

Bueno contesto a algunas preguntillas y os hago una mini cronica del previo...

Sandra:
jo si que portaré mitges, però d´estiu, a mi m´agraden i crec que estilitzen molt. A més a mi sempre m´ha fet il.lusió portar "liguero" (com es diu en català ¿?) i m´ho vaig comprar a pronovies tot a conjunt!!!

Pel que fa a la primera prova a mi me la fan casi tres mesos abans de la boda (jo em caso el 20 de juny i la primera prova es el 30 de març). Jo ho trobo una mica estrany, no?? perquè a mi em demanaran una 40 (crec) però me l´hauran de retocar segons les meves formes... Perquè el teu vestit és el que et vas provar??

Pel que fa al preu de les sabates ni idea, ara investigaré per internet a veure si trobo alguna cosa i t´explico.

Per cert...em xifla el vestit per darrera!!! i no et preocupis mirant fotos jo també em ratllo i penso que ara potser no he escollit be i que també m´agraden altres vestits... no et preocupis que no ets la unica!!!

Que mes...a si.. CARY cuanto tiempo!!! queremos una foto del vestido!!!!! que modelo es???

Dym
, si que tienen bastante taconazo los zapatos pero bastante plataforma i pinta de ser cómodos!!! a ver si es verdad!!!!
Neus2009
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1415
Membre des de: dg. maig 04, 2008 4:11 pm

EntradaAutor: Neus2009 » dl. oct. 20, 2008 6:02 pm

Bueno pues lo que os contaba... el previo genial!!! La verdad es que ayer nos quedamos un poco chafados porque ya estabamos arreglados y todo y entonces nos llamaron para anularlo...

Hoy a las 17 estabamos super puntuales en el hotel arts y ha venido Mercè, es un : sol : de chica!! el tiempo por la mañana había estado nublado y teníamos miedo de que no salieran bien las fotos pero al final ha salido un sol radiante!!! Bueno pues nos hemos hecho fotos en las hamacas, en la arena, cerca de los barcos... hasta hemos coincidido con una boda japonesa!!... y todo muy natural y perfecto.. nosotros nos limitabamos a andar y hablar y ella iba haciendo fotos... ME ENCANTA EL ESTILO DE WENKIK!!!! Todo muy natural y espontaneo, nada de poses... Al final nos ha felicitado y todo y nos ha dicho que lo hemos hecho muy bien!!! en 45 minutos todo listo!!!

Así que ahora a esperar a que nos llamen y poder ver las fotos y elegir las de las invis!!! que ganas!!!!
Neus2009

EntradaAutor: Neus2009 » dl. oct. 20, 2008 6:42 pm

Bueno... he estado investigando y los zapatos son el modelo Zaira y cuestan 170-180 euros. No he mirado en ninguna tienda los zapatos pero me parecen caros...pero me encantan!!! os pongo una foto donde se ve el taconazo de 8.5 cm!!! Yo quiero llevar bastante tacon porque mi chico mide 1,85 y yo 1,63 y claro en las fotos se notará!!!
Neus2009

EntradaAutor: mogogo » dl. oct. 20, 2008 6:56 pm

Holaaaa chicas,
jolííííínnnn, me he quedado alucinada de ver que en un par de días como se ha llenado esto :-///: :-)ok: :-///: :-)ok:
Bueno primero que todo bienvenidas a las chicas nuevas al club de las vilanovias *.-o-o.* :-) *.-o-o.* *.-o-o.* :-) *.-o-o.*
Bueno ahora voy con mí historial yo soy Montse de Olesa de Montserrat pero desde hace 10 a-os vivo en Alemania, me caso con Daniel mí chico alemán, el 18 de julio a las 13.00 h. Viaje pues de momento estamos indecisos pero quizás Thailandia pero en el mes de noviembre entonces.
Yo también ya tengo vestido, zapatos,pendientes, invitaciones hechas y los detalles para los invitados comprados, así que ahora a esperar que llegue el gran día :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Me alegro mucho de que casi todas ya teneís el vestido guauuuuu !!!! y vaya modelitos !!!! muy buena elección todas !!!!

Por cierto vengo a Barcelona del 2 al 12 de enero así que la que tenga tiempo y ganas podriamos quedar para charlar un ratito y conocernos personalmente jejejeje !!!!!

Pues venga un besitoooooooo !!!
Imatge
mogogo
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 85
Membre des de: ds. jul. 12, 2008 9:05 pm
Ubicació: Alemania

EntradaAutor: Neus2009 » dl. oct. 20, 2008 7:06 pm

Montse...pero si lo tienes todo!!!!!!

Yo me apunto a la quedada!!!! de momento me van bien todos los días (excepto el 6 claro...) así que el que digais me lo reservo para mis niñas Vila!!
Neus2009

EntradaAutor: mpaz » dl. oct. 20, 2008 9:46 pm

CHICAS, yo me apunto a la quedada!!!

trusketa: no te preocupes por lo de las pruebas en Vinzenz. siempre las dejan para el mes de antes, puesto que los últimos retoques te los hacen la semana misma en que te casas, así si has perdido o ganado 100gramos el vestido te está perfecto!!! :-)ok:

A mi también me pareció tarde (sobretodo pq tendrás morriña de ponerte el vestido antes), pero pensándolo bien no es tan mala opción... sólo hay que ir con previsión y tener todos los preparativos listos con antelación, sabiendo que el vestido es lo último...

q, chulo el previo,no??????? nosotros seguimos con dudas sobre las invis... cualquier día nos llevamos a mi hermano por ahí a que nos eche fotos para hacerlas con wenkik... alguien sabe precios???

niñas... sigo sin vestido... esq hace un par de semanas que no tengo ánimos de ir de tiendas... :-/ aishhhhhhhhhhhhhhh, bueno, tampoco me voy a estresar, si luego seguro que no me lo dejan volver a probar hasta abril!!

besitos!
Imatge
mpaz
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 480
Membre des de: ds. març 01, 2008 1:36 pm
Ubicació: Prat de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: dym » dt. oct. 21, 2008 7:24 am

Buenos dias niñas!!!!!!

Aix, que de novedades!!!

- Neus, me alegro un monton que el previo fuera bien!!! a ver si vemos esas fotillos!!! :-)) :-)) :-)) :-))

- Montse!!! que bien que vengas, a ver si nos vemos... Chicas que os parece el 3 de enero???? es sabado, podiamos quedar para desayunar y conocernos, no? :-)) :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

- Trusketa, es normal que ara vegis altres vestits i t'agradin mes que el teu, a mi em passava igual!!! pero vaig anar a emprovar-me el meu divendres i vaig sortir de dubtes... el meu, es el meu!! :-)) :-))
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 21, 2008 8:53 am

BON DIA A LA VILA DEL PINGÜÍ NOIES VILA !!!!

Abans de res, merci per animar-me i dir-me que és normal que ara vegi vestits de les altres i pensi "jolin, són més macus que el meu", però la sensació que vaig sentir quan m'ho vaig emprobar el meu va ser l'encertada!.
També gràcies per dir-me a Vinzenz és totalment normal que les probes del vestit m'hagin donat hora solament un mes abans de la boda.
(tot i que espero no haver engreixat ni 2 grams :o-o:

Tinc un dubte amb el tema expedient matrimonial. Si la fe de baptisme té una caducitat de 6 mesos, llavorens jo l'expedient l'haig de preparar a partir del mes de Gener, no?
I això on se sol fer, a l'esglèsia de la novia (d'on s'està empadronat, o com va?).
I sabeu quantes lectures hi han a la cerimònia?
És que a mi m'agradaria que la meva àvia llegís una carta als Corintis ....., però mai localitzo al Mossen de Monistrol per preguntar-li.

PER CERT: JA TINC FOTÒGRAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Sóc una WENKIK ADICTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

Tenieu raó, són super macus! El material és increíble, i quan vaig veure el video del Vila (tot i que no m'agradava la idea de fer un dvd) em vaig acabar de convèncer!
Estupenduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
A +, la Wen fa invitacions per 1,80-1,90 eur super maques i super originals.

Per les que volgueu saber preus, Wenkik té dos packs:

a) 1.900 eur (album, cd amb totes les fotos, 3 dvd i el previ)

b) 2.100 eur (album, cd amb totes les fotos, 3 dvd i 2 répliques pels pares).

Nosaltres ens hem quedat amb l'opció B, i també agafarem invitacions allí mateix.
El mode de pagament són per fer el contracte com Paga i Senyal mínim 300 eur.
La meitat restant el dia de la boda, i la resta, al ensenyar l'esboç per ordinador de l'album.

Preu per preu, prefereixo Wenkik de totes totes.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, VAJA ROLLOS QUE METOOOOO
QUEDADA VILA, POR MI OK OK OK OK
:-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: dym » dt. oct. 21, 2008 9:03 am

UEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Una altra de Wenkik!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres tambe vem agafar el pack B!!! :-)) I les invis les farem amb ells... que per cert, ens hem de fer les fotos encara.. :o-o:

Si, l'expedient te una caducitat de 6 mesos i has d'anar al despatx parroquial d'on vius. O ves a l'esglesia i ells t'indicaran o anar... :-)ok:

Tema lectures, ni idea... li vull preguntar perque en principi vull que llegeixin 3 amigues meves... :-))
Imatge
dym
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 21, 2008 5:06 pm

Oleee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

otra chiva Wenkik!!!!!, nosaltres també Pack B+invis!!!!! Ja et deia que t´agradaria el video!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Dym así que fuistes a probarte el vestido otra vez!!! Que bien!! Yo ire a mirar los zapatos y pediré que me dejen volver a probar el vestido!!!

Me apunto para super desayuno del día 3!!! Por donde os va bien quedar chicas?? Yo soy de hospi pero cualquier sitio con metro/tren me va bien!!
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 21, 2008 5:15 pm

És que el video és super guapoooooo !!
Com ens va dir l'home que ens va atendre "DINÁMICO, DVD + IMÁGEN DINÁMICO".
Jajajaja, no parava de repetir el mateix, però és que realment pel material que ens donaran i la qualitat i sobretot originalitat, està molt bé de preu.
Estic molt contenta per l'elecció. Al final, anem totes a parar al mateix lloc, ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :-///:

Estic una mica mosca amb Vinzenz xq vosaltres us aneu probant els vestits, i jo tinc hora pel Juny ..... :-/ M'haig de preocupar o q?
Jo me'l voldria tornar a emprobar abans no ....

Aissssssss quin patir .. jejeje

Per cert, nines, què és això de "desayuno el día 3" ?????????? Vaig perdudaaaa no m'he assebentat de ressssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 21, 2008 5:21 pm

Hola guapa!!

Jo si t´has de quedar més tranquil.la trucaria a Vinzenz i preguntaria. Jo exactament no se com treballen :-/ . A mi la noia de pronovies em va dir que em passes al desembre a mirar sabates i que així podria tornar a provar-me el vestit. I que al març la primera prova. Suposo que a Vinzenz fan les 3 proves més seguidetes.
A Moda Nupcial hi ha un post obert de Vinzenz, ho podries preguntar allà ja que hi ha moltes nuvies que s´han comprat el vestit aquest any.

Pel que fa a lo dia 3, Dym ha comentat de quedar el 3 de gener per esmorzar totes les Vilanovias!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Dym no tienes fotos del vestido?? Yo del previo no, pero cuando tenga las invis os las enseño!!!!

Besitos
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 21, 2008 5:30 pm

PER MI PERFECTEEEEEEEE !
EL DIA 3 EM VA DE CONYA! Ja direu el lloc.
Jo visc a Barcelona, però mentre hi hagi metro o tren, vaig a on sigui (sempre que no m'envieu a Vacarisses !!!!!).

Moltes gràcies, ara miraré aquest post aviam si algú em sap dir algo, i aixi em quedo tranquila del tot.

Tinc un altre dubte tonto (com tots els que tinc ultimament :··;..: ):
Al contracte q vam signar amb Wenkik possava que ens feiem càrrec del seu dinar. Aìxò vol dir que també els hem de pagar dos menus als fotògrafs? O l'Eduard del Vila ens fa per a ells un preu "especial" ?????
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 21, 2008 5:34 pm

si...aquest tema el vull parlar jo amb Eduard!!! Nosaltres li vem preguntar a Kike i ens va dir que ja s´arreglaven entre ells (wenkik-vila) així que hem de negociar com sigui.... :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Neus2009

EntradaAutor: Trusketa » dt. oct. 21, 2008 5:42 pm

Sí si si .... aviam si ara, estem estalviant per molts cantons, i pagarem 200 eur perq s'omplin l'estòmag els de Wenkik.
Perq una cosa si et dic: "uno, con el estómago lleno, trabaja más contento".
Així que totes a demanar langosta, jejejejejejejeje

>.-<:

Besituss
Imatge
Trusketa

EntradaAutor: Neus2009 » dt. oct. 21, 2008 6:22 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Neus2009

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants